torsdag 22 mars 2012

iPhone 5 2012-03-22

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

JAAA! Död åt telenor

Hurraa!! Har efter tre månader utan täckning här hemma och tre månader av ringande till telenor äntligen fått säga upp mitt abonnemang. Men det satt banne mig...
Läs mer

Du har väl sett nya Dropbox?

Dropbox, molnlagringstjänsten som är extra underbar om du har flera datorer eller använder mobila enheter där det finns Dropbox-appar, har fått ny design, i alla fall på...
Läs mer

Jag vann en tävling!

God Dag! Då har man kommit hem både från coop och fotograferingen. Jag och Mangan hittade nya vägar vid guldgruvan men inga märkvärdiga motiv just där men län...
Läs mer

vi ses igen.

Kunde inte låta bli, saknade att ha en iphone.Måste dessutom säga förlåt för oaktiviteten här, har haft fullt upp den här veckan. Ska på möte med min...
Läs mer

Piteå eller inte?

Asså hoff säger jag bara. Ska till Piteå på en halvtimma, men mår inte sådär jätte bra så det känns inte så kul att åka dit då. Dessut...
Läs mer

Hund vs. Katt

Var uppe med några hundar på fotbollsplan och grannens katt ville jätte gärna vara med, bollen råkade skjutas mot kattens håll och både diesel och katten ville ha b...
Läs mer

Tele2 <3

Beställde nytt abonnemang på Tele2 i fredags och fick en Iphone 4s på köpet. Men jag har ju redan Iphone 4, men vad gör det ;) hihi Chingeling!   http://maxi...
Läs mer

iPhone/iPad dockan iDice

Ja, det är en tärning Vi fick in ett mejl om den här lilla prylen. En iPad/iPhone docka med inbyggda högtalare. Förutom att den är designad efter en k…
Läs mer

Angry Birds Space är här

Rovio har precis lanserat nästa del i Angry Birds-sagan, Angry Birds Space! Nu flyger vi ut i rymden med fåglarna vilket innebär såväl nya fjäderfän som egenskaper....
Läs mer

Här kan du köpa nya iPad på fredag

På jakt efter nya iPad? Här är butikerna som säljer iPad och vilka tider som gäller. Dessa företag är dem som vi vet får in iPad och kommer börja sä...
Läs mer

19 år!

Ja då är man ytterligare ett år äldre då, känns rätt skönt att rulla upp mot äldre åldrar. Allt blir bara bättre Bättre! ...
Läs mer

Flickan och kråkan-Mikael Wiehe

Mikael Wiehe-Flickan och kråkanSom sagt har en Iphone 3Gs därav den fantastiska upplösningen! ;)Men ljuden är bra iallafall! Enjoy! :)
Läs mer

Massor med små, små pixlar gör skillnad

Inte så oväntat är det skärmen som är grejen med nya iPad Det är alldeles för tidigt för att komma med den stora så-bra-är-nya-iPad men här...
Läs mer

Jag vill ha en iphone 4s

Nu den senaste veckan har jag varit väldigt sugen på en iphone 4s.. I don't know why, men..  Enligt mig är iphone's skitbra. De är lätta att lära sig, bra kamera....
Läs mer

svar på frågestund

Har du haft pojkvän/ har du någon nu? svar: nej jag har ingen för tillfället. Om nej, gillar du någon? svar: Ja fast de är ganska komplicerat. Varför mår...
Läs mer

Långpromenad

Kom precis hem med hunden efter en långpromenda skönt fast jag hade klät mig lite för varmt bara..., imon har vi ekonomi prov och jag har inte hunnit övat nått jag orkar...
Läs mer

Imorgon

Orkar inte blogga mer idag, imorgon blir det bra bloggning på kvällen iallafall för ska bara vara hemma
Läs mer

Spela mot mig!

Nu har jag testat ett nytt spel på min iPhone. Det kallas Rumble och jag gillar det! Det går ut på att bilda så många ord som möjligt på 2 minuter med redan la...
Läs mer