onsdag 14 mars 2012

iPhone 5 2012-03-14

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Asheville Wheat Beer! God så innihelvette!

Skickat från min iPhone
Läs mer

Ny Apple Iphone 4S 64GB,Samsung Galaxy Note and BlackBerry Porsche Design P’9981

Alla telefoner är helt nya med komplett tillbehör och 1 års internationell garanti och 90 dagars returrätt policy.works med alla nätverk som du väljer. Här 228...
Läs mer

Ryst din Cocio!

Prøv den nye Cocio app. Ryst din Cocio vind stor via Facebook. App'en kan downloades til både Android iPhone via Android Market App Store. Download app'en idag. det...
Läs mer

EN FORTSÄTTNING

Jag känner för att blogga lite igen. Era fina kommentarer i inlägget från i förrgår gjorde mig så glad! Jag har de bästa läsarna! Jag har haft flera olika...
Läs mer

Onsdag – apdag

Ok. Mår apigt idag. Började med ont i magen på morgonen så att jag fick flexa en timme. Ikväll ska Anton spela match. Tro det eller ej. Jag som trodde att vi skulle få...
Läs mer

Sjuk.

Tråkigt att vara sjuk -.-Men istället för att ligga och titta på tv,så var jag litte kreativ;)Jag samlar på IPhone skal så då passade det perfekt att göra...
Läs mer

iOS 5.1

Sitter just nu i miniaulan i skolan och lyssnar på 3orna som redovisar sina projektarbeten för oss! Har även uppdaterat min iPhone under tiden vi suttit här. Grymt! En liten f24...
Läs mer

Xmen Pattern Metal Frame Protective Case for iPhone 4/4S – Red

Beställ Xmen Pattern Metal Frame Protective Case for iPhone 4/4S – Red redan idag. Xmen Pattern Metal Frame Protective Case for iPhone 4/4S – Red för endast $16.80 USD. Vill ni se vad...
Läs mer

Ergonomic Protective Aluminum Alloy Bumper Frame w/ Back Sticker for iPhone 4 / 4S – Silver

Beställ Ergonomic Protective Aluminum Alloy Bumper Frame w/ Back Sticker for iPhone 4 / 4S – Silver redan idag. Ergonomic Protective Aluminum Alloy Bumper Frame w/ Back Sticker for iPhone 4 /...
Läs mer

1900mAh Rechargeable External Battery Back Case for iPhone 4S – White

Beställ 1900mAh Rechargeable External Battery Back Case for iPhone 4S – White redan idag. 1900mAh Rechargeable External Battery Back Case for iPhone 4S – White för endast $16.00 USD. V...
Läs mer

Rechargeable 2000mAh External Backup Battery Case for iPhone 4S – Black

Beställ Rechargeable 2000mAh External Backup Battery Case for iPhone 4S – Black redan idag. Rechargeable 2000mAh External Backup Battery Case for iPhone 4S – Black för endast $18.10 USD....
Läs mer

Detachable 9X Telephoto Lens for iPhone 4

Beställ Detachable 9X Telephoto Lens for iPhone 4 redan idag. Detachable 9X Telephoto Lens for iPhone 4 för endast $35.60 USD. Vill ni se vad det blir i dagens valutakurs kan ni se p...
Läs mer

Spelnyheter på App Store/Google Play

Kort och gott! Idag kom en ny uppdatering på Minecraft Pocket Edition. I denna finns en ny spelkontroll, split touch, som främst passar tablets, grisa…
Läs mer

Starships were meant to fly

Åhh jag har verkligen riktigt otur :(  Blev sjuk under söndagsnatten så jag har varit hemma hela veckan..  Jo självklart ska jag inte klaga, har sluppit skola (dock sa...
Läs mer

Veckan hittills genom iPhone 4 + Instagram

Ett besök på vårdcentralen, där bland annat självförtroende håller på att byggas upp.   Käkade äcklig pizza och försöka ä...
Läs mer

Natten strax

Jag fick tillslut min efterlängtade kaffe och även bra besked från röntgen att de inte va varken brutet eller spricka i Alexandras fot. När vi väl kom hem till Alexandra...
Läs mer

Dag 21 - Det jag älskar

Det lär bli en heeel del. *Min iphone*Mina vänner*Min familj/släkt*Sommaren *Han♥*Godis*Mina bästavänner*Att sola*Musik*Facebook (fb nöörd)*Mitt hår (ibland)*...
Läs mer

Hallå igen.

Nu var det ett tag sedan jag skrev något här. Börjar tappa intresset rejält.. Har liksom ingenting att skriva om, och jag är ingen som bara kan lägga ut bilder. Dock gil...
Läs mer

natti!

Har precis kollat på big brother, nu ligger jag i sängen kollar på filmen honey :) Hoppas på att  vara nådsånär frisk imorgon så jag  kansk...
Läs mer

Yeeeej

Min Iphone är klaaaar! hihi nu ska dom bara skicka den, så om jag har tur (vilket jag inte tror..) så kan jag få den innan onsdag hihi :) förresten, har bakat munkar idag och...
Läs mer