torsdag 22 september 2011

iPhone 5 2011-09-22

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Nytänkande

På gårdagens föräldramöte på Olivers dagis fick jag reda på att matsedeln finns som en app som man kan ladda ner till sin Iphone. Riktigt coolt tycker jag! Nu kan...
Läs mer

En ledig dag…

..inleds med att gå upp tiiiidigt och bege sig mot stan. Ett besök hos tandläkaren väntar! - Posted using BlogPress from my iPhone
Läs mer

Torsdag

God morgon, dåligt med blogg inlägg på senaste. Är så trött hela tiden att orken inte finns till nåt annat än sova.. Väntar på provsvaren från l...
Läs mer

Casa Maria, Platanias, Kreta

Lite sommar såhär på höstkanten? När vi valde Casa Maria för vår plötsliga resa till Kreta i juli, så köpte vi lite grand grisen i säcken. Det...
Läs mer

Gruppfinansiering, crowdsourcing och Kickstarter

Klicka på bilden. På många sätt är Internet fortfarande bara i sin tidiga barndom. Det är t.ex. först nu som vi har fått ett mobilt Internet och Internet visa...
Läs mer

det bästa leverantör av mobilt internet i Sverige!

Telenor artiklar den mobilt bredband suppkoppling och telekommunikation stjänster. Köpa en iPhone 4 nu eller Läs mer om iPhone 5 funktioner och få veta om dagen för dess lan...
Läs mer

Plus och minus är lika med noll?!

Eftersom jag vaknade för sent igår så gör jag bot idag genom att vakna en timme för tidigt. - Postat från min iphone.
Läs mer

regler

hej cityvänner! jag älskar city men avskyr människor som beter sig fel i city så här kommer några grundläggande förhållningsregler: - man går inte...
Läs mer

det bästa leverantör av mobilt internet i Sverige!

Telenor ger den mobilt bredband suppkoppling och telekommunikation stjänster. Köpa en iPhone 4 nu eller Läs mer om iPhone 5 funktioner och få veta om dagen för dess lanserin...
Läs mer

Hur man…

En användbar app är howcast som i videoformat visar hur man går tillväga för att fixa allt mellan himmel och jord.
Läs mer

Sorry..

Förlåt för dålig uppdatering! Min nya Iphone funkar längre inte buhuh.. Eller den funkar, men kameran har blivit jättedålig för att jag tappade den i toan ig...
Läs mer

Prova Digster! (Buzzador)

Jag har fått äran att prova Digster som levererar färdiga spellistor för iTunes, Spotify eller Wimp och du får chans att testa Digster premium gratis du också under tre...
Läs mer

Fast...

Fast där fick jag med ens dåligt samvete. Jag är oerhört tacksam över att få lov att vara gravid och dessutom smärtsamt medveten om att det inte är alla f246...
Läs mer

Shanghai

Då ska vi se här. Henrik ska testa något nytt, nu tänker ni att jaha, han ska prova att få i sig mat men nu var det inte så jag tänkte. Jag ska nämligen test...
Läs mer

Nytt bvc

Vi bytte BVC och idag var första besöket på den nya. Jag är så glad att jag bytte! Hon var varm och lyssnade, ingen stress och hon drog referenser till sina egna barn. Pers...
Läs mer

Test av bloggning via app

Installerade en app för Blogger på min iPhone och testar att blogga via den. Skoj om man lite enkelt kan lägga ut nått kort inlägg även när man är ute på...
Läs mer

Tävlar om Iphoneskal

Är med i en tävling hos www.sessies.se där man kan vinna ett valfritt iphoneskal från www.iphoneskal.se . Och eftersom jag behöver ett nytt skal ganska så akut...
Läs mer

Passar barn...

Det är trevligt att barnen leker så bra själva. Det är helt tyst sen kommer denna lilla varelse ut ur rummet. Flickorna har sminkat killen men allt var på hans egen beg2...
Läs mer

Jag e trött på!

Att ungen bara skriker, att jag inte kan va ifred en sekund. Att vad jag en gör så skriker hon. Trött på att ungarna trotsar och e så jävla uppnosiga. Trött p229...
Läs mer

Dagens...

...från tåget mot Dalarna! Någon som kan gissa vad det är? Två Mollysar:) Åh vad skönt att få förkorta veckan med en dag! Nu ska jag bara njuta, tr2...
Läs mer

det bästa leverantör av mobilt internet i Sverige!

Telenor ger den mobilt bredband suppkoppling och telekommunikation stjänster. Köpa en iPhone 4 nu eller Läs mer om iPhone 5 funktioner och få veta om dagen för dess lanserin...
Läs mer

det bästa leverantör av mobilt bredband i Sverige!

Telenor ger den mobilt bredband suppkoppling och telekommunikation stjänster. Köpa en iPhone 4 nu eller Läs mer om iPhone 5 funktioner och få veta om dagen för dess lanserin...
Läs mer

3G funkar inte under telefon samtal!

Så saken e den att jag inte kan prata i telefonen och gå ut på Internet samtidigt me min 5dagars gamla iphone 4 16g.. Jag har Sweden 3G på manuellt och de funkar så d22...
Läs mer

Äh vi hörs imorn

Klockan är på tok för mycket och jag ska upp om mindre än 5 timmar och jobba. Vi hörs i eftermiddag va! GonattSkickat från min iPhone
Läs mer

JAG har köpt en IPHONE 5

Måste berätta en rolig sak, alltid när jag säger till mina arab kompisar i Libanon att jag har iphone 4.Då säger de jaha varför har du inte iphone 5 min kompis har...
Läs mer

TV i telefonen!

det här är dagens roligaste. helt klart. kan inte sluta garva och ja, länk till min egna tumblr http://angelseatmuffins.tumblr.com/post/10397694810 nu är jag ett år äld...
Läs mer