fredag 23 mars 2012

iPhone 5 2012-03-23

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Ilska!

Ilskan jag kände när min iPhone befann sig i recoverymode i 60 minuter.Den ilskan var inte att leka med ska jag säga er! Ren och skär ilska. Men i fixed it! Lagat!!Älskade iP...
Läs mer

Drömmen är sann

God Dag Nu innan jobbet så åkte jag iväg för att söka reda på Lappugglan. Jag kommer i närheten till platsen där den har setts och träffar på en gu...
Läs mer

Fredagsappen: Ticket to Ride Pocket

Något jag personligen gillar väldigt mycket är brädspel, klassiska som nya, i digital tappning på bland annat iPhone och andra konsoler. Som vanligt gäller det dock att...
Läs mer

Tre intressanta innovationer

Hej, det är Annie och Maja som skriver här igen! Vi fick ett uppdrag att besöka museets aktuella utställning ”100 innovationer” för att välja ut 3 innovationer som vi ty...
Läs mer

Skolan

Ska ha dans nu. Jag kan blogga senare när jag kommer hem. Jag ska be min kompis att lägga in några bilder från idag som hon tog med sin iPhone. Jag bloggar sen. Jag hoppas ni g2...
Läs mer

Skärmkvalitet, Xperia S vs Galaxy Nexus vs iPhone 4s

Pocket Now (PN) har gjort en skärmjämförelse mellan Sonys Xperia S, Samsungs Galaxy Nexus och Apples iPhone 4s. Detta för att kunna hjälpa dig med vilken telefon du ska v22...
Läs mer

Problem med Ashley......

Jag jobbar på förfullt med Ashley jag lovar! Men några problem har kommit.. Det började med att jag hade gjort hela familjen i en halvtimme typ och sen huset plus inredning och gi...
Läs mer

IPHONE UPDATE!

nu åker träningskläderna på!
Läs mer

Fira in våren!

Det som verkade vara en utopi, dröm och avlägsen plats i november är nu en verklighet. Våren är här! Istället för att fira med fredagstulpaner (som verkar vara...
Läs mer

Underbar dag

Vilken underbar dag, helt outstanding, tror ta mej fan att kärringen har fått vårkänning, hihihihihi. Tog foton med min Iphone och måste få säga att bilderna blev h...
Läs mer

Basement blir Pinchos!

Det är klart vad som öppnar i finkrogen Basements gamla lokaler. Götabergsgatan 28 A tillhör nu tapasrestaurangen Pinchos som från början av april bjuder på ett nyt...
Läs mer

Somebody that I used to know

halluu;pp sitter uppe fast jag ska tävla imorgon! för jag mst tidigt till stallet! Stina har somnat redan , haha. idag har jag ridit! Missa bussen så jag fick vänta i 1 timme p2...
Läs mer

Min fredag! hehehe

Hej på er! Har inte haft tillgång till någon dator idag och har inte orkat blogga ifrån min iphone så det är därför jag inte har uppdaterat någontin...
Läs mer

Late

Sad news D: Min iphone blir försenad, det där maxi abbonomanget var så populärt så alla typ beställde det med iphones så den kommer inte föränn om tidigas...
Läs mer

TravBet – Speltips och systemförslag i din iPhone iPad

Tiltbet har nöjet att presentera TravBet. Ta del av speltips och systemförslag från den svenska travmarknaden. Uppdateras dagligen med nya tips till V75, V86, V64, Dagens Dubbel etc....
Läs mer

Yea

Har kollat klart nu, kollar på tv en stund innan jag ska sova goooonnnaaatttt
Läs mer

iPhone update

Ligger nu i sängen och ska snart sova. Förut så åt vi på en italiensk restaurang men eftersom jag är så himla kräsen så var det svår men sen vart det...
Läs mer

En sladd mellan tårna

Jag fastnade med sladden till min dator mellan tårna idag. (Kan hända den bäste som surfar utan strumpor) I rädslan och paniken över att jag på grund av detta skulle r...
Läs mer

Smakprov inför morgondagen (Bild)

God Kväll! Nu är man hemma från jobbet, äntligen, då jag längtat efter datorn eftersom jag lyckades fotografera en väldigt fin och fullvuxen lappuggla tidigare ida...
Läs mer

vilken härligt dag

Halloj alla sköna läsare! idag har det varit en väldigt bra dag i skolan, hade ingen vanlig skoldag med en massa lektioner utan vi hade kulturelt matlagnig, var både somalisk mat...
Läs mer