tisdag 13 mars 2012

iPhone 5 2012-03-13

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Missed my ride home, lost my iphone

Godkväll kära läsare... Såg precis att jag har stigit med 38 läsare, det är bättre än ingenting. Det visar ju ialla fall att min blogg växer, kanske int...
Läs mer

3i1

Mamma, ledamot och RUT i ett enda skal. Skickar barnen på skolan. Hinner städa ihop lite. Koka sylt. 3 möten på raken. Hem. Packa. Flyga. Mingel på fotografiska. Läsa ha...
Läs mer

iPhone-skal ser ut som en mugg

För den som har svårt att hålla sin iPhone? Designfirman Taylor tyckte antingen att det var svårt att hålla i Apples iPhone, eller så gillar de muggar…
Läs mer

Hujhuj

Mohaha, I löööööve all this f**cking shit 8D..  -.-'  MEN innan vi börjar med allt negativt så börjar vi med något positivt! På mattediagn...
Läs mer

tråkigt

1. Hur gammal är du om fem år? 25 år. usch å fy gammal   2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Min älskling och sen Tequila    3. Hur l2...
Läs mer

Sanningens Krigare

God Dag! Gammalt eller nytt? När det gäller musik så kan jag inte bestämma speciellt inte när Bruce Springsteen (min idol) är så aktiv. Många artister har j...
Läs mer

Sofy tipsar: förvandla din iphone till en pulsklocka

Jag inleder i veckorna som kommer ett samarbete med Garmin. Bolaget skapar produkter för navigation och kommunikation som berikar sina kunders liv. Garmins pulsklockor med GPS är kända...
Läs mer

I'm complex, difficult to understand

Har haft en jätte bra dag idag faktiskt! Vädret är jätte bra (snacka om att vädret påverkar humöret haha) och fick gå hem två timmar tidigare också!...
Läs mer

BETTAN TIPSAR

Tänkte tipsa er om en bra app till iPhone där man kan göra om sina bilder, med tex olika effekter osv. Ni kanske redan har den eftersom den inte är så ny men tänkte tips...
Läs mer

GC70B8 – Coastal 01 på Dannemark

Fint landskap på Dannemark Vet inte varför vi inte plockat Coastal 01 på Dannemark tidigare, vi har slöat till oss lite på skattletandet (oxå)… Men förra sönd...
Läs mer

iPad-ställ för butiken

Om du vill använda iZettle Den här artikeln har något inbäddat i sig, troligen ett videoklipp. Se klippet. Square var den första lösningen vi såg för att...
Läs mer

Ont i magen :S

Hejsan Svejsan!! har jätte ont i magen :( Men nu har man rast dåe och sen blir det bild med magont :( Sluar 15:40 och sen ska man hämta hunden i djuraffären sen för han ha...
Läs mer

Wordfeud för iPad

Gillar du att spela Wordfeud?  Då blir du nog glad att det nu även finns för iPad (om du har en iPad, så klart). Du behöver inte betala igen om du redan betalt för...
Läs mer

Iphone tjänst

Vill passa på att tipsa er alla som har Iphone om min kompis Saras UF företag. Byter glas och "färgar om" din vita eller svarta Iphone. Det finns färggranna laddare som...
Läs mer

jag måste köpa min en kamera

Jag måste köpa mig en ny kamera, eftersom att min kamera har slutat att fungera bara sådär. Och det verkar vara rätt vanligt för mina kameror att bara lägga av. Och...
Läs mer

sista inlägget

Ska kolla klart på 90210 :-) sen ska jag sova :/ juste jaaa jag ska kanske få en iphone 4s typ i helgen eller nåt om pappa kan :D super första saken jag kommer ladda ner e blogg a...
Läs mer

Tisdag

Tja alla goa! Kom ut ur duschen för inte så länge sedan, och nu ser jag på tv med datorn i knäet, rätt chill! Idag var jag med lina på förmiddagen, först...
Läs mer

Mäklare?

Okej! Bara för att ni ska förstå hur mäklarkåta vi måste få oss att framstå i detta hushåll: 1. Vi har vattenflaskor i kylen med Notars logga på 2. V...
Läs mer

Fullt upp, så gör en sånt här skit sak!

1. Är du beredd? - yes 2.okej då börjar vi - öh, k. 3.vad heter du? - Felicia 4.hur gammal är du? - 13 5.hårfärg? - typ svart/mörk brun 6.lång/kort?...
Läs mer