måndag 12 mars 2012

iPhone 5 2012-03-12

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Lär dig klockan – Pedagogisk app för att lära sig klockan

”Lär dig klockan” är en interaktiv app som lär ut genom att berätta en historiaKlicka här för att läsa hela inlägget!
Läs mer

L E D I G

Åååh snacka gött att vara ledig den värsta dagen på veckan..? ;)  Man kanske undrar vad jag gör uppe såhär tidigt då? Skulle väcka äl...
Läs mer

Det man vill ha är en fungerade telefon

När man ha en telefon som går sönder och man är beroende av den så bli man verkligen arg när det går sönder när grannens hund tuggar på den. Så...
Läs mer

Jag Donzo!

Tatueraren som gjorde min TruckFighters-tatuering på Idol Time Tattoo i Tulsa, Oklahoma. Skickat från min iPhone
Läs mer

Svårigheter att installera iOS 5.1 – IDG.se

IDG.se Svårigheter att installera iOS 5.1 IDG.se GUIDE Många tycks ha haft svårt att ladda ner den senaste uppdateringen till iPhone, iPad och iPod Touch. Vi tipsar om hur du gör...
Läs mer

TÄVLING TÄVLING TÄVLING!

nu kör vi igång en ny tävling där du kan vinna ett iphone skal! jag kan säga dom är sjukt snygga ni väljer ut er skal på denna sidan http://www.ipho...
Läs mer

you da one.

hallå där! Kom hem just, har gått i skolan och efter skolan så drog jag på stan i min fula äckliga jacka tillsammans med sigrid för hon skule köpa typ en hals...
Läs mer

Hellu!!

Hej!! Idag när jag vakna gick jag till skolan och hållde på att komma försent :( men nääh de gjorde jag nt :) och jaja när lektionen börja så blev det kao...
Läs mer

Rapport från fronten, även kallat South by Southwest

På South by Southwest, även kallat SXSW, så presenteras varje år det senaste inom den digitala världen. Alla världens digitala företag samlas och slåss om ytor...
Läs mer

HÖHÖ

Hej hej blogg läsare!!Förlåt att jag nt har stora bokstäver, skriver från min iphone xD Aja iaf så vill jag bara säga att ni är underbara  ni vet exakt vilka...
Läs mer

Apple fick över 6,5 miljarder av Google

För att Google skulle bli sökmotor i Safari Apple och Google må vara tuffa konkurrenter men ibland är affärer bara affärer. Det ryktas runtomkring på …
Läs mer

En smart plugg

God Dag Nu är vi tillbaka från vår lilla utflykt dock skulle jag inte ha valt den väg jag valde när vi skulle hemåt. Så mjukt i backen så vi nästan fas...
Läs mer

Dagens!

Dagens vill ha: Iphone 4S Dagens klädsel: Jeans, randigtröj Dagens smycken: Inget Dagens smink: SMINK!Dagens frisyr: uppsattDagens planer: facebook och läxfanDagens längtan: Somma...
Läs mer

New iPhone case <3

Inte mkt att skriva!
Läs mer

API Måndag – Apples kartor, Försäkringskassan, Google+ och API-katalogen

Veckans API nyheter handlar om att Google förlorar ännu en användare av Google Maps när Apple testar alternativ, Försäkringskassan planerar ett API men det gör inte...
Läs mer

Leker lite i sängen med ps

Juste nu ligger jag i sängen och leker lite med ps express på  min iphone och lyssnar på the vocie här är två bilder tycks ?? även snart dags för s228...
Läs mer

Vagabond - Översättnings app för Ios

Bild lånad utav vagabond.se Jag avslutar den här dagen med i form utav ett app tips för ios. Resemagasinet Vagabond lanserade för inte så länge sedan, sin övers2...
Läs mer

NEW THINGS

Då mitt studiebidrag kommer nästa gång ska jag inhandla: 1. Ny plattång eftersom jag tagit sönder min.. IGEN!  2. Klackskor med lite bredare klack. 3. Eventuellt en h...
Läs mer

FAAAN!!

Förlåt för dålig uppdatering idag sitter iallafall på bussen hem just nu, JUSTJA! Alla ni som har iPhone gör inte samma misstag som jag gjordeeee uppdatera INTE till den...
Läs mer

The situation!

Ikväll har jag varit med Sara och spelat biljar (tror ni har förstått att jag spelar varje måndag nu!) och vi träffade några killar nere på BB som vi spelade n...
Läs mer

Godnatt puddingar!

Har lyckats uppdatera min Iphone, asnajs!! Ska iallafall sova om en stund så vi hörs imorgon, sovgott!
Läs mer

Synkronisera dina kontakter

En ganska vanlig status på facebook är att folk berättar att de har en ny telefon och nu behöver hjälp med att få sina vänners telefonnr. Jag har själv r229...
Läs mer

Två första dygnen med Nokia Lumia 710

Ett nytt inlägg från Tornegalningen Krilles kirjoittakirja (skrivbok) I lördags bestämde jag mig och blev en lycklig ägare till den nya Nokia Lumia 710. Nyfikenheten på...
Läs mer