torsdag 15 september 2011

iPhone 5 2011-09-15

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Valpar!

Här går det undan ibland :) Cissi åkte med Karin och Key efter kursen idag. Så förhoppningsvis blir det valpar om ca 60 dagar :) samma kombination som förra ggn allts2...
Läs mer

Debattartikel i Avesta tidning

Ulf Berg och jag skriver i Avesta tidning om behovet av vinterdäck för den tunga trafiken. http://avestatidning.com/asikter/dialog/1.1356701-vinterdack-for-den-tunga-trafiken - Posted usi...
Läs mer

Idag blir en ännu bättre dag

Godmorgon mammas läsare! Om ni söker mig idag så hittar ni mig här, i pappas sänglåda. Behöver jag säga att mamma fick ett psykbryt på mig och katten n2...
Läs mer

Smartast

När man pressat sig som man gör under ett benpass så väljer ja ofta att vila dagen efter. Bara starta med en morgon promenad. Har jag möjlighet väljer jag skog eller vat...
Läs mer

Träningsvärk!!!

Ja det var la väntat TRÄNINGSVÄRK, dock inte så mycket som jag trodde och tur e la det för då hade jag inte kunnat komma ur sängen idag..hihi... Fick min nya iPhon...
Läs mer

bloggpaus!

Jag måste tyvärr ta en bloggpaus.. Vet inte alls vilken domän jag vill vara på, så ska surfa runt lite och försöka hitta någon som passar mig. Vill ju kunna bl...
Läs mer

Joy of tech svarar HTC-chef

HTC-chefen i USA berättade för ett tag sedan att iPhone inte är cool längre då det blivit en vuxen-telefon. Joy of Tech svarar på detta med en smula humor. Min erfarenh...
Läs mer

Sömn

Kvart i elva till kvart i fem sov lilla loppan. Jag var tvungen att titta på klockan flera gånger för att förstå. :) Knepet: hon sov på mage! Sen började magen k...
Läs mer

KVÄLLSFÖRDRIV.

JONAS. Vad heter han: Jonas Christer Ekendahl Vad har han för ögonfärg? världens finaste mörkblåa ögon med detaljer i som gör att man aldrig ka...
Läs mer

Akuten igen

Vid 2 till akuten igen... ska vara på Arlanda 5 ... Kul! Not! - Posted using BlogPress from my iPhone
Läs mer

Monstertruck med telefonkontroll

IPhone app som fungerar som fjärrkontroll IPhone i fickan? IPad i knäet? Tråkigt på kontoret? Då kommer här leksaken för dig! The Dexim AppSpped Monster Truck heter...
Läs mer

hejsan

Hej! idag så var det skola (tråkigt) och imorgon är  det fredag och jag längtar till lördag för då  ska jag kanske bara kanske få en iPhone...
Läs mer

Paniken närmar sig...

I morse kom jag lite tidigt till tekniken så satte mig i ett fönster ute i hallen och utanför fönstret brukar några barn leka kull och grejer...och så kommer det nå...
Läs mer

Energi inför lektion

Måste fylla på depåerna! Skickat från min iPhone
Läs mer

Jag behöver hjälp!

En ärlig åsikt tack. Coola el bara fula? - uppdaterat via min iPhone.
Läs mer

Regnbågsfint

Fantastisk regnbåge över Stockholm i dag. Den skarpaste jag skådat i mitt liv. Tack naturen. - Använder BlogPress från min hypersmarta iPhone Kom gärna med nyhetstips...
Läs mer

På väg

Vi har inte kommit så långt,ni kan läsa HÄR varför. Vi har blivit sponsrade med snygga jackor:). - Posted using BlogPress from my iPhone
Läs mer

iPhone-fodral

Fick beställning på ett fodral till en iPhone, men det blev för litet så jag fick göra ett till. Det gjorde inget för det lilla passade perfekt till dotterns HTC, s229...
Läs mer

Colours of the rainbow

Superfin och supertydlig regnbåge i fredhäll i dag :) - Elaine on the iPhone
Läs mer

Kan inte vara ensam!

Pga att vissa saker som hänt, så klarar jag inte av att vara ensam under många timmar. Därför har Hanna och Anders varit över en sväng ikväll och pratat lite s...
Läs mer

Sömnlös återigen

Du hörde av dig idag. Jag blev lite förvånad, men jag visste också att du skulle höra av dig, dock inte så snart. Du skrev att du tänker på mig ofta, varf246...
Läs mer

Det är fan jag!!!

För typ 2 år sedan la jag ut en bild som kom från ett resebolags reklam, på bloggen. Då skrev jag till bilden att det såg ut som mig men att det kunde det ju inte vara....
Läs mer

Eftertankar om en kristall

Jag vill gärna säga några ord om den här bilden. Den är tagen några minuter efter att vi stått på Kristallgalans scen. Vi fick vårt pris i klassen “å...
Läs mer

Skämmes på sej Karlsson !

Imorgon kommer J hem . Underbart ! <3 Men .. Jag är äckligast på planeten .. Borde köra epilatorn på benen.. Borde rolla arhålorna med Absolut Torr .. Borde 228...
Läs mer