söndag 11 september 2011

iPhone 5 2011-09-11

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Hemkommen

Nu har jag och killen precis kommit hem från Gävle. Jag tog med mig min nyinköpta iPhone under resan och försökte uppdatera bloggen via telefonen men jag lyckades inte f229...
Läs mer

Äntligen gympa!

Felix var lycklig över att vara på sin Upp- och gympa igen! - Posted using BlogPress from my iPhone
Läs mer

Nr 2

Väggord nr 2 uppe och Ellas säng står nu i hennes rum. Undra vem som kommer ligga på helspänn och lyssna inatt :) Sa ju i början att vid 6 mån flyttar vi ut henne.....
Läs mer

Morgonbesök av två pojkar

- Skrivet med min iphone. Inga liknade inlägg. Inga liknade inlägg.
Läs mer

Dagens - la famiglia hippie på väg till utställning

Ja vi blir kallade hippies i hundutställningskretsar. Vet inte om vi helt har lyckats leva upp till den myten idag men en liten hund i tröja lär nog reta upp en och annan notorisk hund...
Läs mer

Nya längdhopp

YouTube Video Ida testar längdhopp med storresyrran Elsa som idol. - Använder BlogPress från min hypersmarta iPhone Kom gärna med nyhetstips till marko.saavala@tt.se
Läs mer

Ska jag?

Funderar på om jag ska ta ett riktigt krafttag hemma idag. Samla ihop skräp, köra till tippen och sen städa. Kommer faktiskt inte ihåg när det städades ordentligt...
Läs mer

Grekisk pytt i panna ett gott vin till...

Igår gjorde jag en grekisk pytt i panna. Otroligt gott och enkelt att göra. Jag länkar till receptet senare för det blir så jobbigt att skriva det från mobilen ;) Till...
Läs mer

Morgonpromenad och god frukost

Har varit ute på promenad med hundarna. Jag älskar hösten, luften är så klar och härlig och det luktar så gott i skogen. Nu äter jag grekisk yoghurt, müs...
Läs mer

Som en apa i bur

har jag suttit instängd och tagit hand om min sjuka björn. Jag har saknat mina promenader och mina kära vänner. Som tur är har vädret varit piss annars hade jag väl...
Läs mer

En helg i Köpenhamn

I helgen så har jag och Fredrik varit i Köpenhamn på en gourmethelg. Vi börja fredagen på Herman. Som satte ribban för resten av helgen! Det bättre restaurang bes...
Läs mer

I will find my way back to where your name is written in the sand

100 år sen jag skrev här sist! Jag har iallafall gått och blivit korthårig nu! AAAAS skönt :D Annars har inget med mig ändrats. Jobbet ringde i tisdags och frågade...
Läs mer

Helg

Nu har vi haft helg igen, alltid lika spännande med vad som ska hända. Började fredagen med besök på väla, och vill där hylla den nya choklad butiken, massa gott oc...
Läs mer

Så framkallar du dina bilder på nätet

Få saker är så magiska som fotografier. En bild säger mer än tusen ord, brukar man säga, och att det stämmer kan nog de flesta hålla med om. En bild kan f229...
Läs mer

Helgens gjort ingenting alls

Precis som hela helgen i princip. Ett riktigt skov i fibron har gjort tillvaron, tidvis, nästan outhärdlig faktiskt. Jag hinner glömma hur grymt jobbigt det är när det v228...
Läs mer

Söndagsmys!

Sovmorgon, mysfrukost i soffan, fint soligt septemberväder, firat storebrors födelsedag, ätit sushi, sprungit 2 mil... Nu: sitter i soffan och chillar med regnsmatter mot fönsterb...
Läs mer

BLIXTEN SLOG NER.

Har inget internet hemma längre, vaknade imorse av att det lät som någon bombade på utsidan men det visade sig att blixten slott ner hos oss. Så nu har jag inget internet he...
Läs mer

Lunchlåda

Sådär nu har jag fixat nästa veckas lunchlådor, det känns skönt att ha det gjort. Det blev kyckling i röd curry med bambuskott och Jasminris. - Posted using Blog...
Läs mer

Och så en skön eftermiddag.

När man är trött på lådor är det otroligt skönt med välkomna avbrott. Idag kom min pappa och Boel. Underbar sommarvärme, åska på avstånd o...
Läs mer

Tjejkillsnack #115 – Telefoni

Telefoni Vad har du för typ av mobiltelefon, är du nöjd, din operatör? Svar: Jag har en Iphone 3GS med operatören tre och jag är nöjd med både telefon och oper...
Läs mer