tisdag 6 september 2011

iPhone 5 2011-09-06

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Undrar

Om man ska lägga sig på soffan så man kan sova - Posted using BlogPress from my iPhone
Läs mer

Sista dan

Sista dan och vi orkar inget i denna värmen. Tidigt i morse gick vi in till Tropea och handlade lite smågrejer och när vi gick hem så rann svetten. Klockan är bara 2 och vi h...
Läs mer

3 skäl att du behöver ha ett API

På Software Architecture Day i Stockholm och Göteborg i förra veckan så hade jag ett par presentationer om APIer. Bland annat så pratade jag om varför APIer är vikt...
Läs mer

Perfekt promenad-väder!

Vem sa att hösten är här? ;-) Nu tar jag och lillen en promenad till vår mammamaffia. Posted using BlogPress from my iPhone
Läs mer

Demo mobil order med FileMaker Go

Mobila lösningar blir allt vanligare. Med FileMaker Go för iPhone och iPad går det att koppla ihop centrala affärssystem, gjorda med FileMaker eller annan SQL-databas, med mobila...
Läs mer

Promenad

Då pappan i huset åkt och jobbat med vagnen i bakluckan så fick vi helt enkelt ta selen på en tur. Tur att Moa trivs i den. Nu ska vi baka lite. - Posted using BlogPress...
Läs mer

2011-09-06

TisdagNu ler Eskil jättemycket och "skrattar". Han liksom gurglar och gör massa roliga ljud när han ler och pratar med en. :)Så söt! Man dör juh!Nu sover han i...
Läs mer

iPhone får 4G?

Flera rykten som tyder på det Förra månaden dök det upp rykten om att ATT och Verizon monterade 4G-repeaters i Apple Stores och nu dyker det upp uppg…
Läs mer

TELE2 KAN SUGA

Jävla idioter rent ut sagt! Internet är äntligen tillbaka, och har sedan pratat med kundtjänsten om ersättning som jag blev lovad pga alla timmar i telefon med dom, brist p...
Läs mer

GameStop kommer att sälja iPhones (Nyheter)

GameStop som i huvudsak är en spelaffär till olika plattformar och har gjort sig känt med att man kan byta in sina gamla spel för att få tillgodohavande i affären ska nu...
Läs mer

FÖRLÅÅÅÅT

Tjena ! OCH FÖRLÅÅÅT FÖR ATT JAG INTE BLOGGAT PÅ LÄNGE :( Känner mig som den lyckligaste i världen , de borde ni veta tycker jag ;) hah ! Jag ä...
Läs mer

Tiden räcker inte till!

Just nu är jag inne i en period där bloggen inte riktigt hinns med.. Senaste veckan har det varit fullt upp varje dag så idag var faktiskt den första dagen helt utan planer, sk...
Läs mer

Pics of the day

Bada balja på köksgolvet. Nöden har ingen lag ;) Älskling .. Bullmorsa strosar efter föräldraträff. Färska kräftor. Bland dom bästa jag ät...
Läs mer

LEKA MED ORD

Hej på er nattsuddare! Ikväll har njutit av god mat. Vi har också slängt ett öga på vårt bollrullande landslag, men mest av allt har vi spelat Wordfeud. Are you ki...
Läs mer

Samsung Galaxy SII White

Jag har ju velat fram o tillbaka.. Så gick in på Halebops hemsida och jämförde alla abonnemang och insåg till min glädje att de kommit en ny mobil på sidan. Samsung...
Läs mer

Days go by

Återbesök på KS. Bra möte. Glad att bulan är ofarlig men som det ser ut nu kommer vi hänga på KS regelbundet de närmsta 12-18 månaderna för diverse b...
Läs mer

Ur min iphone

Jag är otroligt kass på att dela med mig av mina "vardagsbilder" de bilderna jag har i telefonen, fotar mycket och gärna med den, mest för att det är så j228...
Läs mer

fullspäckad dag imorgon!

Just nu ÄLSKAR jag mitt jobb mer än någonsin!! Jag stormtrivs verkligen och det börjar gå riktigt bra för mig. Bara för att jag sa så nu kommer det s228...
Läs mer

God natt

Ville bara önska dig en god natt. Ligger redan i sängen, är verkligen jätte jätte trött! Vill inte att morgondagens lämning ska utspela sig som i morse, nä fyy...
Läs mer

Gott gott i gott gott med hö!

Nirpan-pirpan, hon gillar sitt hö hon. Mums mums... Hon är så upptagen att äta så hon märket inte att Doris kommer till grinden och hälsar. Men snart är det...
Läs mer

Sociala medier ökar kollektivtrafikresandet?

Har du sett alla människor som med lätt nedböjt huvud springer runt i stan stirrande på sina smarta telefoner? Blir nackproblem snart den stora folksjukdomen? Tillhör du dom...
Läs mer