torsdag 15 mars 2012

iPhone 5 2012-03-15

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Mkt gjort idag :p

Så har faktiskt gjort mkt idag, gått mkt istan och fixat grejor! Imon skall jag hämta ut min iPhone 4s i hoppas jag får mitt brev från polisen!! Gick istan på avenyn i...
Läs mer

Mot nya äventyr

Oj, skummade igen gamla inlägg och ser en massa roliga ord;) det är inte lätt att blogga från iPhone eller iPad!Nog om det!Idag bär det av mot Langkawi med speedboat och f2...
Läs mer

Krusell SEaLABox – vattentätt fodral för iPhone

Krusell Sealabox Svenska företaget Krusell har ett vattentätt fodral som heter SEaLABox och det passar till iPhone 4S/4/3G/3G S, iPod nano 5G, iPod touch 4G. Fodralet/skalet finns i ett pa...
Läs mer

Torsdag

Kom hem från skolan för ett tag sedan, hade en kort dag idag så sluta 20 över 1. Nu sitter jag med min iPhone uppe på vinden och för över lite kontakter. Hann inte...
Läs mer

iPhone-skal och digital plånbok i ett

Scanna in dina kort i telefonen Förstora klippet Geode ä…
Läs mer

iPad 3 (The New iPad) – Testbilder

Share this on Facebook Push this on Pusha Tweet This! Email this to a friend? Get Shareaholic En Vietnamesisk site som postade en unboxing-video på den nya ipad,  har även lagt upp n...
Läs mer

Torsdag!

Kom hem för 40 minutersen, har käkat lite smootihe (vet att de e felstavat men kmr inte på hur de stavas) o ny ska jag gå upp o hämta lite glass i frysen o göra fruktsal...
Läs mer

Offert Webbdesign WordPress

Installation WordPress senaste versionen.  HTML 5 och CSS3 Anpassad för  IE7 , IE8, IE9 , Firefox 3, Firefox 4, Firefox 5, Chrome, Opera, Safari Anpassad för Dator, platta, Iphone...
Läs mer

Dålig uppdatering, What ever...

Hej! Sitter just nu på Wargen och leker med min kompis mobil medans hon är på lektion. Eftersom att min dator inte kan få något internet så bloggar jag på hennes IP...
Läs mer

Vad händer om du slutar använda din mobiltelefon?

“Folk trodde jag var död”. Läsvärt. (via Christian Åhs) Mer läsning:Väl rutet Christian Åhs: Varför är alla livrädda för en influensa n22...
Läs mer

Hoppas det är okej med iPhone inlägg idag!

Idag är det en "stackars-mig-jag-är-sjuk-dag", min bror är typ också sjuk, eller han håller på att bli frisk! Tur att man har världens bästa bror som...
Läs mer

Sparrow redan bland topp-tio på amerikanska App Store

Som sagt, en väckarklocka för Apple lär det ju vara. Har du inte köpt den ännu så kan du göra det här. Mer läsning:Sparrow släppt till iPhone 22...
Läs mer

7 Bank-appar till iPhone

Jag skrev tidigare om den smidiga OCR-scanningen av räkningar i Handelsbankens iPhone app och fick då en kommentar att både SEB och Skandiabanken har samma funktion i sina appar. S2...
Läs mer

Paleomat på kursen och MAC-problem

Har faktiskt lyckats rätt bra att hålla paleodiet nu i Ronneby. Igår så slarvade jag dock lite genom att ta en proteinshake (som jag blandade med kokosmjölk och vatten) p22...
Läs mer

Cut the rope - Leverera godis till monster i HTML5

Det var roligt till Ios, och det är minst lika roligt på webben också. Html 5 som en spelutvecklings plattform har börjat formas på allvar nu. Först ut var Chillingo oc...
Läs mer

Blöjor på kredit

Detta är ju sjukt ! Läste aftonbladet i mobilen å får syn på detta . Asså shit !! Hur fan kan man leva så ?? Att vara i skiten rent ut sagt ekonomiskt å en v...
Läs mer

Ska köpa mobil imorgon

bilden är lånad från google.Ska köpa mig en samsung galaxy s2! frågade på min facebook om jag skulle köpa en samsung eller iphone 4, dom flesta sa att samsung var b...
Läs mer

Tomorrow fucking fredag!

Så snart har denna dag tagit slut och imon är det fucking park lane time Whoooo' :) Ligger i badet efter en heldag efter shopping!! Seriöst gissa hur mkt mitt "lilla" smink...
Läs mer

15 mars 2012

Shape Up Club Livet rullar på med full fart och jag mår hyfsat. För man får väl vara lite egoiskt ibland, visst? Har pluggat Natur hela kvällen då det är p...
Läs mer

IPHONE UPDATE!

Hallådär! just nu sitter jag med den nya datan och ska göra några uppgifter förbereda mig i inför intervjun imorgon med en skål glass och Big Brother i bakgru...
Läs mer

Spel, spel och ännu mera spel..

Sitter just nu hemma hos min älskling efter en lång dag..  Kanske inte den bästa dagen jag har varit med om men ändå.. Pierre sitter och spelar på sitt xbox och jag...
Läs mer