söndag 4 september 2011

iPhone 5 2011-09-04

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Härlig sensommarmorgon!

-like-fb God förmiddag på er alla! Idag ser det verkligen ut att bli en helt underbar sensommardag! Det är redan över 20 grader varmt ute, och vi kom precis in ifrån e...
Läs mer

God morgon!

Eller ska man kanske säga Grrrrr? ;-) -Posted using BlogPress from my iPhone
Läs mer

Dagen efter kvällen före..

Jag mår toppen idag och det kan bero på att jag fick följa min man hem mycket tidigare än planerat,han blev lite överförfriskad... Men det var skitkul så länge...
Läs mer

Söndag morgon tidningsmorgon

7H33 Borås – Weekend. Söndag är dagen i veckan då man kan läsa många läsvärda och genomarbetade artiklar i morgontidningarna. Söndagsbilagan innebär...
Läs mer

Madlen listar: bra gåvor:

Kryckor för den med skadat ben. Skinkmacka för den hungrige. Iphone till de tekniktörstande. Schampo… För de flesta va? (Bilen, sängen, kläder, micron, böcker)...
Läs mer

30 stycken fantastiska tweak till iPhone

Det finns många som vill med sig av sina tankar och funderingar beträffande Cydia och det är alltid trevligt. Det är dock inte skrivet i sten att tilläggen överensst22...
Läs mer

Dagens dummaste

Jamen visst. Snubben i SAS reklambilaga, han som flyger Stockholm-Oslo flera gånger i veckan, han tänker på miljön. Inga papperslappar där inte. Vi tackar och bugar. Verklige...
Läs mer

Grått men sol om 4 dagar

Se så tråkigt o grått det ser ut nu. Men om 4 dagar då jäklar sitter på planen mot solen!! Var är solen här då? Borta. Ser den inte ens. Bara massa m...
Läs mer

Min första kräftskiva

Min första kräftskiva igår i St Hult. Allt, utom just kräftorna, var gott och kul! Det blir onekligen festligare med en hatt på huvudet, borde man ha oftare vid middagsbordet...
Läs mer

Vi byter plats...

Ja, jag och Ronny byter plats. Ronny går nu in som handler och jag står bakom kameran. Hudiksvalls kennelklubb firar 40 år och anordnade en valputställning. Lackys resultat: BIR...
Läs mer

NI HAR VÄL INTE GLÖMT TÄVLINGEN?!

Tävlingen som jag startade innan jag åkte till Turkiet, tänkte bara påminna er om den och sista dagen är onsdag. Så på onsdag drar jag en vinnare till dessa tv22...
Läs mer

Det där distraherande internet

Jag visste väl att det fanns något bra med att sommaren är slut: favoritprogrammet Babel är tillbaka. I säsongens första program gästades Babelstudion bland annat a...
Läs mer

Den nya iPhone 5

Den nya iPhone5 är på villovägar. Så här kommer den nya iPhone att se ut. Nya iPhone släpps till hösten. Detta är precis vad iPhone vill att vi ska blogga om f...
Läs mer

Tredje veckan genom Instagram.

 På måndagen gick jag på min första litteraturvetenskapliga föreläsning i Uppsalas vackraste hus, Universitetshuset. Och när jag kom hem så hittade jag et...
Läs mer

Mobilblogg!

Hej! Idag blir det ett mobilblogginlägg. Ligger i sängen och lekt lite med "instagram". Typ bästa appen till Iphone. Fast vill ha mer spel och så. Någon som vet n...
Läs mer

Hemma med pappa

I helgen har jag och pappa varit själva hemma eftersom mamma varit i Stockholm med sina Wellness kollegor. De har tydligen varit i Globen och kört en massa olika typer av "gympa"!...
Läs mer

Söndagsångesten, var är du??

Jag börjar jobba imorrn efter att varit hemma 19 månader och ja känner inget, inget! Jag hade räknat med söndagsångest på HÖG nivå! Kan det nog kanske va...
Läs mer

20:53 – Sovrumsrenoveringen all done

Projekt ‘Få ett dugligt sovrum’ är nu avklarat. Nästa steg är att slänga ut garderoberna och införskaffa byråer istället och sätta upp med gardiner. Sen ...
Läs mer

Fototriss: Skyltar

Jag kör en favorit i repris på Fototriss den här veckan när jag valde temat Skyltar. Jag tycker det är ett roligt motiv och i fredags var jag, barnen och mamma till Skansen o...
Läs mer

Idol 2011

Jag och lillebror köpte en massa godis och åkte ner till Holmen och kollade Idol med familjen. Vi alla åt godis tills vi höll på att spy. Sitter och klickar mig igenom lite o...
Läs mer

Bloggposter om Önskelistor 2011-09-04

Vi sammanställer övriga bloggar som skriver om önskelistor, dessa borde såklart använda sig av Presentlisas RSS-tjänster för önskelistor istället :) What...
Läs mer