lördag 24 mars 2012

iPhone 5 2012-03-24

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Webbutveckling – hemsidor – appliktioner

Behöver du fräsha upp din hemsida eller behöver du en helt ny hemsida? Vi på Trinax AB gör snygga hemsidor anpassade just för Ditt företag! Alternativ 1 Har du...
Läs mer

JUST CHILLING IN ÖREBRO

Förlåt för otroligt dålig uppdatering :( Sitter i Örebro hos gammel farmor med pappa! Sjukt glad idag, köpt iPhone, fint väder och anmält bra! Nu ska jag ut o...
Läs mer

Shopping

Shopping dag idag med Cecilia , jag köpte lite träningskläder och Cecilia köpte en iPhone 4s. Nu ska vi hem, aktivera mobilen och chilla. Love life / Vlora
Läs mer

Handbollsmatch

Nu drar vi strax till Landvetter för lilla Simon ska ha match idag. Så vi hörs senare när vi har kommit hem eller innan matchen om jag tar Simons iPhone för att få n22...
Läs mer

Dagens outfit.

Lovade ju en outfitbild. Så here you go! Dock inte världens bästa kvalle, men har man bara en iphone att använda sig av så är väl detta vad man får nöja s...
Läs mer

Mina nya Hello Kitty stickers :D

Fick igår mina nya Iphone stickers som jag beställde från Ebay förra veckan. De kom väldigt snabbt ärligt talat,eftersom frakten var grattis och de kom ju från Hon...
Läs mer

Retorik på Webbdagarna – del 1

Webbdagarna har just avslutats och jag är fylld av inspiration och nya insikter. Det var min första gång både som deltagare och som talare. Mersmak är vad jag känner nu....
Läs mer

Kapitel 13 - Someone is in the house

"Kan vi inte bowla? Det var faktiskt en evighet sen!"sa hon. Jag nickade. Det var det, senaste gången var i början av sommarlovet. Jag fick tankarna tillbaka på det, när...
Läs mer

fml

Innan på konfan så var jag så jävla trög och tappade min iphone i toan... ska inte deppa över det nu och försöka få igång den på något s2...
Läs mer

HELLO GOODMORNING

Hej! Jag är ny här på nattstad, brukade blogga på finest. Mitt namn är Flores och jag bor i Göteborg, men jag är ifrån Örebro. För två år s...
Läs mer

Äntligen

Weiy idag så kommer jag få min nya iphone 4 s haha äntligen!! Så de kommer att bli bättre bilder kan jag säga!
Läs mer

innan jag ska sova...

nolife   - Fyra frågor om förhållanden är du singel? – ja tror du på kärlek vid första ögonkastet? – nja hur många har du varit kär i på...
Läs mer

Tråkigt....

- Fyra frågor om förhållanden är du singel? – ja tror du på kärlek vid första ögonkastet? – både ja och nej hur många har du varit kär i på...
Läs mer

Familjekväll :)

Tja! Nu ligger jag i sängen. Har spelat kinect med familjen hela kvällen. Som vi har skrattat, haha. Som ni kanske förstår så står jag väldigt nära min familj....
Läs mer

Saknar

Många kvällar (lite väl många) sitter jag och F i soffan, jag med datorn och han med sin iPhone, dvs inte så sociala. Men det är stor skillnad att sitta där i den s...
Läs mer

Förlåt förlåt förlåt…

För att jag inte har uppdaterat något först nu. Men det är såhär att jag har finbesök här så har ägnat all min tid till honom. Har dessutom gjort kla...
Läs mer

Måste se om det funkar...

HejHej! Skulle bara se om det funkar att blogga från mammas Iphone. Så om du läser det här, då funkar det...Ja, jag sitter iaf här på festen och är jättes...
Läs mer

men jävla stalkers

hur länge har jag hunnit ha min blogg här ? 2-3 timmar kanske ? Och jag har redan en stalker.. Han är 21 och flippar sönder för att jag inte vill ha något med honom oc...
Läs mer

Movie night

Det verkar ju gå bra att blogga från iPhone, toppen :) I kväll har killen lagat potatisgratäng med lövbiff och nu är det movie time. Vi har redan sett "You againqu...
Läs mer

Fuck this shit!

Ärligt talat så orkar jag inte att mina kännslor ska komma fram hela tiden och att mina tårar bara rinner ner. Jag ska försöka att inte visa att jag bryr mig ibland.16...
Läs mer