tisdag 27 september 2011

iPhone 5 2011-09-27

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Äntligen!

Nu har blogg.se äntligen släppt en app för iPhone. Nu hoppas jag att den funkar som den ska. Är ju väldigt smidigt att kunna blogga överallt. Går ju i och för...
Läs mer

Äntligen

Äntligen har blogg.se fixat appen till iphone. Jag laddade nyss hem den och hoppas den kommer fungera bra. Man har liksom saknat att kunna blogga med bilder från mobilen :) Ni vet de g229...
Läs mer

LIVE-TV: Hamrén presenterar landslagstrupp

LIVE-TV: Hamrén presenterar landslagstrupp I eftermiddag tar Erik Hamrén ut truppen till ödesmatcherna mot Finland och Holland i EM-kvalet. Här på Sportbladet kan du se n22...
Läs mer

LIVE-TV: Hamrén presenterar landslagstrupp

LIVE-TV: Hamrén presenterar landslagstrupp I eftermiddag tar Erik Hamrén ut truppen till ödesmatcherna mot Finland och Holland i EM-kvalet. Här på Sportbladet kan du se n22...
Läs mer

iPhone vs Android

I den mobila världen är iPhone vs Android en bintressant fråga. Vilken plattform skall jag utveckla en app för? Alla gör iPhone-appar, men samtidigt hör man att Android...
Läs mer

Ny app hjälper dig gå över gatan

En ny app tillgänglig både för iPhone och Android hjälper smartphoneanvändare att gå över övergångsställen. App:en sparar även statistik ...
Läs mer

Härligt!

Underbart väder ute, solen skiner och det fläktar lite lätt, tempen är ca 16-17 grader. Vi har redan hunnit köra 6maskiner tvätt, ätit både frukost och lunch...
Läs mer

Kallt

Jag svettas inte ihjäl här hemma, det vore synd att säga. - Posted using BlogPress from my iPhone
Läs mer

Pixable – iPhone

För att kort beskriva Pixable så är det en app som låter dig se dina Facebook-foton precis som om de vore ett lokalt fotoalbum på din telefon. I appen loggar du in med dina u...
Läs mer

Få Digster Premium gratis i 6 månader

Undrar du vad Rihanna eller Lady gaga lyssnar på? Lyssna på deras spellistor med hjälp av musiktjänsten Digster. Nu får alla mina läsare hela 6 månaders gratis Digs...
Läs mer

Sen blogg imorgon…

Imorgon blir det en sen blogg. Har fullt upp under dagen men frukta inte! Tänkte så länge tipsa om en app som jag faktiskt själv inte prövat men starkt överväger at...
Läs mer

Splittrat

'Men mamma, nu glömmer vi det där med morfar', säger livrädd-för-döden-sonen, 'han bor ju med farmor nu i himlen'. 'Ja!', säger dottern, 'för du har ju oss,...
Läs mer

Iphone app

Iphone blogg app har kommit så testar här nu :) pratar med pojkvännen på Skype ... Tur att det finns ! Snart kan vi förhoppningsvis ses.. Har inte gjort det på en m2...
Läs mer

Besvikna?

Fick lite extra tid att slå ihjäl i eftermiddags innan hockey matchen mellan Västra Frölunda och Timrå, så jag gick en vända upp på Avenyn i Göteborg. P...
Läs mer

Dumma telefoner

Okej 3 har fuckat upp min dag och iphone är nog världens sämst telefon. Kul att Mange maners är med i tv... När fan ska jag få träffa Filip och Fredrik. Livet 228...
Läs mer

Måste testa appen!

Ja iphone nörd som man är, är jag super gla över denna app! Äntligen kan ja blogga på resande fot:)
Läs mer

Sweet pain

Jag går sönder då du inte är hos mig. Saknaden gör fysiskt ont. Jag har verkligen aldrig varit med om något liknande tidigare. Hur kan det kännas så mycket, s...
Läs mer

Kvällspromenad och nattmacka

Det blev 8 km promenad med Sofia. Vi hann några varv runt samhället... Man vill ju ogärna dra ut på cykelbanorna på åkrarna nu när det är så mörkt!...
Läs mer