söndag 18 mars 2012

iPhone 5 2012-03-18

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

IPHONE 4S <3

Chacha bloggen! Ganska anfådd just nu, har varit ute och joggat. Jag har en deal med min mamma; om jag lyckas gå ner från 42kg till 40 så får jag en iPhone innan sommarlovet!...
Läs mer

Dagens

I dag blir det innebandy för hela slanten, först träna själv sen sticka i väg på iksu för iksu dalen matchen. Ska försöka hinna gymma lite där i mell...
Läs mer

Varför kan jag inte bestämma mig!

God morgon. Jag har ju sagt att jag skulle köpa den nya Ipad som läpps den 23 mars, men nu är jag osäker igen. Hur kompatibelt är en iPad när jag ska jobba med word-doku...
Läs mer

Lugn söndag.

Godmorgon! Denna dag blir nog lugnare än lugnast.. Vaknade vid 8... Kunde inte somna om... Sur Matilda...:( Hur som helst så blir det en väldigt seg dag, tror jag... Kl är ju...
Läs mer

Nytt iphone skal!

Tjobree! Förra väckan köpte jag ett iphone skal till min 3g online. Det komm i fredags och är super snyggt (tycker jag)  Det ser lite roligt ut för jag fottar med m...
Läs mer

Kameran ska till jobbet

God Morgon! Nu så har man tryckt i sig lite frukost gott gott. Det blev fibergröt med lite fullkorns bröd. Idag är det Söndag, jag och kompisen ska ut och fotografera p2...
Läs mer

Siri siktar mot stjärnorna

Siri har tagit världen med storm och även om hon inte var påtänkt i slutet av sommaren 2011 välkomnades hon varmt av media, konsumenter och observatörer efter att han bl...
Läs mer

Tingeling folkeeet!

Nu är man inne på dag 20! När det har gått en månad utan att röka skulle jag få en iphone men vi märkte att mitt abonnemang går inte ut förens t...
Läs mer

Apple TV 3 – det nya kraftpaketet

Det är redan allmänt känt att den tredje generationens Apple TV är den klart starkaste i familjen. Med sitt stöd för 1080p och felfria Airplay döljer sig välk...
Läs mer

Morning

Whas happnin? Vaknade för en stund sen och nu kollar jag lite på tv myser med Stella. Idag får vi se vad dagen erbjuder, ingenting planerat. Beställde äntligen en iphon...
Läs mer

Nattinasttti

KAnske man ska gå och lägga sig!!.Så man är pigg i morgon  har suttit och kollat på mobiler, Tänkte köpa en ny nästa månad..Vill ha en  iphone...
Läs mer

The Bak Middag

God Kväll! BB är igång och vi båda är mätta och belåtna. Det blev väldigt bra och väldigt gott. Det blev någonting nytt och än så län...
Läs mer

Apple gör reklam för min blogg! hihi

Min bloggsida finns på apple ipads och datorer på elgiganten i nordstan hihi erkänn nice?   Ni kan lägga till min blogg som en direktlänk, då hamnar den som en...
Läs mer

Gardiiiiner

Chacha bloggen! Idag har ni tur, två inlägg på samma dag. Har just varit ute och köpt nya vita gardiner, jättefina! Var på IKEA med mamma för att kolla på nytt...
Läs mer

TROLLUNGAR.

Har den här mysiga bilden som bakgrund på på telefonen nu. Gillar att Filippa ser så lycklig ut! 2,5 år blir hon idag stora tjejen :) - Posted using BlogPress from my iPhone
Läs mer

Upp som en sol

… ned som en pannkaka. I fredags var det fest hela dagen lång, i går sjukstuga. Jaha, då kör vi en repris på feber, förkylning och hosta… precis som för någon...
Läs mer

Därför är Nutopia roligt

Nutopia är en väldigt speciell sajt. På många sätt och vis är det lekstugan som Kong var en gång i tiden, innan den såldes och slarvades bort – det finns...
Läs mer

Levererat i köket!

Jäklar vilken GOD vecka detta kommer bli! Veckans luncher: Måndag-tisdag: omelett med massa tomat och purjolök och på den ugnsstekt lax! Samt hemgjord coleslaw på rivna mor...
Läs mer

Kanske börjar blogga igen, när jag får min mobil ;)

Hej <3 Som ni ser på rubriken.. Men måste få min IPhone 4s först.. <3 Annars kan jag juh inte blogga :-/ pallar inte med en dator..;) dem e så tjocka osv. Och s229...
Läs mer

Manda här

1. Hur gammal är du för det först? 16 2. Vem var den sista du pratade i telefonen med? Jonatan 3. Hur lång är du? 1,67 4. Vem såg du senaste film med? själv ty...
Läs mer

Sminktips by Anna Lohi - Del 5

Hejsan!   Många av oss drömmer om större och fylligare läppar. Idag tänkte jag visa ett enkelt knep jag använder mig av för att få läpparna att se li...
Läs mer

Tlötter

Nu ska jag strax stänga mina gröna ögon och sova ända tills imorgon, 08:00. Har haft en toppen dag med min älskade sambo, och mina underbara vänner. Rebecca och jag tog...
Läs mer

Hjäääälp ...

Hur raderar man ett inlägg via iphone appen? Såg att det hade laddats upp 2 likadana inlägg .. Help please
Läs mer

Nya Apple-TV isärplockad

Visar sig ha fått mer RAM En medlem i forumet XBMC.org har plockat isär den nya versionen av Apple-tv för att se vad som är nytt. Det han hittade var …
Läs mer

Ooo, You dont say!?

Hej Gud vad pysselhandikappad man är.. Denna kväll lyckades jag förstöra + slänga ett av min hunds halsband och ett av mina iPhone ska.. Hahaha jag är så j''kla d...
Läs mer

Ituneslåtar till android

Föra över ituneslåtar till android – När jag väl slet mig från iPhone till android så fanns det bara ett problem. Hur skulle jag få över all min itunesmus...
Läs mer

#Nisse Vicke B-day party.

Har inte varit aktiv överhuvudtaget här kan vi ju konstatera. Men utan min älskade iphone blir det inte mycket bilder på vardagarna. Haft en grym helg i vilket fall. Spontan utg...
Läs mer

Ingen bloggar längre

Har inget att läsa, ingen bloggar nu
Läs mer

Bra Sverige

....
Läs mer