söndag 4 mars 2012

iPhone 5 2012-03-04

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

läsa raderade sms iphone

Inspirerande inlägg från sökord från google.se. "Läsa raderade SMS iPhone". Ja det går säkert att läsa SMS som är raderade på en iPhone.. k...
Läs mer

4 mars 2012

Imorse gick jag och Fredrik ut och gick en sväng. Efter vi vart ute och gått gick vi in till mamma och pappa där jag hade en pressent från rosa som var lite pengar. Så jag to...
Läs mer

Hemma igen efter dag två på Babymässan

Maken och Lillvildan följde med idag. Det var oväntat att han ville det men trevligt! Ännu trevligare var att stöta på Sofia och urgulliga Fnulan (Malin) Fnulan tog en bild...
Läs mer

Mini shopping!

Nyss kom jag och mamma hem från en liten shopping tur i storstaden Mora som är proppad med skidturister ;) För du kan ju knappast ha missat att det är vasaloppet just nu. Ell...
Läs mer

Fotoreportage: Våren är kommen!

God Dag! Har hållit på med lite allt möjligt nu en stund. Grejat och donat. Snart ska jag och älskling ut på en promenad men först ska jag lägga upp lite bilder fr...
Läs mer

Heejjj!

Hej allihopa! detta är min nya blogg som ni fattat? :D!!! nu så har jag skapat denna blogg för att visa hur jag sminkar mig å sont därt.. jag kanske bloggar om annat ibland m...
Läs mer

Apple v4.0

Efter Steve Jobs död fanns det en oro från ett antal håll om hur Apple skulle klara sig utan grundaren, ledaren och visionären. Tim Cook klev in som VD kort innan Jobs gick bort,...
Läs mer

Första inlägget!

Hej! Detta blir mitt första inlägg haha. Har haft blogg förut men tog bort den för jag var dålig på att uppdatera, får se hur det går denna gången! :) Ho...
Läs mer

Tack Felicia!

Detta är iPhone skalet jag vann i en tävling på hennes blogg ;) Länkar till hennes blogg när jag kommer hem! Men tack så jätte mycket! Visst var det super fint? Pu...
Läs mer

Vilket väder!

Hej! Just nu är jag ocg Freddan ute på promenad en sväng i det fina vädret. Vi ska nog gunga på kina-gungan, fast vi har fastnat vid bäcken. Det är så skö...
Läs mer

Två komma åtta

God Dag! Då har man klarat av dagens motionering. Nu när våren är kommen så ska man passa på att ta vara av vädret som vi bjuds på just nu. det gick bra. S...
Läs mer

Ny enhet inhandlad

Hejhej. Ville bara skriva att jag har köpt mig en helg ny iPhone 4s! Och jag är riktigt nöjd. Den är fantastiskt snabb och siri funktionen funkar rätt så bra! Om annat s...
Läs mer

Massa frågor o svar ;)

Visste du... att jag vill ha - En iphone att jag pratar - mycket att jag inte gillar - godis(ibland) att jag avskyr när folk snackar - skit .. att kärlek är - U N D E R B A R...
Läs mer

helgens outfit!

vet att ni älskar mina blurriga iphone-bilder men så här såg jag ut i helgen! :)linne från veromoda, levis'jeggings, jeffrey campbell everest armband från ellos!
Läs mer

Bloggat från min mobil

Ligger nu i sängen och är lagom trött och ligger och tänker att fan jag ska snart bli moster för tredje gången , 18 år moster till två snart tre , de är j...
Läs mer

mitt melanotan bruk

♥ jag är endast halv svensk. ♥ jag har tagit melanotan ♥ jag är extremt shoppingberoende och är grovt beroende av pengar. är jag pank mår jag jätte dåligt. ♥ jag...
Läs mer

Ny vecka - nya trender

Har suttit och gjort lite skolarbete nu såhär på kvällen, skönt att ha det gjort. Har absolut inte gjort någonting idag, förutom läst, tråkat, stört...
Läs mer