torsdag 1 september 2011

iPhone 5 2011-09-01

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

50 kilo

Yes!!! I måndags så visade vågen 87.6kg och jag har nu gått ner exakt 50kg. =0) Helt underbar känsla!! Jag hade som mål att gå ner 50kg till min 1 års dag (...
Läs mer

...är det idag som allt händer?

Torsdag. Inte vilken torsdag som helst utan Torsdagen den 1 / 9 - 2011. Är det något speciellt med denna dag undrar ni nu? Är det idag som det blir världsfred? Skall vi just den...
Läs mer

Har Apple avslöjat iPhone 5 av misstag?

Under gårdagen dök en bild upp på 9to5mac som visar ett fönster från PhotoStream, en del av nya iCloud. I bilden ser man texten ”Ta ett foto med din iPhone, iPad eller i...
Läs mer

Mukluk Pull-On-Boot från Timberland

Jag fick ett bra tips av Mabimao om att Timberlands lägre modell "Pull-On-Boot" kunde vara något för vårt klimat - som står emot väta och slask när  ...
Läs mer

Apple har släppt iOS-5 Beta 7

Apple har nu släppt iOS-5 Beta-7, som vanligt är denna version endast menad för utvecklare, eller ni som har registrerat erat UDID. en uppdatering på en beta, betyder oftast enbar...
Läs mer

Gustav und Egon, Gilbert and George

Var var det Skatan var … nu igen … ??? Jo, det var det där att ”mycket vatten hade flutit under broarna” … och nu har det flutit ännu mer. Både i Donau och i Traun i Bad Ischl … Men...
Läs mer

Heey..

Godmorgon alla underbara! Sitter med en kopp kaffe i handen och försöker vakna till liv, skall snart försöka bege mig till skolan, har dock besluts ångest över om det bl...
Läs mer

Godmorgon....

FYFÖR! Vet inte om man ska säga godmorgon mitt i natten eller något för jag är veeeerkligen inte vaken iallafall, det är en sak som är säker.. Klockan ringde 6...
Läs mer

18 månader

Idag blir mitt lilla hjärta 18 månader! Grattis min älskling:) Det finns ingen finare i mina ögon:) - Posted using BlogPress from my iPhone
Läs mer

trött! :o

omg idag e jag sjukt trött! fatta min dag i skolan också! ska ha engelska prov, SO, NO, musik + musik prov och idrott! :o sen ska jag träna hemma sen också! :o oh gash, aja, tar...
Läs mer

P.S

Bloggar nu från min nya Iphone. Bilden illustrerar själva inköpet.Överföringen av allt från gamla mobilen till nya var i teorin lätt och i praktiken omöjligt....
Läs mer

Träningsdejt med baksidefokus

Världsklass! Helt enkelt världsklass på denna träningsdejt! På sportlife odenplan (schysst gym förövrigt- stort och luftigt!) med min vän Frida! Vi la fokus p...
Läs mer

BM besök

Var hos Hanna idag min BM. Alla värden var bra, och nu är han fixerad! Är i v 37+0 idag. Det känns kan jag berätta, nästan ett ständigt tryck nedåt och kraftig...
Läs mer

problem med att jailbreaka 4.3.5

Hej jag har försökt jailbreaka 4.3.5 med en guide ifrån redmondpie ( Jailbreak 4.3.5 iOS iPhone 4, 3GS, iPad, iPod touch With Redsn0w [Tutorial] | Redmond Pie ). Använder den nyas...
Läs mer

Katastrof

För nästan ett år sedan skrev jag detta, nu är Roxy död. Skärmen har blivit helt kockobello. Ibland är den svart, ibland är det myrornas krig i stillbild, ibla...
Läs mer

Surf*ttor finns det gott om ;)

?Detta skrev en tjej som är väldigt avundsjuk på mig. Jag bugar och tackar för uppmärksamheten <3 Men jag tycker jag har tagit tag i mitt bloggande bra nu (A) Tyck...
Läs mer

1 september 20:06

Trött är jag :) Har varit en lång dag. Mamma kom hit och passade lilla L så jag tog mig till HM och köpte en nmorotsklänning. Ska ta och pröva den varje måndag...
Läs mer

Sista dagen som mammaledig...

Imorrn är det min sista dag som mammaledig, för sen är det "bara" vanlig helg för mej som för alla andra. På måndag börjar jag jobba igen, det k228...
Läs mer

Ingen text

Hade skrivit jättemycket rolig text t bilderna men det kom inte med . Inte ens blogga m telefon funkar i blöblölandet. Återkommer när vi har fungerande internet igen . M229...
Läs mer

iPhone 5 och Aftonbladet

De norrlänningar i min umgängeskrets som (för tillfället?) befinner sig i exil i Göteborg sammanstrålade idag hos Joel och Hannah. Det vankades surströmming och g...
Läs mer