måndag 26 mars 2012

iPhone 5 2012-03-26

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Vårtecken

Det har varit en underbar helg i solens tecken! Och visst finns det inget mer säkert vårtecken än lekande barn i varje gatuhörn. Min son blev lite extra vårglad när han...
Läs mer

Black… and white!

Jag tröttnade på min svarta iphone så jag köpte helt nytt glasskal (eller fick baksidan av iphoneskal.se, taaack Simon!) Men framsidan hade jag innan, men den är jättekr...
Läs mer

Gratis Pizza

Finns fortfarande gratis pizzor hämta. Få en gratis Pizza Tradizionale från Dr.Oetker! Nu kan du prova vår stenugnsbakade Pizza Tradizionale helt gratis – vi delar ut 10 000 pizzo...
Läs mer

Geometrisk porr förbjuds av Apple

En ny iPhone App har hindrats från att få säljas på Apples App Store eftersom den anses som ”stötande”. Appen låter användarna själva manipulera cirklar,...
Läs mer

Solcellspanel till mobiltelefon:

Som jag tidigare berättat så kommer jag att använda mig av små solcellspaneler för att hålla min iPhone laddad under vandringen. Under vandringen kommer...
Läs mer

Det aktuella läget för Androids fragmentering

62 procent kör fortfarande Gingerbread (version 2.3 till 2.3.7). 1,6 procent kör Android version 4.x. Det tog inte ens ett dygn för iOS 5.1 att installeras av över 60 procent av...
Läs mer

2001 – …

Hur tunn kan en iPod Touch bli, egentligen? I sommar får vi nog svaret, då Apple sannolikt lanserar nästa iPhone. Mer läsning:Andra generationens iPod Touch snabbare… ... ä...
Läs mer

Så sätter du på skärmskydd/skyddsfilm på iPhone 4

Det finns två olika typer av displayfilm, de som kräver vätska när du monterar skyddet och de som inte gör det. De som inte kräver vätska, t.ex. Artwizz Scratchstop...
Läs mer

Linnéa tipsar! 10 saker att ha med i väskan.

1. Min iphone! 2. Nagelfil. Är ju beroende av mina naglars utseende. 3. Skånekortet. Med det kan jag åka var jag vill i Skåne när jag vill. 4. Kameran. Måste ju uppd...
Läs mer

Sova med myskille nu!

Ska sova nu, äntlgien efter en lågn dag!    min iPhone e på lagning, så mitt liv e kaooos, galet!    ska börja uppdatera nu igen!    Puss!
Läs mer

Niall Novell del 5

Niall började genast sjunga Hans solo och viftade med armarna som om han uppträde på scen. Min cola vältes ut över min hand och resten av bordet. Jag hoppade till och Niall s...
Läs mer

Ah, gött att vila på boppar!

Skickat från min iPhone
Läs mer

Iphone 5 i oktober är ingen högoddsare

Olika sajter och bloggar har senaste veckan kopierat varandra och skrivit om "rykten om en ny Iphone 5" som ska komma i höst och ha 4g/lte. Det är närmast självklart. D...
Läs mer

Rickard Falkvinges dator

Många skärmar, och givetvis Linux. Taskig smak när det gäller surfplatta, dock. Mer läsning:GNU-taliban knappast Mac-användare Richard Stallman lever som han lär,...
Läs mer

Kollektionen arkiveras inom kort

Välkommen till nya tescho! Det gamla har arkiveras på en subdomän och kommer snart försvinna härifrån. Jag kände att jag ville städa upp lite inför en nys...
Läs mer

hur låser man upp en Iphone 3gs?

Har tillbringat hela min kväll hos mormor och morfar. Dock har mormor åkt och jobbat, men morfar är ju såklart home! Har en fråga som jag gärna vill att någon svara...
Läs mer

Förkyld, men glad ändå!

Skickat från min iPhone
Läs mer

Inom 2 veckor ska jag få hem galaxy note!

960 timmars stand by tid (40 dagar) jo jag tackar :-) Ja det är väl om man inte ens petar på telefonen, men det lär ju slå iPhone i batteritid. Men jag ska ändå an...
Läs mer

Protective Anaglyph Castle Style Silicone Case for iPhone 4 / 4S – Purple

Beställ Protective Anaglyph Castle Style Silicone Case for iPhone 4 / 4S – Purple redan idag. Protective Anaglyph Castle Style Silicone Case for iPhone 4 / 4S – Purple för endast $4.00 U...
Läs mer