fredag 30 september 2011

iPhone 5 2011-09-30

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Ta bort gömd data i fotografier

Om du inte visste det redan innehåller fotografier en mängd information utöver själva bilden. Det kan röra sig om information om allt från vilken kamera fotot är ta...
Läs mer

Shopping då va

En väska à 149 åhléns och en parfym för flera hundra men den doftar så jävla ljuvligt så jag var tvungen.. Posted using BlogPress from my iPhone
Läs mer

Äntligen

I dagarna fick jag min nya iphone. Att man kan vänja sig så vid något materiellt. Men den underlättar verkligen i vardan. Kan även blogga med bilder från den; så sm...
Läs mer

Dagens - på väg till Köpenhamn

Det låter förmodligen helt galet med tanke på att vi var i Tallinn för mindre än en vecka sedan, men jag och mr Make kände att vi ville komma iväg bort från st...
Läs mer

iPhone 5 får bara 3,5G?

Sverige är för mycket(?!?!) i framkant gällande telecom. Så ser det ialla fall ut om man ska tro på det senaste ryktet gällande  iPhone 5. Vi har tackvare mycket Te...
Läs mer

iPhone 5 får bara 3,5G?

Vi får nog vänta ett år till på LTE Denna bild är på ett internet dokument från China Unicom och den stora frågan är om de besitter information som v...
Läs mer

Tips och tricks till Iphone och Ipad

Det finns massvis av hemligheter i IOS. Vi lär ut de mest spännande så att du blir mästare på din Iphone och Ipad.
Läs mer

IPHONE!!!

tjenare! jag är så sjukt glad nu för vet ni vad! jag har fått en helt aldeles egen iphone! ahhh! är såååå himla glad! ÄLSKAR DEN♥ haha, sitter n...
Läs mer

Universal Extensible Capacitive Screen Stylus with Strap for iPad/iPad 2/iPhone 3G/3GS/4

Beställ Universal Extensible Capacitive Screen Stylus with Strap for iPad/iPad 2/iPhone 3G/3GS/4 redan idag. Universal Extensible Capacitive Screen Stylus with Strap for iPad/iPad 2/iPhone 3G/...
Läs mer

Spindelskräck!!

Jag satte på mig jackan.. Kolla vad som kom springandes nerför mitt dekoltage!!!! Å sen dinglade den i sin tråd.. Jag n ä s t a n dog. iiiiiiiiuuuuuuuhh....! Inte mitt fav...
Läs mer

Kvällens sminkning!

Ikväll testade jag den nya paletten med glittriga skuggor från Ebay. Skuggorna var riktigt bra, mycket pigment och lätta att jobba med. Använde även hollywoodfransarna fr...
Läs mer

Lost and found

Förvirrad elevassistent på villovägar. Hittelön utlovas. Undrar hur man kvalar in för att få sig en egen assistent? Tycker jag borde ligga rätt bra till i fö...
Läs mer

Jobbig jobbdag i Kil på Den Glada Killingen!

Skickat från min iPhone
Läs mer

Hej hopp

Brist på bra rubrik ;). Tiden går och nu är det bara en vecka kvar till William fyller 1 år :). För 1 år sen satt jag hemma och räknade ner dagarna och åkte et...
Läs mer

äääääääntligen

nu behöver jag inte vänta längre utan blogg.se har tagit sig i kragen att byggt upp appen till iphone så nu kan jag skippa mina tillfälliga bloggar här och var och 228...
Läs mer

Kakkalas

Svårt ord va? Kak-kalas! Blev spontant överbjudna på kvällsfika till Elisabeth och Micke. Hon hade bakat stora "Chocolate chip", undrar om det ska vara ett S på s...
Läs mer

BVC

Idag var vi hos Lena på BVC. Det var fyra månader sen sist och det är alltid lika kul att komma dit. Tycker jag alltså, inte Tuva. Leka med klossarna är iofs kul. Väga o...
Läs mer

once upon a time i was falling in love

Kom precis hem från Angelica, den tönten har skaffat en iPhone som vi var och hämtade. Hade även en mysig stund tillsammans med Alexandra tidigare idag och även Mattias joina...
Läs mer

Men va fan!!

Är det bara jag som har problem med Blogger eller?! När jag loggar in på mitt konto så står det på nå helt annat språk med en massa tecken bara istället f...
Läs mer

Samsung Galaxy Mini

Jag har (äntligen) skaffat mig en ny mobiltelefon. Jag är ju ingen fan av de där nya sakerna, typ iPhone. Inte för att dom inte är bra utan för att dom är så v...
Läs mer