fredag 16 september 2011

iPhone 5 2011-09-16

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

TEKNIK

Sitter på tåget upp till stockholm och roar mig med min nya telefon. Letar funktioner, appar och annat roligt. Länge leve iphone! Trots alla vänner berättat hur fantastisk de...
Läs mer

Protective PC Back Case w/ Stand Holder for iPhone 4 – White

Beställ Protective PC Back Case w/ Stand Holder for iPhone 4 – White redan idag. Protective PC Back Case w/ Stand Holder for iPhone 4 – White för endast $5.20 USD. Vill ni se vad det b...
Läs mer

Zombier, spring!

När det gäller att träna så är jag inte precis den som faller in i ledet. Springer jag några meter så måste jag stanna upp, pusta ut och leta reda på en b...
Läs mer

Insomnia

Hur frustrerande är det inte att ligga sömnlös när allt man vill är att få sova? Att det dessutom är en natt när den lille mannen sover gott gör det ju...
Läs mer

Nu kommer Taito med sin arkadkabinett till iPad

Inte bäst i klassen men kanske snyggast Förstora klippet …
Läs mer

Det knasiga är..

..att han ser nästan likadan ut i håret utan ballongernas magi. - Bloggat med iphone
Läs mer

Framme!

Allt gick bra under omständigheterna , lång resa dock. Sebastian lite vimsig av de ändrade rutinerna, jag kliar ihjäl mig men tar mina mediciner. Björnen älskar att det...
Läs mer

Kvällens...

...stass! Det blev Odd Molly favoriten Saraband dress, älskar den klänningen! Kände för svart ikväll:) Svarta Acne pistols till det. Nu åker jag på trevl...
Läs mer

HAPPINESS HIT HER LIKE A TRAIN ON A TRACK

iphone + instagram: daisykintuBilder från gårdagen då jag och syster åkte till Stockholm för att se Daniel Adams-Ray. Konserten var hur himla bra som helst och vi trotsade re...
Läs mer

Pink Lady

Idag har jag köpt ett fodral till min iPhone. Det är chockrosa, döljer apple-loggan och är sådär härligt silikonigt, onaturligt och härligt. Jag s2...
Läs mer

VAD FAN GÖR MAN?

håller på att göra i ordning potatis och burk skinka här hemma, så blev det lite skinka över som jag skar upp i tärningar till katterna. ropade på katterna o...
Läs mer

Iphoneskal

Fastän min dåliga mage så hindrar det mig inte att åka och titta Iphoneskal med min kära pappa. Off to Elgiganten med pappa!! Btw så har jag en Iphone nu.
Läs mer

Jag är så glad just nu :D

Var precis och hämtade ut 2st paket på Hemköp och i ett av dem låg min iPhone. Helt sinnessjukt att jag fått tillbaka den. Är så jävla glad just nu!!!!!!! S2...
Läs mer

Ugglor

Hittade detta fina set till Ellas säng på Jysk för 129 kr. - Posted using BlogPress from my iPhone
Läs mer

Public service säljer reklam till socialdemokraterna!

På Åland får socialdemokraterna köpa sändningstid i public service. VD kallar det samhällsinformation och inte reklam. I och för sig öppet och ärligt av p...
Läs mer

Sömn- nu -tack.

Pojkarna sover sedan länge .. Jag är åxå trött men samtidigt vill jag inte sova för då blir det måndagmorgon med en gång .. Det betyder ensamma igen :/...
Läs mer

Fråga

Hur tänkte jag när valde dessa skor att stå i en hel kväll? Svar: Inte alls. - Posted using BlogPress from my iPhone
Läs mer

Sov dags-_-

God Natt och Sov Så Gott:)/Love Rebecka<3Skickat från min iPhone
Läs mer

Allsång

Kan inte i ord beskriva hur bra det här var, därför filmade jag lite. YouTube Video - Posted using BlogPress from my iPhone
Läs mer

The Ark

15000 personer såg The Ark ha sin sista spelning någonsin på Gröna Lund i dag, jag och Zandra var där. - Posted using BlogPress from my iPhone
Läs mer

Kvällsanalys i vanvett

Kreativitetsgräns, finns ingen. Fotade och sträckläste "Konsten att tala med en änkling". (Bra bok för övrigt) Tydligen är fredagarna värst. Glad a...
Läs mer

Bildhantering med Autodesk

Autodesk satsar stort på att skapa program som kan köras direkt via en websida utan att någon programvara behövs installeras. En mindre känd produkt är PIXLR som du hi...
Läs mer