måndag 19 september 2011

iPhone 5 2011-09-19

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Problem

Kan inte göra inlägg med bilder... Det är ju värdelöst...jag vägrar ge upp...de får komma sen och i fel ordning, men jag skriver!! - Posted using BlogPress from m...
Läs mer

Enligt datasystemet på Target.com har produktionen av iPad 2 3G lagts ner? (Nyheter)

Innan alla rykten kring iPhone 5 började trilla in kunde vi läsa en del kring en ny iPad modell, mycket talade för att det skulle dyka upp en ny iPad modell redan till hösten. Det...
Läs mer

Oh what are you having!

Glömde ju bort att skriva detta! För någon dag sedan skulle jag och Mattias köpa lite barnmat och blöjor till sebastian, han var kvar i bilen med svärmor. Framme vid kas...
Läs mer

Ulrika Jon 17/9-2011

Nu är min lillasyster gift! Vacker, vackrare, vackrast. Kan knappt sätta ord på alla känslor. Vi hade en fantastisk dag tillsammans i Kivik. Eftersom jag var toastmadame hade jag...
Läs mer

Nu jävlar!

Uppe Vaken Strax framme på gymmet! Upp och ta tag i veckan! Sova kan man göra när man är död! Eller inte deffar! Upp-Iväg-Cross! - Em bloggar i farten iPhone!
Läs mer

Sömnig

Så där ja.. Dagarna rullar på även om jag inte skrivit något.. Men även om dagarna rullar förbi så händer det inte mycket alls. Veckorna består mest...
Läs mer

Att äta ihjäl en söndags-eftermiddag

Det härliga med en stad som New York är att man kan gå ut en eftermiddag, helt utan plan, och improvisera fram en väldigt härlig dag. Till exempel kan man gå norrut oc...
Läs mer

Strålande countryrock från Israel

Israel Nash Gripka. Foto: Iphone ur första generationen som borde gå i pension. Israel Nash Gripka Konsert på Akkurat, Stockholm. – Har du ställt en öl på min munspe...
Läs mer

Läsläxa

Lucas första läsläxa,han läser boken om och om igen,inte för att han kan läsa utan han har lärt sig den utantill men det är en bra början:). - Posted usi...
Läs mer

I brist på annat..

Medans jag legat här i soffan hela dagen och kollat på film så har jag även letat nya bakgrundsbilder/wallpapers till min iphone. Dom som finns på telefonen är ju i...
Läs mer

Alla bokstäver bara PANG!


Läs mer

Virkat

För ett tag sen såg Thea en virkad cupcake och en glass i en affär som hon så klart ville ha. Tyckte det var i dyraste laget med 80 kr för en virkad muffin så hon fick i...
Läs mer

Hunter

Lunchade på Basilico med Lollo och sen blev det ju såklart en sväng på stan. Ja men ni såg ju själva att Nu kommer regnet. Har ju öst ner hela dagen. Då m229...
Läs mer

Gratis chokladbit från Marabou!

Ett till erbjudande för dig med en iPhone. Ladda ned Pressbyråns app och sen mellan 13-14 varje dag den här veckan så har man chansen att få en Marabou Loop! Ska tydligen p...
Läs mer

Jaa faaaaaan, jag vill hem till mitt hem!

Jag är ganska leds på att bo " på flykt" Jag blir mer och mer besatt av tanken på att bo bland mina egna saker. Störande. För någon stans så trodde...
Läs mer

Min iPhones bedrövliga mottagning

Min iPhone skickades med Telias hjälp till ett "serviceföretag" (Anovo Nordic AB), med bifogad text:Jag köpte 2009-08-15 en vit fin Apple iPhone 3Gs 32 Gb. Tyvärr var mo...
Läs mer

Gratis morotsjuice från Brämhult!

Ett erbjudande till dig med en iPhone! Ladda ned gratisappen barnvagnsutmaningen från Nestle och just nu får man en gratis Brämhults nypressade morötter i appen! Mer info h...
Läs mer

WHAT'S UP WITH WORDFUED?

Minns inte att alfapet var särskilt populärt. Helt plötsligt när det finns en app för det så har ALLA den. Förstår inte hur sånt spel ens kan vara roligt...
Läs mer

iOS 5 notifikationer vs Android notifikationer

Jag kommer att skriva notifikationer istället för notiser. När Apple lånar funktioner från andra operativsystem exempelvis, så tenderar det till att bli bättre 22...
Läs mer

kvällen och jag borde sova..

ja, då var de kväll igen.. :p dagarna rullar på som bara den och man hinner knappt med tycker jag.   i stan var jag inne på 3butiken och han visade mig hur jag skulle g2...
Läs mer

linerunner

nya spelet liksom haha! du eller ni som har iphone ladda ner linerunner, man blir beroende hhah :( aja idag har jag gymmat osv sen imorgon så ska vi springa i skogen så börjar inte f...
Läs mer

Snygg hemmagjord Daft Punk-hjälm [Video]

Amerikanen Harrison Krix är en extrem händig människa. Detta bevisar han genom sitt grymt snygga bygge av en Daft Punk-hjälm, som är en replika av den hjälm som16...
Läs mer

Samsung vill stoppa Iphone 5 så fort den släpps på grund av patentstrid

Samsung hotar att stämma Apple så fort Iphone 5 kommer ut på marknaden. Orsaken är patentstrider. Samsung ger igen för att deras Galaxy Tab förbjudits i Tyskland p229...
Läs mer