torsdag 8 mars 2012

iPhone 5 2012-03-08

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Kreditkort + Twitter = kärlek ifrån American Express

Kreditkort och Twitter, ja American Express har insett att kreditkortsägarna är aktiva i en snabb social mediakanal och det gäller att anpassa sig. I den finansiella marknaden så...
Läs mer

Busstimee, igen..

Sitter på bussen hem nu med Håkan i lurarna på högsta och drömmer mig bort! Haha så det ska vara! Fick i alla fall köpt mig två tröjor och ett iPhone skal...
Läs mer

Mellanmål

Haha ja äter mellanmål med conna i vi ska käka lite innan så vi hinner plugga tråkiga matte. Skolan isf va faktiskt riktigt skoj,skratta mycket haha och så hade vi lite...
Läs mer

Vilken är din favorit?:)

1. Favorit mat: Tacos helt klart!:)   2. Favorit färg: Svart, vitt och grått såklart. Sen rött är snyggt till sommaren!:)   3. Favorit märke: Just nu Adria...
Läs mer

Nytt knep visar Flashvideo på Iphone

”iOS Flash Video är namnet på en mycket smart lösning för att kunna visa video från Flickr, Vimeo, Megavideo och Dailymotion på iOS-maskiner.” idg mobil IT
Läs mer

Iphone!:D

Hej, Idag har jag vart i skolan ;) men jag missa första lektionen efter som jag försov mig.. Men igår kväll kom nina hem till mig med sitt marsvin för jag ska passa det med...
Läs mer

eftermiddagsfix

Äntligen hemma efter jobb. Värmer fötterna på elementet ett slag innan jag hoppar in i duschen. Sen ska jag baka bröd, sy jordgubbsklänningar och ta hand om min iPhone s...
Läs mer

Väska till min Iphone

Jag letar efter en liten väska som man kan hänga runt halsen och ha mobilen i. Nu när jag har fått en ny telefon så känner jag att jag måste köpa det. Det 22...
Läs mer

torsdag!

Hej på er babes! sorry för typ ingen uppdatering idag men min iphone har cpat upp sig så går inte att blogga från den och som ni säkert märkt är de ju mest mo...
Läs mer

Nyheterna i iOS 5.1

Uppdatera! iOS 5.1 har släppts och för alla er med iPhone, iPod Touch eller iPad är det bara att plugga in era maskiner och tanka hem uppdateringen. D…
Läs mer

Måste ha!

Hittade världens coolaste tröja på internet förut som jag kände att jag var tvungen at tipsa om !             16...
Läs mer

visste ni detta om mig ?

1. Vad heter du? Erica Magdalena Mohlin 2. Hur gammal är du? fyller 19 3. Vart bor du? Karlskrona  4. Hårfärg?   Blont men just nu mörkbrunt 5....
Läs mer

Borde ju sova..

Mm.. Ligger vaken i min säng hos mamma och pappa. Kan inte slita mig ifrån big brother, men jag har bara ett avsnitt kvar sen har jag tagit mig igenom dom jag har missat. Livet är d2...
Läs mer

dags att sova

får rycket snart, har fastnat efter att ha gjort en halv låt ungefär så kommer jag ingen vart.. förjävligt detta, men nu ska jag byta till how i met your mother och f2...
Läs mer

Synka och spela

Har man iPhone är det inte så mycket att fundera på, det är iTunes som gäller. Med Android är det annorlunda, speciellt om datorn är en Mac. Efter lite letande hitt...
Läs mer

Adobe Shadow förenklar webbutveckling | Feber / Webb

Adobe Shadow förenklar webbutveckling Adobe lanserade inatt ett ganska trevligt program vid namn Adobe Shadow, eller i alla fall en beta via Adobe Labs. Adobe Shadow är ett flerdelat prog...
Läs mer

Varför jag vill se om du är inloggad på en mobil enhet…

Sen CU5 släpptes så kan man numera se i sin buddylist om ens kollegor är inloggade på en mobil enhet. Det är inte alla som tycker att det här var jättebra d229...
Läs mer

Apples nya Ipad kommer inte funka med ..

Ja som läser den varje dag läste igen att ipaden som ja skrev om igår kommer absolut inte att klara av 4g-nätet =/ suger Såhär stod de på DN.se Apples nya...
Läs mer

Snart kan du tjäna pengar på att fota olyckor

För ett tag sedan skedde en bilolycka, en krock, en bit hemifrån. Det fanns barn i ena bilen, som skadades och chockades. Min fru, som är sjuksköterska, råkade komma dit prec...
Läs mer