måndag 19 mars 2012

iPhone 5 2012-03-19

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

han är hemma!

Idag kom det ett fantastiskt samtal på förmiddagen. Jag fick åka och hämta Bieber! :D Jag blev överlycklig, trodde att han skulle behöva ligga kvar på sjukhuset min...
Läs mer

Skal med inbyggd laddare

Om batteriet råkar ta slut. Den här artikeln har något inbäddat i sig, troligen ett videoklipp. Se klippet. Hur många gånger har du inte stått där med en...
Läs mer

cuctkkyfkk

hej på er! är hemma hemma nu och chillar bara lite framför tv:n. ska snart sätta igång med pluggandet. Satte precis bud på två iphone skal på tradera. En avs...
Läs mer

chillingbilling med min iphone!

Har precis kommit hem från tandläkaren o sitter och tvingar i mig en hel jävla chokladkaka! haha ush.. men har sånt jäv*a psm o då är jag alltid jätte söt...
Läs mer

Hejsan allihopa förlåt för ingen bloggning!

Hejsan allihopa! Rubriken talar.. Förlåt för ingen bloggning, men har inte haft tid!   Skola så ni vet.. Men i alla fall! Ingenting nytt har direkt hänt?...
Läs mer

Kameror

Alla bilder jag har på bloggen nu har jag tagit med min iphone, kan inte använda mina kameror eftersom att batterit på den ena är helt slut, går inte att ladda det. Och jag h...
Läs mer

Lycklig tjej !

Åh happy Katja idag ! Fick nyss sms från min syster att mitt sim kort har kommit idag så äntligen kan jag kasta tegelstenen åt helvete och börja använda min iPhone...
Läs mer

hellu;)

Hej! Igår bloggade jag ej som ni ser eftersom hann inte och datorn var upptagen så sen när den var ledig var jag för trött för att gå in på datorn, men nu blog...
Läs mer

iPhone inlägg

Sitter hos Fanny och väntar på att hon ska bli klar med läxan..xd Sen ska vi gå och köpa glass i det vackra vädret! Fannys hund var väldigt kåt förut.. Me...
Läs mer

Börjar blogga igen!

Vart rätt så mycket om kring det senaste så jag har inte bloggat mycket precis, men nu börjar jag om och börjar blogga som vanligt igen! Idag eller ja hittills, har jag inte...
Läs mer

:)

Kom aldrig iväg till skolan förut, så kass! Men men... Var hälsade på farmor idag, trevligt! sen städade jag mitt rum, så är lite fräschare...
Läs mer

FEEEST!

Nu säger jag godnatt för mig så dagarna kan gå snabbare!! Bli fredag nu så man kan festa med dem bästa!! =D <3 Kommer antagligen bilder också, får se vem so...
Läs mer

Hunger spelen!

Haha hej... Har inte skrivit på ett tag, har faktiskt inte ens vart inne på ett tag, har bara gjort massa tidsinställda inlägg med bilder haha, like a real lazy person! Haha men n...
Läs mer

En annan nyhet från Genèvesalong är nya Mercedes A-klass

En av de mest iögonfallande nyheterna på årets Genèvesalong borde utan tvekan vara nya Mercedes A-klass. Inte för att den ser ut som ett rymdskepp från framtiden eller f...
Läs mer

EVERYONE DESERVES SECOND CHANCES,BUT NOT FOR THE SAME MISTAKES!

hej hej hej..hemskt mycket hej! jag är ledsen att jag inte har uppat något alls i helgen. de är väll ingen anledning egentligen men min mobil har vart konstig i några dagar n...
Läs mer

Färgat håret!

Har precis färgat håret as gött, hade värsta utväxten innan! haha men nu är det gjort, färgade håret mörkbrunt hade ju mörk rött innan. Min ipho...
Läs mer

Dags att sova snart^^

Det är mitt sista inlägg för idag och jag tänkte visa er hur stor den nya Iphone hållaren är. Ni har ju inte sett hur den ser ut med en mobil i, så här få...
Läs mer

Kvällsinlägg

Har startat min gamla dator som jag nuförtiden aldrig använder, lilla plutten!:) min kära iPhone tar över allt nu ju haha. Nej men jag ska sälja min gamla htc wildfire s (r...
Läs mer

Det finns ingen tabletmarknad

Apple meddelade precis att de sålt tre miljoner exemplar av Nya iPad sedan lanseringen den 16:e Mars. Det är en miljon exemplar per dag, eller drygt 41600 sålda exemplar per timme, ell...
Läs mer

Apple har sålt tre miljoner av den nya iPaden

Rätt ok får man väl säga Apple skickade precis ut ett pressmeddelande där man säger att iPad 3, eller "the new iPad" som man föredrar att kalla den,...
Läs mer