fredag 30 mars 2012

iPhone 5 2012-03-30

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

seg uppdatering , och vet att jag tappar läsare :(

ingen rolig rubrik.. ja , som ni vet så ska jag sova över hos hanna bengtsson idag , jag vet inte vad vi ska hitta på  .. men jag och hon hinner typ aldrig sitta vid datorn ,f...
Läs mer

Att parta

Även om jag ibland vill tror det så är jag ingen partybrud. Jag är en hemmaimysbrallortjej och jag vill nog kanske fortsätta att vara det. Festen var jättetrevlig, fint...
Läs mer

Go morron alldeles förtidigt

Ända sen jag köpte min Iphone 4, har jag önskat med en BookBook, men de äkta är ju så förgrymmat dyra. Jag hittade en för 199 kr plus ett skal, på Trade...
Läs mer

Grillkol, tändvätska katt. Undrar vad det Q� premiärgrillningen!

Skickat från min iPhone
Läs mer

Någon passar på när husse sitter med ryQA5t!

Skickat från min iPhone
Läs mer

FREDAG;))

Tempel run vill nt komma till vissa androider!!! x(( Idag var det de konstigaste vädret.....-.-' Först regnade det och haglade,sen snöade det,sen blev det sol och skit varmt (svettad...
Läs mer

Bästa köpets lärling

God Eftermiddag Nu har vår lilla tur tagit slut och vi är hemma igen. Jag har stor diskat och ska nu snart sortera kylskåpets alla varor så att man ser varorna och så att de...
Läs mer

30 Mars 2012 - Helg

Tänkte slänga in ett snabbt inlägg innan jag sätter mig med designen. Om ni undrar varför jag gör en ny design så är det för att hela inläggen ska ku...
Läs mer

Kärleken är blind

Sitter på Mellqvist och till vänster om mig sitter en äldre kille ca: 50-55 år stripigt hår, urtvättad T-shirt, jeans och det är förmodligen han som sitter och...
Läs mer

Gym class hero

Idag briljerade jag på gymet, med mina svarta träningskläder, svarta gymhandskar och mitt svarta sportarmband till min Iphone, sten hård och as cool, säkert. Arrrgh!!! Jag ...
Läs mer

Sju veckor

Nu har det gått sju veckor av utvecklingen på Medieval Zombies. Denna vecka har det hänt ganska så mycket på den grafiska fronten i och med att vi bytte till en tecknad stil,...
Läs mer

DEJTNIGHT

Skolan rulla på helt som vanligt, men guldet var nog att vi fick sovmorgon till 10.20! underbartEfter skolan gick med ella hem så fick jag min efterlängtade Iphone, lite efter jag vet....
Läs mer

Hitta rabatterade appar med AppHits och AppZapp

Ofta vill en app-tillverkare få spridning på sin app för att öka chanserna till viral marknadsföring och ett sätt att göra detta är att under begränsade t...
Läs mer

Instagram snart till Android

Jag har tidigare skrivit om fotoappen Instagram som är väldigt populär till iPhone. Den fanns även med på min lista på de 5 mest efterlängtade android apparna 2012....
Läs mer

Fredag 30e Mars

Tjena! Usch vad jag är trött på det här vädret, bara blåser hela tiden inte skönt för 5 öre. Gick på en promenad igår, fick ta i som en då...
Läs mer

BOYFRIEND

Har precis pratat med min älskling på viber. Älska iPhone!! Imon är det dags för högskoleprovet...kill me! Godnatt! Btw, min pojkvän är bäst och äl...
Läs mer

Glad tjej !!

Fick min iPhone idag :D så härligt ! Nu ska jag försöka blogga om intressanta saker och inte bara om skolan ! Imorgon ska jag hinna med mycket men roliga saker ! Uppdaterar mer im...
Läs mer

Församlingssbra appar till mobilen

De kommer en efter en: församlingsbra appar till mobilen. De kommer från olika håll. Med en smart mobil kan Svenska Kyrkans medlemmar göra nya saker, och göra saker enklare....
Läs mer

Look how much bigger the tulips have gotten!

via Instagram http://instagr.am/p/Iz06LYD_VG/
Läs mer

Sötaste Agnes i långsam vändning

Jo då, hon kan sno runt fortare än blixten men när jag tog fram kameran denna dag då hon faktiskt vänt sig åt båda hållen tidigare... då ville hon mest fl...
Läs mer

Bloggning från min nya iPhone 4s

Var i stallet för första gången idag på fem dagar och det var såå mysigt. Har verkligen saknat mina små djur!!
Läs mer

Inlägg från iPhone

Hej!!Min iPhone har kommit, nu är det bara att vänta på appen xDUpd sen ;**Blog you later /N
Läs mer

GRILLAT OCH 18 PLUSGRADER

Sommar? Iaf en riiiiktigt bra vår. Älskar verkligen och bo här. Sen att grabbarna kommer och grillar kött till oss. Guld.
Läs mer

Fredags mys!

Nu är det fredags mys! Kör lite dipp (creme fraiche) och grönsaker åh så klart påskmust! Är stenhård får bara gotta mig med godsaker en dag i veckan! Har...
Läs mer