torsdag 8 september 2011

iPhone 5 2011-09-08

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

1400 kr

Ja roligare kan man ha för den summan än att gå till tandläkaren! Bytte den planerade morgonpromenaden mot en timme i tvättstugan då det spöregnade! Ikväll ...
Läs mer

Vackrare vardag

Jag har en Iphone. Jag gillar handarbete. Jag tycker också om sånt som kanske inte alla andra har. (Fråga inte varför jag har en Iphone, för det går ju helt stick i st...
Läs mer

Ny inspiration

Har verkligen taggat till när det gället löpning. Senaste tre veckorna så har jag varit ute på en löprunda minst tre dagar i veckan. Ska försöka 24...
Läs mer

Torsdag med ny hårfärg

Avfärgade mitt hår i går, blev guld brun rött, grymt höstigt! Tanken var att få bort det svarta och sen lägga i en koppar brun men har håret så här t...
Läs mer

Nu är den här

Efter strul å skit så står den äntligen på plats. Väntar på upplösningen från reklamationen jag lämnat in på Mio, sen kommer ett helt inläg...
Läs mer

Nästa iPod touch får 3G-stöd?

Tiden tar oss med storm och vi har redan klivit in i september. För flera av er vet ni vad det innebär i Apple-väg, storföretaget i väst skall presentera en ny rad iPod-enhet...
Läs mer

Uppdatera Facebooksidan med mobilen

Vi kör lite Facebooktema på den här veckans blogginlägg. Vet du att du kan uppdatera din Facebooksida med hjälp av mobilen, så länge du har internetuppkoppling? Det...
Läs mer

Gävle sämst igen i SKL ranking!

Sveriges kommuner och Landsting, kommunernas egen organisation har nu rankat kommunernas företagsklimat och hör och häpna - Gävle hamnar i Sverigebotten igen - på plats 146 a...
Läs mer

Dax att gå upp!

Är sjukt trött och har sovit som en kråka men Lillis ska till dagis så det är bara att kliva ur sängen, duscha klä på sig, väcka barn, klä på oc...
Läs mer

Uppe med tuppen!

Ja idag blev det en tidig morgon, klockan ringde 04.20 vilket då, förvånansvärt, kändes helt okej. Nu däremot när man sitter på tåget är man inte s...
Läs mer

Vilken?

Eller ? Mamma hade visst inte beställt telefonen än.. Så får välja vilken jag vill :) Och funderar på någon utav dessa två isåfall.. Vilken ska jag ta?...
Läs mer

Kärlek Höst Mys

Eftersom vi knappt har några kuddar här hemma införskaffade jag idag en mycket fin sådan. *läst med viss ironi* Har sett den på nån blogg o fastnade för det...
Läs mer

Mobilfri zon :)

Teknikens utveckling de senaste åren har varit stor! Nu kan man surfa, spela, ja det går att göra nästan allt från mobiltelefonen idag.. Det finns många positiva saker...
Läs mer

Mys!

Myser i sängen framför tv:n med lite gott medans per spelar kort med William, Sabine tränar fotboll och Emmelie chillar framför tv:n i vardagsrummet. Härligt en regnig dag so...
Läs mer

ROSA IPHONE PÅ TISDAG !

Idag ringde Phoneart och sa att min Iphone 4 rosa mina '' gear4 streetparty 3 '' högtalare kommer på tisdag. Så det blir nog en sväng förbi Lund och hämta ut 246...
Läs mer

Books

Titta vad jag just hämtat! Jag ska börja med "En mini shopaholic" som är den 6e i serien. Den fick bli på engelska! Har väntat flera långa dagar p22...
Läs mer

Måste man alltid skriva rubrik det är inte så awesome ..

Nooooolifer .. jag har typ noooooolife så jag sitter och skriver/bloggar väldigt ofta nu känner jag mamma ba du tappar det sociala i dig haha xd men lite social är jag end...
Läs mer

Dagens - diva intar provhytt i kedjebutik

Såg ett tips jag inte kunde motstå hos en Mollysyster igår. Så jag var därför tvungen att ge mig i kast med en provning hos en kedjebutik idag. Och med risk att låt...
Läs mer

Uhuuu uhuuu

Eller hur än en uggla låter...haha! Jag tycker ugglor är så söta, ja sådana som ser snälla ut iaf. För ibland ser ju vissa ugglor(smycken) väldigt arga ut...
Läs mer

150,000 iPhone 5 tillverkas varje dag

Foxconn, som länge tillverkat nästan alla enheter Apple har tagit fram, producerar nu ca 150,000 iPhone 5 telefoner. MaxiMac skriver följande: Buster Heine har roat sig med att må...
Läs mer

Apple får pris för 5:e året i rad

Att iPhone är en telefon med fantastiskt design som fortfarande ingen annan tillverkare kan matcha vet nog alla vid det här laget. Att iOS är otroligt lätt att hantera och en fr...
Läs mer

Dags för Macradion #85 – Steve Jobs

Steve Jobs har avgått som VD för Apple och Macradion tycker till om detta. Prenumerera via iTunes eller lyssna direkt här. Rösta på Macradion på Svenska Podradiopr...
Läs mer

Länge leve sommaren, den som kom och gick igen. Snabbare än någonsin förut.

September. Den första offeciella höstmånaden och det märks. Sommaren är slut och startskottet har gått för omvandlingen från sommarklubbsnätter...
Läs mer

Kvittar – iPhone applikation

Idag kan vi stolt tillsammans med Kvittar presentera deras iPhone-app som gör det möjligt att, var du än är, få en tydlig överblick över dina kvitton. Nä...
Läs mer

försvinner allt i regnet utan spår?

Armarna och axlarna har fortfarande inte riktigt återhämtat sig från gårdagens brottning så jag hoppade över mitt morgonpass på Judoklubben och tog en promenad l2...
Läs mer

Liv blev död

Sent ute i vanlig ordning. Igår störtade ett flygplan i Ryssland. Ett ishockeylag på väg till en bortamatch i Minsk fastnade i en mast, föll ner i Volga och brann upp. En s...
Läs mer

TORSDAGSMYS.

hallå. ikväll är jag barnvakt i medle. tjejerna har vart här och käkat kvällsfika/myst. tog med kameran för en gångs skull, men då går det ju sj228...
Läs mer

Mitt hjärta är ledset!

I dag har vi äntligen fått internet här hemma, inte en dag för tidigt. Men som man brukar säga, bättre sent än aldrig. Ja, nu har vi kommit i ordning här hemma...
Läs mer