tisdag 20 mars 2012

iPhone 5 2012-03-20

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Vårfint till mobilen

Nytt i sortimentet hos fikonfabriken: färgglada fodral till mobilen! Caset är vadderat, har ficka och finns i många härliga färger. Storleken passar iPhone och de flesta sma...
Läs mer

Antingen eller

Antingen har jag INGET och göra under dagarna eller så e det helt fullspäckat?? Kom igen livet, I need some balance..blöö idag var jag iallafall ute tidigt efter lunch och ...
Läs mer

Ta betalt med kort i din #Iphone – lysande för #företag och utan fasta avgifter!

Tänk dig att du vill sälja din klocka, din bil eller ett par solglasögon. Allt du behöver är din iPhone eller iPad och iZettle. Nu kan alla ta betalt med kort! För iPho...
Läs mer

nej min iphone gick sönder **** också

Nej min iphone gick sönder dumma mig  Jag lätt ju adam ha den han har ju en ipod så det var vel därför han ville ha min mobil hatar honom      kolla in ba...
Läs mer

marc by marc jacobs

Äntligen var mina nya inköp här ett nytt laptop fodral och ett ny fodral till min iphone köpt på Tara i kungsmässan.
Läs mer

heej heej bloggen!!!

Heej heej bloggen dethär är min första inlägg det behöver ni inte läsa men om ni nu vill det så gör det   men jo jag ville bara säga att i denh...
Läs mer

Idioterna på Minimedia slår till igen

Är det inte underligt att en iPhone visas, och därmed implicit pekas ut som telefonen med detta problem, men att Minimedias “artikel” bygger på en annan artikel som i första hand...
Läs mer

Så grymt nöjd med dagens post!

Köp skalen [här]                                               ...
Läs mer

hejsan nu har jag vaknat till dagens plan

så nu känner jag att jag är levande efter 2 koppar kaffe o riktigt skönt sex ;) haha funderar på o släpa med jonnie o sola tycker det är ofrächt med blecka m...
Läs mer

Bloggat från min mobil

1. Hur gammal är du om fem år? - 18 typ. 2. Vem var den sista du träffade? - Dom i skolan. 3. Hur lång är du? - 160 något. 4. Vilken var den senaste film du sett? - avst...
Läs mer

Godnatt

Åkte till mamma i älta idag, ska sova här. Sitter just nu vid datan men ska smsa lite sen sova. Kommer aldrig komma upp imorn annars. Jag och mamma började pilla på min ena i...
Läs mer