lördag 10 september 2011

iPhone 5 2011-09-10

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

25

Jaha då var man 25 barre. Känns faktiskt helt okej, trots min tidigare åldersojja. Har haft en skön dag, städat i lägenheten och bilen, fått jättefina presente...
Läs mer

Fredag

Tänk att SÅ mycket äpplen.. Ändå inte blir så mycket mos .. Herrn fick rycket och rensa mossa vid häcken . Elliots nya fina ätset <3 ~Teres via I...
Läs mer

Nya skal till min nya iphone!

Vet ej vart dom är ifrån, det va min mamma som köpte dom till mig.
Läs mer

Saturday morning

alldeles för dålig uppdate nu känner jag, men har inte suttit vid datorn eller vart hemma så det har helt enkelt inte blivit av, och på min iphone funkar de dåligt s22...
Läs mer

The best way to cheer yourself up is to try to cheer somebody else up

idag har jag dammsugit halva huset för första gången på länge + lärt mig att moppa, det såg alltid så roligt ut att moppa men de är ju inge kul man m229...
Läs mer

Utomjordingarna hälsade på igen

Igår kväll satt jag ute på terrassen tillsammans med två gäster som Ken och jag har hemma. Plötsligt såg vi ett stjärnfall som var 20 gånger större ...
Läs mer

RÖSTA PÅ MIG

Jag är med och tävlar om en iphone 4, vilket jag verkligen behöver just nu då min mobil inte är riktigt normal och håller väl sig inte så länge till. s2...
Läs mer

Slashat.se – Sveriges bästa podcast om teknik!

Håller du dig uppdaterad inom teknikvärlden är chansen stor att du hört talas om podcasten Slashat.se. Om inte borde du snarast kolla upp showen eftersom den enligt många 2...
Läs mer

Uttråkad

Jag är uttråkad och irriterad. Klockan är snart 14 och de enda gångerna jag har gått ur sängen har varit när vi ska äta, dvs två gånger. Jag kä...
Läs mer

Lunch med M :)

Skickat från min iPhone
Läs mer

Provar vinterjackor...inte lätt?!?!?

Skickat från min iPhone
Läs mer

Världens fullmåne! Det betyder tur....så jag delar med mig

Skickat från min iPhone
Läs mer

Kul

Är i Linköping och har det så bra jag kan :) shopping, sol, värme,utflykter och skratt. Ikea i morgon. Lite bilder från dagarna här....
Läs mer

Fototriss: Skugga

Veckans tema i fotoutmaningen Fototriss är Skugga. På bilden ovan sambons fina PartyLite-ljus. På bilden ovan lyser solen in genom persiennerna och på min hand. Och här h...
Läs mer

TjejKillsnack #115: Telefoni

Veckans frågor. Läs mer om vad TJEJKILLSNACK är/hitta alla frågor här. Mina svar kan du läsa längst ner i detta inlägget. Telefoni 1. Vad har du f24...
Läs mer

veckor och dar sedan

visst är det roligt, man blixtar så otroligt mycket mer när man kan göra det direkt från mobilen. frågan är dock varför man inte har en iphone, debiteras hade...
Läs mer

Dålig dag helt enkelt

..Vaknade redan vid 9 :( Va på lite party igår men blev inget drickande..gick mest dit för kolla läget =) Anna och Louisa hämtade mig och körde även hem mig sen =)...
Läs mer

Explosion..

Av känslor idag!! Hållt tillbaka massor för att inte fulgråta bland ca:70pers..!!! Mina ögon svider å jag känner mig helt bombad! Men vilken V A C K E R dag!!!! All...
Läs mer

Make Up Store 15 år

I veckan firade Make Up Store hela 15 år och bjöd på en fantastisk inspirationsvisning med fokus på showgirls genom tiderna. Tänk grekiska gudinnor, ballerinor, donnor fr22...
Läs mer

Inte så jävla lycklig

Min datasladd (ac adapter hetere tydligen) har vart på väg att ge upp ett tag nu men har hittills hållit, hittills, tills nu, tills ikväll. Då den helt och hållet gick a...
Läs mer

Händelserik dag!

Idag har det hänt myyycket, eller så känns det bara så! Är hundvakt i detta nu, har varit det hela dagen, spelat match, varit en sväng på kulturnatten och sitter nu...
Läs mer