lördag 3 mars 2012

iPhone 5 2012-03-03

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Ikea

Uppe med tuppen idag, det känns skönt. Ska nog åka över till moster och ta mitt morgonkaffe där. Mamma, småsyskon och kusinerna är där :) Sen kanske det bl...
Läs mer

felicialips

Är med och tävlar om en iphone skal på http://feliciaslips.blogg.se/2012/february/vinn-ett-iphone-skal.html
Läs mer

Ziggurat är nya Minigore

Ziggurat har inte ett skit med Minigore att göra men det spelar ingen roll, för mig är det här spelets ersättare. För hur fantastiskt Minigore än må vara s22...
Läs mer

Vinn valfri vara

Hade tänkt att vara bussig och ha en tävling där jag lottar ut en valfri vara hos uffessakerochting. Där finns det otroligt bra saker att välja på som en massa iphone sk...
Läs mer

om mig inte dig (a

Jag : är en tjej som är 11 år och fyller tolv år den 2 augusti. Jag bor i småland i en stad, ganska liten. Jag älskar att spela fotboll och basket på fritid...
Läs mer

God natt God morgon

God Morgon Då är jag och Kalle uppe med tuppen. Kalle är inne i duschen nu och på tur står jag. Skönt att vara fräsch innan man sätter sig vid matbordet som s...
Läs mer

Sir Benfros ballong – Unikt och vackert spel

Styr Sir Benfros ballong genom vackra världar fyllda med konstiga varelserKlicka här för att läsa hela inlägget!
Läs mer

Mobil blogg

Hej alla , just nu så uppdaterar jag från Elicias iPhone , jag är tvär Trött , lite Bilder tom Vi tog förete På elicias telefon,direkt när kg vaknar inom ber...
Läs mer

godnatt från mig och betty

Kom hem för någon timme sedan, blev ingen sen kväll. Var på förfest hos min vän Emil. Har inga som helst bilder eftersom jag inte har min iphone, fan vad jag saknar den!...
Läs mer

Hemma hos Zandra ♥

Tja tja, nu sitter jag hos Zandra.. fast jag väntar på henne.  Varit med kusinerna idag och släktingar. Inte gjort så mycket men men.. Så kan det ju vara ibland. f246...
Läs mer

Dingedingedingeling här glider kingen in

Hejhej bloggeeeeeeeeeeen haha ne ja sköööja HAH sorry jag e på skoj humör HAHAH DE LÅTER SJUKT NU KOLLAR JAG PÅ SIMPTSON HIHIHHIIHI MAJS MAJS asso jag vet att ni ba...
Läs mer

Dag 11- Någonting jag oroar mig för

Att detta ska hända med min iphone
Läs mer

Jag hatar vida Iphone spel!

Hej Hej! Sitter och är lite smått iriterad  på att jag inte klarar mitt spel på mobilen! Haha!
Läs mer

Om några dagar kommer min iPhone! :D

Idag var jag ju som sagt nere på stan med Michelle och Rasmus. Vi gjorde inte så speciellt mycket. Vi hängde mest med några kompisar som vi träffade där. Grill...
Läs mer

Perrongens Saft

God Eftermiddag En hunger som jag faktiskt kan motstå genomgår jag just nu och min räddare är detta underverk: att den smakar så underbart på: vill hem och titta...
Läs mer

Tjockisar (aa)

Sitter på terminalen, fick inte köpt något i stan :( men vi liksom kom fram en timme senare än vad vi skulle från början.. Vi gick direkt till donken och käka :D Go...
Läs mer

You're the shit

Har nyss solat! Fyfan vad de var härligt men sjukt värm, känndes som jag skulle dö Hahah! Vi fick stressa som fan hem till mig för Jens pappa skulle hämta oss så nu...
Läs mer

Rubrik saknas

hade en skitmorgon har fortfarande en skitdag om jag tänker på det , så undviker det !  snart kommer emmmzan wieeeee <3333 , sällskapssjuk jag blivit :( innan var emma (g...
Läs mer

Topplistan över appar sedan App Store öppnade

Apple har efter att 25 miljarder appar hämtads ned publicerat en topplista över de populäraste apparna sedan App Store introducerades 2008. Föga förvånande ligger Angr...
Läs mer

Mihihi x)

Hejsan! Idag så har jag hämtat min lillebror på Arlanda. Han har haft det soft i Thailand med sin bästa kompis och hans familj!Sen har jag ätit tårta för vi firde m...
Läs mer

Suck

Okej, jag har sagt det innan och jag säger det igen: iphone suuuuggerrr. Skulle kolla klockan på den innan men då var den död. STENDÖD. 4 månader var allt den jävel...
Läs mer

Daglig sammanställning för March 3rd

Hemma igen, 6 timmar. Nu: fruktintag @MadeleineBhnke Ja, vi behöver inte stanna kvar iaf, återbesök inom kort dock. Ev. ngn blödning i mage eller tarm… @mikaelstalnacke Lite svaj...
Läs mer

10 egenskaper jag hatar hos människor....

Härom dagen tänkte jag på en ny kategori. 10 saker-listan! Ochv vad kan vara mer passande än idag? Börjar med att säga att detta inte alls är ett piss-ut inläg...
Läs mer

Lördag

Ni får ursäkta min kassa uppdatering, de är verkligen fullt upp med två barn, hem som ska fixas och allt annat som hör till.. Vi har noll tidsuppfattning känner jag, ida...
Läs mer

- godnatt vänner

Jag har absolut ingenting att göra, och jag kan inte köra ett pass sjukgymnast program nu, och jag orkar verkligen inte plugga. Plugget sparar jag till imorgon! Ska borsta mina tänder...
Läs mer

Pics

Felix innan besöket hos frisören Hos frisören.. Resultatet :) Dagens lunch, korvgrillning! Jag och lillskrutt.. Posted using BlogPress from my iPhone
Läs mer

Saturday 3:d

Idag har jag bara chillat hela dagen. Vilket resulterar i att ni läsare snart kommer få fina mode collage. Härligt ..:) Ja, mina föräldrar har haft/har gäster nu p229...
Läs mer

All you need is love, and your iPhone


Läs mer