tisdag 20 september 2011

iPhone 5 2011-09-20

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

WHEN THERE IS NO WHERE ELSE TO RUN, IS THERE ROOM FOR ONE MORE SUN

Jag: Är singel? - vad annars? Svär ofta? - tyvärr lite för ofta Sjunger i duschen? - Varje gång Skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan? - jag ...
Läs mer

Ny uppdatering på bloggen............

Lite jobbigt när klockan passerat......... alldeles för mycket o man fortfarande är skitpigg! Vaknade i morse av att ungarna stegade iväg mot skolbussen o sen var det kört.....
Läs mer

Natt

Är som vanligt vaken alldeles för sent . Till mitt försvar kan jag tillägga att jag somnade på soffan när jag skulle söva Elliot vid 19.00.. Slutade med att n22...
Läs mer

DUBLIN, HITTILS...

Hade som sagt inte tänkt göra detta ännu, men jag kan inte sova. Därför tyckte jag det var lika bra, så blir det gjort. Här kommer en sammanfattning på vad jag...
Läs mer

iPhone sopar banan med konkurrenterna

Teleoperatören Tre har idag presenterat sina försäljningssiffror för Augusti, och inte helt oväntat ligger två iPhone-modeller högst upp på listan. Iphone 41...
Läs mer

iPhone app för speltips

Tiltbet har nöjet att presentera appen Speltips för alla bettingintresserade. Ta del av speltips från både stora och små marknader inom fotboll, hockey, tennis, trav mm. Kom...
Läs mer

Apple iPhone 4G 32GB Fabrik Olåst

Poster ingår: Apple iPhone 4 32GB Fabrik Olåst Apple-hörlurar med fjärrkontroll och mikrofon Dock Connector-till-USB-kabel USB-nätadapter dokumentation orig...
Läs mer

Kan den kallas en iPläd?

Jag undrar virkligen om det här skulle kunna kallas för en iPläd? Har iallafall valt bilden som bakgrund i min smarta mobil. Där passar den. Tycker jag. Läs även andra...
Läs mer

Irriterande

Fy vad jag är irriterad. Har just förlorat massa ashäftiga apps till min iphone utan anledning. De är väl kanske en 20 stycken som har svunnit så där bara och de bl...
Läs mer

bloggar från telefon!

tjena! idag är en sjuk dag, sjuk å hemma från skolan.. orkar inte logga in på datorn så jag använder min kära iphone 3GS istället! Ja som sagt så ligger j...
Läs mer

Det senaste inom epostmarknadsföring (VIDEO)

Sarah Wittbom rapporterar om de senaste trenderna inom e-postmarknadsföring från Shop.org. Bla berättar hon att det diskuteras mycket om e-post på iPhone och iPad och hur anv...
Läs mer

Två lyckade swappar i en smäll

Allt är bra här - jag har just hoppat ur gummistövlarna [jo regn såklart] och öppnat ett par fina swappar. 230 Fonda dress, vintage chalk och en 649 Elouise cobel...
Läs mer

Nu har vi varit ute

Bilden råkade fotas uppochned... ;) - Posted using BlogPress from my iPhone
Läs mer

Not THAT old.

Tänk er en tant som lyfter upp rullatorn och springer sista biten över övergångsstället. I just saw that! Sjukt roligt! - Posted using BlogPress from my iPhone
Läs mer

Iphone var det ja

Lyckades damma fram datorn som jag använder iTunes på.. Nu har jag efter 2 timmar lyckats synkronisera och lägga in 29 låtar på min tydligen inte helt värdelösa iph...
Läs mer

Onsdag

Nu har de blivit onsdag och jag kan som vanligt inte sova och sonen sover otroligt duktigt och fint som vanligt, blir fan tokig >.< De är ju liksom inte såhär de ska vara n228...
Läs mer

Emerging Church/R Oakland om R Warren/Iphone m m

R Oakland org:  www.understandthetimes.org Här i dessa länkar finner du att läsa om:  Översatt artikel,  Roger Oakland  om: Purpose Driven, R Warren ...
Läs mer

Ljuvliga lediga dagar

Det är så otroligt skönt med en ledig dag eller två mellan arbetsdagarna. Jag brukar kalla dem för återhämtningsdagar. Även om jag städar och tvättar...
Läs mer

iphone spräckt skärm

Iphone, i marknadsföringssammanhang skrivet iPhone, är en smartphone som utvecklats av Apple. Iphone lanserades först på Apple Worldwide Developers Conference i San Francisco, USA...
Läs mer

Varför stimulansåtgärder gör oss fattigare

Lena Sommestad skriver idag om hur fiffigt det är med Keynesianska stimulansåtgärder och hur Keynes ska ha visat varför man inte kan spara sig ur en kris. Det tog mig själv e...
Läs mer

Och så var dagen slut

Hela dagen idag har tagit slut, på något vis, en tisdag har de tydligen vart upplyste mannen mig, veckan gick lite långsammare nu för jag trodde nästan att de var onsdag idag...
Läs mer

Rosa Iphone skal - Älska livet

Hittade just ett finfint rosa Iphone skal - med texten Älska livetSkall genast beställa!! Företaget är baserat på Ung Företagsamhet, en chans man har på gymnasiet a...
Läs mer

Sleeping beutie

Så typiskt att jag inte kan ta kort i mörkret med min iPhone! Hade så gärna velat dela med mig av hur makalöst bedårande Lillan är i detta ögonblicket. S22...
Läs mer

Vad innebär det?

Vad innebär det om jag börjar känna starkt för dig? Vad skulle det innebära om jag sade att jag håller på att falla raklångt pladask platt för dig. V228...
Läs mer