fredag 23 september 2011

iPhone 5 2011-09-23

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Abstinens

Jag sålde min Iphone 4 för ett halvår sedan, men nu har jag fått abstinens och pallar inte vänta på 5.an så fick beställt en ny nyss, och då jag inte pal...
Läs mer

det bästa leverantör av mobilt internet i Sverige!

Telenor artiklar den mobilt bredband suppkoppling och telekommunikation stjänster. Köpa en iPhone 4 nu eller Läs mer om iPhone 5 funktioner och få veta om dagen för dess lan...
Läs mer

En ovanlig fredag.

Denna fredag spenderar jag och Malcolm på barnakuten. M sover och jag försöker fånga ett urinprov. Förmodligen är det bara ett virus så jag hoppas vi kan åka...
Läs mer

Förlåt mig kompis

Jag fick ringa hit Alex igår kväll. Dåligt samvete och en olidlig ångest hade tagit över min kropp och jag behövde någon som kunde säga åt mig på ska...
Läs mer

Nya svenska spel på App Store/Market

Heja Sverige! Dags för några nya svenska spel som släppts under senaste tiden. Alien Fishtank Frenzy Utvecklat av: Imperial Game Studio AB …
Läs mer

Polisförhör

Pether ska på polisförhör.. Men det ser ju vem som helst att han är oskyldig.. - Bloggat med iphone
Läs mer

Nostalgi

Fy vilken urusel bloggare jag är! Men det är väl så att olika tider i livet kräva olika prioriteringar. Just nu måste jag lägga mer tid på annat och mindre p...
Läs mer

Jinni testar: Lantmännens – Många sträckor små

Visst har ni hör talas om Lantmännens app för iPhone och Android. Jag tycker deras initiativ är både ett uppmuntrande och roligt sätt att sprida ett miljövänl...
Läs mer

Fredag

Vi har vart på Sykes och hälsat på mannen och sen gick vi på dollar, och inte gick vi kortaste vägen heller så säkert en åtta km har vi knatat idag :) de nytti...
Läs mer

Cxworx

Yeah, efter förmiddagens två bra möten gick jag till gymet o körde egen träning, Cxworx, för underbara J. Så skönt att få fokusera bara på den egna t...
Läs mer

Coffee to go

Yepp, stressad morgon då jag snoozade, trodde jag, erh, somnade om o vaknade med ett ryck, skruttan zzzzz så gott så inte lätt att väcka henne o utan att stressa på men...
Läs mer

Läkarbesök o åksjuka o mysfika!!!

Läkarbesök för mig som gick bra med en läkare som var kanon, ovanligt, tack för det . Emma kräktes i bilen därifrån, som vanligt, stackars liten, åksjuka...
Läs mer

Lördag

Grattis på min stora lillebror som fyller år idag :) 22 till och med ;p Annars så tar jag alla mina tre sötpojkar och går och lägger mig, ska försöka vara lit...
Läs mer

Fredagsmys

Skickat från min iPhone
Läs mer

Trötter

Mitt extrajobb, Digital inn, öppnade idag en ny butik i Kista galleria. Jag hoppar in väldigt mycket och hjälper alla nya att komma igång. Det har varit många och långa...
Läs mer

Nytt skal till min Iphone

OMG just nu fundera jag starkt på att köpa ett nytt skal till min riktiga "kärlek" som är min Iphone!! fan varför ska det vara så svårt att hitta någ...
Läs mer

En liten sammafattning av dagen

Idag har inte hänt så där jättemycket, eller det kanske det har, jag har dock varit upptagen med att koda fram ett nytt tema till WordPress. Teman kommer troligtvis upp under morg...
Läs mer

Gratis iPhone fodral!

Checka in i en av Gudrun Sjödéns butiker och få ett Gudrunblommigt iPhonefodral. Gäller tom 28/9. Mer info här! Jag tycker det är jättefint men tyvärr har jag...
Läs mer

Halvan ABC memo – Memory med bokstäver

I ”Halvan ABC memo” kan man öva minnet och lära sig alfabetet på samma gångKlicka här för att läsa hela inlägget!
Läs mer

snabbupdate

Snabb Uppdate Från Idas IPhone @ jennis säng;Ligger i Jennis säng i våra "onepiecar" och trängs tre stycken, myysit <3 hhöOch imr bliire hejbrakadunder i de...
Läs mer

Roligt i skolan.. ♡

Hahaha!   Jag och Emma satt och fotograferade lite med Celinès Iphone hihi Så nu har hon ett ''x'' antal roliga bilder på sin telefon så varsegod Sissi!  Var med...
Läs mer