onsdag 28 september 2011

iPhone 5 2011-09-28

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

HEJ

HEJ, mina damer och hundar. Var fick du luft ifrån undrarsäkert ni. Jag kontrar då med att jag faktiskt har ett liv utanför min blogg.SKOJAR. Har inget liv alls. Nej, men så...
Läs mer

Istället för ljud

Fyll min mun med din Fyll min mun med någonting Fyll min mun med din alldeles för kalla tunga Herregud vad jag tycker om Kent. Speciellt i bilen där jag kan ta i från tårna...
Läs mer

Snart snart snart...

Datumet är bestämt och bekräftat. Den fjärde oktober, på tisdag, visar man upp iPhone 5. Hoppas att den snart kan beställas här hemma också. Annars åker j...
Läs mer

Potter Whale

Det här slutar aldrig vara roligt. Mer läsning:Harry Potter och Star Wars är samma film. Egentligen. (via Jason Kottke) Roligt med SMS-applikationen i din iPhone Helt genialt: (Via f.d...
Läs mer

Come ON

Det känns som måndag, som det har varit helg men det är ju Onsdaaaag! Hallå! Då kör vi då! - Posted using BlogPress from my iPhone Location:Jordgubbsgatan,Uppsa...
Läs mer

Om My way till Narvik eller kvatterjikk eller vad det nu var?

Skickat från min iPhone
Läs mer

Onsdag

Rätt frustrerande att va i ett hus mesen miljard prylar , möbler.. Elliot ska bara pilla på allt. Ingen gåstol här heller så det betyder 100% koll ständigt .. Kl...
Läs mer

Vab.

God morgon därute. Klockan ringde vid 6 imorse och när jag skulle väcka min lilla prinsessa var hon väldigt varm, och mycket riktigt visade termometern 38,7 så vi stannar h...
Läs mer

Är du anmäld?

Snart är det försent! Träna klokt, vila effektivt och ät ordentligt så fixar vi det tillsammans! Det här är helt klart en upplevelse och jag längtar redan!...
Läs mer

Möte med fordonsindustrin

Har i kväll varit på ett seminarium anordnat av Bilsweden där Scania och Vovlo AB medverkade. Kvällens möte handlade om kompensförsörjning och vikten med att det ut...
Läs mer

What are words..

Efter en mycket trevlig sväng på stan med god middag och en nyinköpt iphone (vit såklart) så är jag nu äntligen hemma hos min fina kille :) blir lite vin och mys fr...
Läs mer

So god damn good

Ja, den 28/9 onsdag. Vad gör man inte för en bra dag? inte ett skit.. Den har varit gudomlig iallafall. Att jag vaknade pigg och kom till jobbet pigg vart ett under. Jag klarade av hela dag...
Läs mer

You've got to be kiddin' me

Jag såg precis en jätte klockreeen press hos en kille och han har rätt .. att alla killar bara vill en sak o tjejerna ''leker svåra'' när det är exagt vad dom vill.. hah...
Läs mer

Hon tror vi tävlar

Nu är jag säker. Johanna tror vi leker en lek. En tävling. Jag lägger tillbaka, plockar undan. På ett ögonblick är hon där igen och rafsar runt. Hon led...
Läs mer

Uppflyttning och minisemester

Tjoho! Nu är Texas och jag hemma i Halmstad igen och vi ska njuta av att bara vara hemma ända fram tills nästa helg! :P Då ska vi på tur igen! Vi har haft en jättebra mi...
Läs mer

Finns nu en blogg app för iphone

Som min rubik löd! Jag blloggar från min ajfån. Jobbar men har förtillfälligt rast. Puss
Läs mer

Gokart m jobbet!

Så här snygga var mina kollegor Lina och Martin: Sicka sötnosar va? :) Hårnät var av hygieniska skäl obligatoriskt under hjälmen. Jag är på skämt...
Läs mer

Iphone 5 kommer 4:e oktober

Det har spekulerats länge om ny iPhone version. Nu har Apple till slut bekräftat datumet då nya Iphone 5 kommer att presenteras för allmänheten och det blir på tisdag de...
Läs mer

Apple slapp licensavgifter till Samsung

Men nu är Samsung inte lika snälla En av de senast vändorna i Apple vs Samsung är att höga chefer på Samsung har gått ut och sagt att man kommer att stämma A...
Läs mer

Wäää

Skickat via iPhone
Läs mer

Middag för...?

> >> > >> Är i lgh o fixar lite... Blev så hungrig att jag gjorde i ordning lite quornpytt... Bella var på såklart :-) >> Skickat via iPhone
Läs mer