lördag 24 september 2011

iPhone 5 2011-09-24

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Tecken i skyn!

Wordfeud är som ett korrespondens-Alfapet, där man har 72h på sig att göra sitt drag. Perfekt för oss Vuxna människor med för lite fritid! Glädjande nog kan ma...
Läs mer

Jag vann en ZTE Blade…

… i Mecenats sommartävling! Jag blev hur glad och förvånad som helst när de mailade mig. Jag var faktiskt tvungen att googla både tävlingen och vinsten för att fr...
Läs mer

Lillstumpan <3

Skickat från min iPhone
Läs mer

God morgon.

Jag mår inte så bra idag, jag är bakfull, jag sitter här och försöker få i mig lite frukost men det går inte så bra. Vilken kväll det var igår...
Läs mer

Nu får det gå som det går

Lite nervös och lite oladdad. Sörjer lite över att Martin tvingades stå över pga sjukdom. Men samtidigt slipper jag springa och fundera på hur Sixten har det (även...
Läs mer

Tack älskling! Nu kan jag bära med mig min...

Tack älskling! Nu kan jag bära med mig min iphone med stolthet!
Läs mer

Morgonstund har guld i mun!!!

Va härligt det är att vakna till sol... Eller hur? En riktig höstmorgon med hög krispig luft , vackert är det också . Får se vad denna dag har att bjuda på! S...
Läs mer

Vinterdäck för tunga fordon vore en kraftig höjning av trafiksäkerheten!

Jag och Ulf Berg skriver om behovet av vinterdäck för tunga fordon i Ljusdalsposten. http://helahalsingland.se/asiktstorget/insandare/1.3934927-skarpta-dackskrav-infor-vintern - Posted u...
Läs mer

Ledig lördag

Det är ledig lördag, ja - faktum är att det är ledig helg. Den första på länge och den sista på ett tag. Ska njuta av att bara vara och försöka se f...
Läs mer

Inte jag som skrev inlägget i bloggen!

Haha det var faktiskt inte jag som skrev inlägget "ge er". Ska inte säga vem de var för då skäms hon ihjäl haha, på fyllan var det iaf. Min Iphone blev ia...
Läs mer

Retro Camera

Jag är alltid så avundsjuk på alla med iphone och alla deras appar men nu så har faktiskt det mesta också kommit på android (vilket är det jag har). Så h228...
Läs mer

Fotboll

Helgerna innebär fotboll å fotboll å fotboll för oss! På fredagar brukar Madicken ha match, lördagar Kajsa å söndagar Micke. Igår kollade vi Madicken, de...
Läs mer

Mysmiddag hos bror och favvo Maria

Skickat från min iPhone
Läs mer

iPhone 4 och Bookstore

Hej hopp bloggen. Här sitter man och messar med bästaste Sofie(Länkad längre ned på sedan) på min nya iPhone 4!!! :'''3 Eller, nya och nya, men min mamma hade den f...
Läs mer

Behöver en ny mobil!

Heejj!! just nu så sitter jah och kollar efter mobiler och jah har hittat de mobilen jah vill ha och så här ser de ut:   Denna rosa xperian det är en xperia mini pro rosa:)...
Läs mer

Kärlek är när..

..Man varit iväg i goda vännerslag. Kommer hem somnar.. William kryper ner under täcket efter ett toabesök vid 03.30 å säger -Har jag sagt att jag älskar dig!? Ass...
Läs mer

Lördag!!

Kväll med mysmiddag, faijtas tända ljus o mysfaktor 100. Mycket har blivit fixat idag så då får man njuta. - Posted using BlogPress from myr iPhone
Läs mer

Helvetet tillbaka

Igårkväll var huvudvärken tillbaka. Trodde jag skulle svimma av smärtan. Tryckte i mig en migrän tablett och väntade mig ett mirakel. Migränen släppte någ...
Läs mer

20;31

Blir man inte inlagd pga stressmissbruk innan man är 25 så vore de konstigt. Upptäckte för 2,5h sen att Tusse är halt. Gaaah ingen tävling me honom imorgon. Paniken som...
Läs mer

Osis

Så fort vi bestämmer oss för en dag nära eller vid stranden blir det molnigt..ska vi göra en dag i city blir det strålande solsken..varför? Idag vart det santa Moni...
Läs mer

iPhone-app till Mondoblog

Kanske man skulle återuppta diskussionerna med polarna om att utveckla en iPhone-app till Mondoblog. Det behövs verkligen. Jag är i stort behov att att, på ett enkelt vis, kunna m...
Läs mer