lördag 17 september 2011

iPhone 5 2011-09-17

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Video - Från showen tidigare idag - del 2!

Andra klippet från kvällens shower. Improvisation till Alf Leila Wa Leila. Mitt i låten dog kameran och J började filma med min iphone istället. Konstigt nog blir kvaliten/...
Läs mer

Hej och hå

Mamman är vaken... Inte barnet... Fy tusan för mjölkstockning!! :( - Posted using BlogPress from my iPhone
Läs mer

Hemsk vecka + ny iphone 4

Jag har haft världens hemskaste vecka... allt har varit hemskt förutom att jag fått min nya vita iphone 4. Jag har varit så himla sjuk. Minns faktiskt inte själv när jag...
Läs mer

best cheat in farmville

Farmville är ett datorspel som personer med konto på Facebook kan spela. Spelet lanserades i juni 2009 och har blivit den största externa applikationen på Facebook, med hela 83 06...
Läs mer

gratis saker till sims 3

The Sims 3 är uppföljaren till datorspelet The Sims 2 inom spelserien The Sims, som också är världens mest sålda datorspelserie. I Sverige var releasen den 4 juni 2009....
Läs mer

MuscleNerd meddelar att iPhone Dev Team arbetar med en helt ny version av Redsn0w (Nyheter)

För inte många minuter sedan kunde vi läsa att Chronic Dev Team har ett jailbreak till den kommande iPhone modellen, men innan de presenterade detta avslöjade MuscleNerd från...
Läs mer

Kalas!

Nu är vi på kalas vid en sjö och jag har plockat ihop ett foliepaket på grillen. - Posted using BlogPress from my iPhone
Läs mer

Läckta bilder på iphone 5 som släpps den 17 oktober

Enligt nya rykten från en ganska naken källa kommer Iphone 5 släppas den 17 oktober. Detta rykte kom efter Stéphane Richards felsägande i radio angående en release den 1...
Läs mer

material.girl

Har jag förresten sagt hur mycket jag älskar mina plånbok jag köpte förra veckan? Plats för alla kort i iphone! Rate this: Like this:Be the first to like this post.
Läs mer

Roses are red, violets are blue, insult Justin Bieber and I'll go ninja on you

Yo, idag har jag bara varit hemma och njutit av mitt liv ♥ skoja. Men ja, har mest lyssnat på live-inspelningar av bra låtar och tagit Instagramfoto på kantareller med pappas iPhone....
Läs mer

Smutfarna

Skickat från min iPhone
Läs mer

Lördag

Jaha, den här dagen blev ju inte alls som jag tänkte. Skulle på stan med Catten, åka till Suss som firar födelsedag och fixa ordning huset inför morgondagens bröllo...
Läs mer

En solig lördag

Det är ett fantastiskt soligt väder utanför fönstret och en bröddeg är på jäsning på köksbordet.  Igår kväll kom en kompis till dotter...
Läs mer

Alla i väntrummet skrattar högt...

.. åt mitt jubel då jag på SL's hittegodsavdelning får tillbaka min bortappade påse. Det är tredje gången jag är där och det har gått två vecko...
Läs mer

Myskväll

Efter vi kom hem ifrån stan så sprang jag och hundarna elljuspåret (de korta). Orka inte springa så mkt och sen är jag rädd om lilla magen :) men de gick fint. Man f22...
Läs mer

Myspys i stora staden

Har vart i stan med hela familjen. Både tränat hundmöte och stadsmiljö. Gick kanon bra. Sen passa jag och Alex gå in i en affär, krabat. Alexander skötte sig j228...
Läs mer

Tips till STåuppare med iPhone

Appen Jokelist. Perfekt. Du kan inte skriva in dina skämt men väl tala in dem. Sedan kan du hantera set-listor osv i appen.  Jag skulle gärna se att man skulle kunna få se...
Läs mer

Vilken dag!

Idag har vi haft fullt upp hela dagen. Först vaknade jag med tät näsa, halsont och huvudvärk så att jag känt mig konstig i kroppen de senaste dagarna har nu fått si...
Läs mer

Vad fan har jag gjort?!

Då: Och nu: (sånt jävla fakesmile) Nu ska jag ta mitt pussy meltdown och sova. Hur kunde självförtroendet och självkänslan sitta i h...
Läs mer

Saturday 17/9

Förstår inte att gamla bilder kan vara så fruktansvärt kul.. I förrgår försökte jag rensa hårddisken från bilder från 05 och framåt men gic...
Läs mer

Kräftskiva

Några Skitbilder från iphone kamran:Fina servetter med olika visor inuti!Mumma!Jappo, en liten del av varför jag är så mätt nu.Nu v...
Läs mer

TÄVLING!

Rolig tävling för oss Iphone 4 älskare. I samarbete med Procore Har du nu chansen att vinna något av dessa 3 fina Rosa skal. Tävlingsregler: Du ska skriva här hos mig...
Läs mer

Redo för hösten

Idag har det bockats av lite på listan "att göra innan hösten kommer". Fredrik har rensat stuprören, plockat upp alla plommon som vi bara krattat ihop till en hög,...
Läs mer