tisdag 13 september 2011

iPhone 5 2011-09-13

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Fwd: Vänta nu

Sent from my iPhone Begin forwarded message: From: Malin Soderstrom Date: September 12, 2011 8:48:10 PM EDT To: Blogg Subject: V22...
Läs mer

Save the night

I lördags var det kulturnatten ja! Vi åkte mot Uppsala vid 1 och umgicks med Maria och Stoffe och drack, sen vart det mot krogen och där slutade det inte bra. Inga detaljer tänker...
Läs mer

Ny AirPort Express 802.11n på gång

I juni i år så uppdaterade Apple både Airport Extreme och Time Capsule vilket vi skrivit om i inläggen Apple smyger ut uppdaterad Time Capsule och Airport Extreme och Time Capsule...
Läs mer

Kommer HTC att köpa WebOS?

Och är iPhone ocoolt bland ungdomarna? Det är mycket snack om HTC i mobilvärlden just nu och det mesta handlar om att de kanske kommer att köpa WebOS.…
Läs mer

Dagens

ahaja, helgen blev ngt ovanlig. vi firade nadjas sweet 16 och jag kännde mej allmänt gammal och undrade så om jag själv var likadan i den åldern.. hmm hoppas inte. HA. allt...
Läs mer

snart så!

Snart ska jag bege mig hem, ska mäta och fixa lite hemma. Efter det ska jag med Felizia när hon ska handla och sen hämta ut min nya iPhone 4. Det innebär bye bye  iPhone 3Gs!...
Läs mer

Två (olika) tankar om berättelser

I helgen tittade jag på Terminator 2: Judgement Day med son 1 och hustrun. Den var förvånansvärt underhållande och Arnold Schwarzenegger spelar robot med stor inlevelse och...
Läs mer

Jaha igen...

Tortyr!!! Här kommer man hem till sina föräldrar och möts av denna godisskål. Känns så där att sätta sig och äta sallad till lunch när systern v...
Läs mer

Tålamod?

Jag kommer få något slags psykbryt om jag inte får min iPhone idag. Vet att jag tjatar om den där jävla iphonen, men grejen är att jag gått snart tre veckor utan oc...
Läs mer

13/9 -

aggresiv tjej som FAN här ja. ångrar mitt iphone köp något så jävla grovt så det finns inte för det första, det har fan bara vart krångel sen ja k2...
Läs mer

Shoppat

Har varit på stan sen butikerna öppnade och kom hem med två nya bh, ett spänne till min fest-scarf och ett par nya skor. Supernöjd är jag med inköpen. Nu måst...
Läs mer

Projekt: Mickey Newbury

Skäms nästan över att jag först nu börjat undersöka Mickey Newbury – han var ju ändå Nashvilles första outlaw, mannen som lockade Townes Van Zandt och Guy...
Läs mer

Tisdagskvällen

Vilken härlig och underbar kväll det blev :-)) Denna känslan är ljuvlig, det finns spännande, trevligt och fina saker att se framemot!! ;-)) - Posted from my iPhone
Läs mer

Final av Goodiebag 2011!!

Alla kan vara med och tävla. Du behöver inte ha anmält dig till Goodiebagen innan!! Nu var det äntligen dags gott folk! Finalen som jag utlovade när jag startade Goodieba...
Läs mer

iPhone 5 i Oktober

Första veckan närmare bestämt.. via 9to5mac.com
Läs mer

Hans dag idag

Min J fyller år idag. 32 hela år . Fina fina han . Tyvärr får han fira sin dag helt ensam sittandes i sin lastbil , men jag tänker ständigt på honom <3 Grattis...
Läs mer

Jädrar i min låda....

Va mycket jag hunnit med denna dag. Gosmorgon med fröken Emma, en ledsen lämning på dagis. Fika o småprat med min älskade mormor. STORSTÄDNING av vårt sovrum, i s...
Läs mer

Apple kan släppa 3D skärmar med ”hologram-effekt”

"Snart kan du säga hejdå till kontrollen och hej till hologrammet. Apple har tagit patent på ett nytt sätt att kommunicera med dina apple-prylar. Vill du spela ett pingisspel...
Läs mer

23:16 på Max, Arninge.

Igår var jag i en bilhall, idag i en Maxrestaurang. Vi filmar och har övertid, som så ofta. Jag som så väldigt mycket behöver komma hem i tid och påbörja opera...
Läs mer

lika rolig som alla andra

Dagens humör: chilltrött Dagens mående: fint, dcck lite huvudvärk ;o Dagens borde: träna.. Dagens frisyr: Ofixad, oplattat Dagens smink: foundation mascara Dagens...
Läs mer

En dag med många beslut

dagen stämmer överens med rubriken.jag har en gång redan valt en väg med en person och vill inte tvingas göra om det med fler,men finns det ingen annan utväg till att ja...
Läs mer