måndag 5 mars 2012

iPhone 5 2012-03-05

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Vad sägs om en projektor till din iPhone?

The Case Factory tycker att vi ska göra våra iPhone 4 och 4S:er lite klumpigare genom att smaska på ett skal med extra batteri och, hör och häpna, en projektor. Projicera vid...
Läs mer

Facebook

För Er som undrar, så befinner jag mig fortfarande i Kina. MEN, jag har hittat en genväg till Facebook. :) Riktigt kul att man kan kika in där då och då, men som sagt, D...
Läs mer

Nina Ibrakovic.

Hej på er!  Detta är jag Nina Ibrakovic som kommer att vara med i denna bloggen. Mig hittar ni i kategorien Nina Ibrakovic. Lite fakta om mig. Jag är en glad tjej som bor i Klo...
Läs mer

Contract killer


Läs mer

Stockholm och Manhattan

Nu sitter jag på tåget, med huvudet fullt av barnkonventionen, Stockholm och nya kunskaper. I handen två väskor, varav en är Manhattan. Bra dag alltså :) - Posted usi...
Läs mer

Ny singel av Cecilia Nordlund

På måndagen släppte Cecilia Nordlund singeln ”Alla sa att allting var farligt” på Margit music. Nordlund  beskriver sitt nya sound som ”post-indie-ickeironi på svenska...
Läs mer

Hemma

Idag slutade skolan 14:50. Sen efter det var jag med Milla vi hör på musik och spelar moviestarplanet    Samlar pengar till en mobil  Iphone 4s Har typ 5134 Kr!! Inte myc...
Läs mer

Du är överallt och ingenstans, i mina drömmar, tankar och under min säng

Lite halv söt låt. Förövrigt säljer vi choklad- och kolabollar och kolor (color?) i skolan, så om ngn är hungrig elr bara känner för att vara snäl...
Läs mer

Beställt

Heej<3 Nu har jag precis beställt ett nytt iPhone skal :D Yeey<3;D. Jag fick även ett skal av Jessan för att hon inte ville ha det längre! Jättesnällt!:D Så...
Läs mer

Efter jobba gos

God Dag Nu har man jobbat klart för dagen och ännu 1 pass till denna vecka fick jag idag. Hihi skönt. När jag nu kom hem för att chilla i soffan så kommer någon...
Läs mer

En bra dag för löpning!

Idag börjar äntligen Friskis med sina utomhus pass. Idag börjar även jogg.se sitt 10-veckorsprogram inför Göteborgsvarvet (bara 10 veckor kvar alltså, hjälp!)....
Läs mer

Min nya iPhone

Hello jag skriver från min nya iPhone 4 S . Så glad över att jag fick en s och inte bara en 4:a . Är snart på birata igen ska köpa plast skydd till min iPhone . Så...
Läs mer

MiraBling.se

Åhh snart kommer 2 as grymma iphone skal hem från MiraBling!, de har värkligenså grymma skal där alla borde kolla deras hemsida. De har skal för alla typer!..Längta...
Läs mer

TIPS

Till er som inte vet, så är picplz en app där man kan redigera och ladda upp bilder, liknande instagram, som finns för både android och iphone.
Läs mer

live | bilder från fotograferingen

Här är några bilder som jag tog medans jag fotograferade. Jag kommer eventuellt fota imorgon också. Just nu har jag ca 300 bilder att kolla igenom och fixa till, + ca 300 till ifa...
Läs mer

' hos Bästavän

Har spelar något jävla mat spel på mobilen Hela kvällen men mandis hemma hos henne Så bara blev vi as sugna på kladdkaka och tänkte Baka de, fast ne palla inte.....
Läs mer

iMore säger att nästa iPad kommer med 4G

Enligt en för dem pålitlig källa Den 7 mars närmar sig och med datumet det event som Apple utannonserade under MWC förra veckan. Eventet var troligen …
Läs mer

Tvinga Web-läsare att ge alternativ spara eller visa. ASP.NET

På min site ville jag att besökarna skulle kunna ladda ner PDF-filer. När jag länkade direkt till filen, visade Web-läsaren den utan att ge alternativet att spara. Visserlige...
Läs mer

Förhoppningsvis tillbax här!!

Hej babes! Jag kanske är tillbax igen här på bloggplatsen, jag saknade bloggplatsen och när jag hörde att bloggplatsen appen ska komma ut så blev jag glad, då ka...
Läs mer

Thanks for loving me, you doing it perfectly

Sjukling som jag är så har jag kurerat mig i sängen med min stora godispåse, min iphone <333333333, massa mess och big brother. Bra hemmakur hoppas jag? Haha! Får se om ja...
Läs mer