fredag 9 september 2011

iPhone 5 2011-09-09

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Neccessities such as tea

Godmorgon världen! Jag och Kit-Katsen chillar på den nya IKEA-madrassen i nya sovrummet med lite kastrull-kokat té. Det känns inte som något lyx-té direkt, varken honung...
Läs mer

Smygpremiär ..

Målat skåp .. En hel del jobb kvar .. Brutit upp låsen och pillat bort metallen runt nyckelhålen .. Jim fick borra hål igenom metallen till knopparna , då blev han n...
Läs mer

Härligt möte <3

Åh vilken dag! Härliga tjejer kom körande från Skåne och tillsammans med min nära fina vän Tina körde vi på förmiddagen till Freeport för en ru...
Läs mer

Idag, fredag.

Sandra kom först. Sedan kom Sofia som hade med sig bakelser från jobbet. Sist kom Isabella. Vi fikade och hade iPhone-klubb. Stella var knäpptyst hela tiden, ville inte alls charma. N...
Läs mer

- mobilskydd

- SNYGGA!  Har letat efter sånna här fodral till min iPhone jätte länge, vill bara ha något enkelt men änd195...
Läs mer

Grodkoll.

- Postat från min iphone.
Läs mer

>>LÄS<< Bidrag nr 1 i novelltävlingen: SAGA 2.0

Bidrag nr:1 Barsångerskan Bastian Von Ljung vandrade av och an i sin gigantiska villa. Den var belägen på en klippa högt ovan staden. Villans ena vägg var helt byggd i glas,...
Läs mer

gullig skitunge

Vid hämtning idag från fritids var det en överlycklig Lillgangster som mötte mig. "Hej mamma! Idag har det varit den bästa dagen på länge!!" "Jaha,...
Läs mer

Kolla här!

Vilken fin bild vi tog.. Iphone 4: jag säger då det <3 
Läs mer

Myser

Här ligger jag och myser med Pedro och Tjorven. - Skrivet med min underbara Iphone. Liknade inlägg:Pedro’s ena ben somnade idag. Jag och Pedro myser Tjorven håller mig sällskap Li...
Läs mer

ny blogg, igen

Som ni ser har jag skaffat mig en ny blogg, igen. Dock har jag försökt att flytta över mina gamla inlägg hit och det har ju gått lite sisådär med tanke på att...
Läs mer

Sensommaren kom, som en enda lång solnedgång

Idag vaknade jag upp med tonvis liter av snor i näsan (som elins avokadomacka) så jag stannade hemma. Har fått en iphone så jag bloggar från den. Känns seriöst!!!!...
Läs mer

Kräftis

För trött för att skriva! Natti alla fina<3 - Bloggar från iPhone!
Läs mer

Nästan klar !:)

Före efter: .....…......................................................... Fortfarande fuktigt därav det blanka . Färgen är sidenmatt . Kan nog bli en bra...
Läs mer

Idag fyller min iPhone 4 ett år. Tack tidtagaruret för att du höll koll.

Detta är mest en rolig grej. Det första jag gjorde när jag packade upp min iPhone 4 var att starta mitt tidtagarur. Av nån rolig anledning så fortsätter den räk...
Läs mer

Trött

Shooo snorungar. Nu funkar min iphone så nu ska de bli bättre bloggning, i dag var jag först i skolan o sedan drog jag direkt till jobbet där de var s...
Läs mer

Vattenskadad död iPhone 3gs

Min iPhone fick sig ett bad på cirka en kvart för ungefär en vecka sedan. Jag har under veckan låtit den ligga i ris och även hårtorkat den varje dag i enighet med de gu...
Läs mer

>>LÄS<< Bidrag Nr:3 i Novelltävlingen SAGA 2.0

Bröderna Brusowitz   Det var en gång tre bröder. Bröderna Brusowitz. Andrej Brusowitz som var harmynt, Nikolaj Brusowitz som var lösmynt och Peter Brusowitz som en g...
Läs mer

Jag har fortfarande såna jävla problem..

Nackdel: när man går ner i vikt så krymper tuttarna. - Posted using BlogPress from my iPhone
Läs mer

Hej alla Amalias söta läsare!!

maddehallman här! eftersom Amalia är smart och glömmer logga ut från min iphone då gör jag ett gulligt inlägg hehe, t195...
Läs mer