söndag 25 september 2011

iPhone 5 2011-09-25

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Appelstore och telia.se?

Hej på er. Som många av oss så går jag och väntar på iPhone5, jag tänkte jag skulle köpa en till frugan på telia.se samt en till mig själv på...
Läs mer

OMG

Jag dör vad gott... 1,4 l för typ 14 kr...To die for - Posted using BlogPress from my iPhone
Läs mer

04:28

ligger här och ger Loppan mat. Vi stortrivs här hos mina föräldrar och har bara njutit av det fina vädret. Kommer ikväll och då bloggar jag som vanligt igen. Trevl...
Läs mer

Familjen Taikon

Det är svärmors födelsedag och jag försöker göra den speciell. Efter den enligt mig totalt misslyckade picknicken i knarkarkvartaren Venice Beach så skulle jag laga...
Läs mer

Brutal batteritid | Halens Blogg

En iPhone 4 har verkligen bra batteritid, precis som alla Apple-produkter. De kan konsten att kombinera ett starkt batteri med strömsnål.
Läs mer

Festligt värre

Jag tog och personalfestade lite, dårå. - Posted using BlogPress from my iPhone
Läs mer

Bloggposter om Önskelistor 2011-09-24

Vi sammanställer övriga bloggar som skriver om önskelistor, dessa borde såklart använda sig av Presentlisas RSS-tjänster för önskelistor istället :) Ingen...
Läs mer

Anton vägrar om inte kissen får vara med – och lite personligt

Vara med på bild alltså. Han har haft magknip ikväll vår Anton. Men nu har han lagt sig och verkar må bra. Elegi heter min favoritWinnerbäcklåt. Jag gillar den t...
Läs mer

Köpa nya iPhone 5 eller behålla 4an?

Det bara kryllar av rykten om iPhone 5 där ute, vilket gör att mitt sug efter den nya iPhonen bara ökar. Det låter som om den kommer att komma i oktober och jag kan säga att...
Läs mer

Happ

Senast sex var de sagt han skulle va hemma, det har tydligen blitt ändrat till tidigast sju >.< - Posted using BlogPress from my iPhone
Läs mer

Bokmässan 2011 – Fotoböcker

Idag åkte familjen in till Bokmässan på Svenska Mässan här i Göteborg. Jag kikade efter fotorelaterade böcker… Sökte även efter en WordPress lärobok...
Läs mer

Både en iPhone 5 och en iPhone 4s?

Ryktena går heta nu när det mest troligt börja närma sig ett släpp av nästan modell från Apple. Företaget Otterbox fick uppmärksamhet för någon...
Läs mer

Apple förbjuder sina anställda att ta semester andra veckan i oktober

Nu är det inte långt kvar till en release av iPhone 5. Nya rykten säger att vi får se Apples kommande flaggskepp andra veckan i oktober. Det är Appleinsider som kan rapp...
Läs mer

Tipsrunda

Som vanligt är det Tipsrunda i Bastasjö på söndagar! Vi gick den i morse i det fina vädret!! - Mias iphone
Läs mer

Printer till iPad iPhone

Känner någon till en app annat en TruPrint från Cydia som fungerar mot min Canon 5250? Jo, den fungerar bra men det retar mig att jag måste betala ca $10 2 gånger. 10 f246...
Läs mer

Anonyma lyckoföreningen.

Min syster berättade lite om detta fenomen. Det hela går ut på att göra just andra människor lyckliga utan att själv få något för det. T.ex. köpa dub...
Läs mer

Ingen blogg lust...

Okej, igår var anton och amanda hos oss å de va tyyp skit kul elr nå !`;D Vi skratta typ hela tiden å nu förstkom ja på att ja måst köp nå mer spel ti min...
Läs mer

Bästa köpen från ullared

Åh vad jag älskar mina nya talltikar :) och hjärtskålarna som ja ska ha filmjölk o flingor i sen så småning om. 8 av varje sort förutom de allra minsta sk22...
Läs mer

iPhone 3G LCD funkar ej

Har nyligen bytt ut digitizern till min iPhone och sedan dess har min LCD antingen inte fungerat alls överhuvud taget eller så har den flimmrat under den största tiden. Jag öpp...
Läs mer

Samsung Galaxy S II passerar 10 miljoner sålda enheter

Det tuffar på rejält för Android. Senast ut att rapportera stor framgång är Samsung som nu sålt fler än 10 miljoner exemplar av sin populära Samsung Galaxy S2...
Läs mer

Utan titel.

Älskade pappa. Du fattas mig. Ditt frågovissel och mitt svarsvissel. Din trygghetspeng som låg i min ficka när jag reste bort. Dina roliga historier som det växte skäg...
Läs mer

Sorg!

I nattens timma kommer tankarna. En sorg som lurar inombords. Tårar som smeker kinden när ingen ser. Undran om rätten att känna sorg när det känns som man svikit. Varf...
Läs mer

Samsung skjuter sig själv i foten

De senaste dagarna har det kommit rapporter, från anonyma källor, att Samsung planerar att lämna in en stämningsansökan mot Apple direkt efter att de har presenterat iPhone 5...
Läs mer

Politiker = Hycklande parasiter

I förra veckan avslöjade SR Ekot hur politiker skor sig på skattebetalarnas bekostnad. Det gäller 450 f.d. politiker inom landsting och kommuner (ej fritidspolitiker!). 180 ti...
Läs mer

| | Heby | iBlogg.nu

Imorse trillade min iphone ner i toalettstolen. Den försvann så långt in att jag inte kunde se den, men de var bara snabbt ner med halva armen och gräva fram den. Till min fö...
Läs mer