måndag 12 september 2011

iPhone 5 2011-09-12

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Vad vet egentligen de svenska operatörerna om iPhone 5? (Nyheter)

Vi kan med jämna mellanrum läsa om de rykten som dyker upp kring iPhone 5, då allt ifrån när Apple kommer att lansera den kommande iPhone modellen till hur den kan komma att...
Läs mer

God morgon måndag...

...nu är veckan igång! Detta fick jag på posten i fredags, jättegulligt! Har haft problem med alla mina ordrar därifrån men god service gör att man ger dem fler ch...
Läs mer

Ett snabbt inlägg.

Dumma lilla iphone. varför skulle jag tappa den i gruset. Ack sicka vackra sprikor det blev i den. Aja in till stan imorgon och träna, så kan jag passa på at sticka till 3...
Läs mer

Läckta uppgifter: Coolt iPhone-armband från Jawbone med sömnstatistik, stegräknare, förbränning, vattentät mm

Det har uppdagats att ett nytt och minst sagt coolt tillbehör till iPhone kommer släppas inom kort. Ett bluetooth-armband som ansluter till din iPhone som i sin tur kan användas p229...
Läs mer

10912

Allt är packat nu utom tandborste och chips! Lite frukost nu sen bär det av till öppningen!! Tänker man på dem där hemma så känns det som man varit hem ifr22...
Läs mer

Sjukt tidigt!

Efter en halvt sömnlös natt så är jag ändå rätt pigg. Men, det är inte ett dugg normalt att vara vaken så här tidigt. Men som jag sagt förut och...
Läs mer

lluminati fucks my brain..

Har suttit med Videor, texter och skit om Illuminati sedan jag kom hem ikväll, rund 22 tiden. Jag håller seriöst på att bli dum i huvudet..   1. Illuminati / NSA....
Läs mer

Samsung Galaxy S2

Fungerar med alla GSM-bärare bland annat AT T och tmobile. Inga avtal som krävs för iPhone 4. Tillbehör ingår (iPhone USB Sync Cable, iPho...
Läs mer

Böcker att hylla och bränna: barn/ungdom

Jag läser så mycket jag hinner och kan därför både rekommendera och avråda. Här kommer två olika böcker jag läste när jag var barn. Bränn...
Läs mer

livin on the edge

Och här går vi och letar svamp. Samtidigt lufsar det runt en björn inte långt härifrån. Men det är okej. Vi gillar spänning. Leva lite farligt. - anna - dir...
Läs mer

Denna dagen...

har gjort mig till allt annat än Pigg och alert. Så första diet dagen har varit katastrofal!!! Ge mig ett wienerbröd nu... Eller rättare sagt är jag ikväll vä...
Läs mer

Tävla om en vit iPhone 4 i Sveriges största gayblogg dennism.se!

Ni läste rätt. Just nu kan du vinna en iPhone 4 hos Dennis. En kille med hjärtat på rätt plats också :) Klicka på länken så kommer ni direkt till t22...
Läs mer

Att göra

Någo hitta vi på att göra... - Posted using BlogPress from my iPhone
Läs mer

till alla med iphone!

vi har inte avslutat tävlingen än där man kan vinna ett iphone skal, det är jätte enkelt. det du behöver göra är, 1. välja ut ett skal på 160...
Läs mer

iphone 4, vit.

VEM VILL INTE HA EN VIT IHPONE? Jag har redan en, men vill vinna en till min käraste. Var gör man det då? HOS DENNISM.SE. Men tävla inte, för då kanske ni minskar mina v...
Läs mer

Fullt ös

Föräldragrupp och sen vikt och längd på lillfis. Väl hemma däckade hon. Numera väger damen 4230 g. :) tyckte hon börja kännas tung! Spegelbilden...
Läs mer

Nya kunder på förstasidan – träningsinspiration, gratis annonsering för studenter och Apple-support

Vi har uppdaterat vår första sida med tre nya hemsidor, som ligger hos oss på Surftown. Spark i baken inspirerar till ett hälsosamt liv utan pekpinnar eller måsten.  ...
Läs mer

Apple försökte köpa Dropbox för 800 miljoner dollar?

Dropbox är en tjänst där man kan spara och ladda upp sina dokument, bilder och filmer till ”molnet”. Nya uppgifter tyder på att Apple försökte köpa upp Dropbox f2...
Läs mer

Stilstudie mitt i natten

I brist på sömn underhåller man sej med annat .. ~ Teres via Iphone ~
Läs mer

iphonehelvetesjävlaskithelvete

vill bara uttrycka mig i skrift att Iphone 4 kan dra åt helvete ! BIIIIIG TIIIMES!! iphone är satans jävla skit påfund, och jag brukar stå på satans sida , men not 2 da...
Läs mer

Typ blä ?

Dagen är snart över - skönt . Ligger funderar på om vi ska orka oss upp på babycafe imorgon eller om vi ska försöka sova bort så mycket tid som m246...
Läs mer

Mercedes club Skoda, saarlouis weihnachtsmarkt autohaus michael weber

audi h?¤ndler esslingen skoda handlersuche strom iphone skoda superb ra...
Läs mer

Avsnitt 133

När Sebbe är borta dansar Iphone-nördarna på bordet! I veckans andra avsnitt tipsas det om IOS-spel i mängder när vår Iphone-expert Jesper Mattsson gästar. In...
Läs mer

Så var man med iphone...

Känns ganska bra! Ska bara lära mej hur allt funkar och vilka appar som gäller! ;) Nattis
Läs mer

Rykten om en iPhone n94 (4s) är starkare än iPhone 5

Det har varit en massa rykten hit och dit, men vad som är sant vet bara Apple tyvärr och dess anställda i Kina. En analytiker vid namnet Ming-Chi Kuo som påstår att Apple kom...
Läs mer

Rykten om en iPhone n94 (4s) är starkare än iPhone 5

Det har varit en massa rykten hit och dit, men vad som är sant vet bara Apple tyvärr och dess anställda i Kina. En analytiker vid namnet Ming-Chi Kuo som påstår att Apple kom...
Läs mer