söndag 11 mars 2012

iPhone 5 2012-03-11

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

The Color Bugs – Öva på färger och att räkna

”The Color Bugs” är en underhållande och pedagogisk app med ett bra belöningsmomentKlicka här för att läsa hela inlägget!
Läs mer

Krog

Igår kväll var de krogen idag var de krogen! Men ja har varit ganska lugn måste ja säga :) kanske åldern? Igår var vi hos Emma!hela 6 tjejer!6 singlar :) hade jätte...
Läs mer

White lips, pale face

Hej kära nattugglor. Har varit lite upptagen under dagen, därför har jag inte berättat om min dag ännu. Åh, så ni har väntat! Vem vill inte höra om min sp...
Läs mer

Ursektar...

Vill bara be om ursekt för min usla uppdatering under lovet. Har faktiskt inte ens öppnat datorn på en vecka - ofantligt skönt! Har dock försökt blogga fleeera gång...
Läs mer

Men denna är färdig

Så nu är jag beredd inför kallare tider - Posted using BlogPress from my iPhone
Läs mer

"rubrik"

Hej ALLALäs mer

min helg !

hej, igår var jag i stallet med malou  och var där typ ngn timme elr två och sedan åkte vi hem då åkte jag med pappa och handla mat och handla lite andra grejor...
Läs mer

Humöret?

Tyckte dagen började rätt bra men sen vet jag inte vad som hände med mitt humör. Jag har varit små sur hela dagen. Jobbet gick bra, fick lite mer energi av att det var fint v...
Läs mer

Hjälp mig! Vilket skal?!

Har ju nyss skaffat iPhone och kan inte bestämma mig vilket skal jag ska välja! Vilket tycker ni?
Läs mer

Försäljare?

Undra om jag ska bli försäljare?! Tycker jag var grym för 20 min sen då jag lyckades sälja en iPhone :) kanske ska bli mitt nya jobb med denna förmåga att sälj...
Läs mer

kirrat hem

Köpt 3 stycken Iphone-skal nu på en jättejätte billig sida. 235:- för 3 stycken skal med frakt. https://fyndiq.se/ Till mig! en till mig och mamsen!
Läs mer

Hipstamatic Disposable är nu på svenska

Hipstamatic Disposable ar uppdaterats och finns nu på svenska. Andra nyheter ser ni nedan men den största nyheten är du nu kan lämna kommentarer eller känslor på bildern...
Läs mer

släkt besök!

haalöö ! efter ja vart hos alle blev ja hämtad av jimi :) vi åkte hem fixade lite med datan sen så  kom min mormor och morfar, min moster, lilla kusinen och mosters ki...
Läs mer

Automower 305 – robotgräsklippare för den lilla tomten

Automower 305 är den tredje generationens robotgräsklippare från Husqvarna och lanserades för ett år sedan. Den är avsedd för mindre tomter upp till 500 kvadratmete...
Läs mer

sällskap inatt..

Efter att ha käkat lyxmiddag och kollat bb ska vi nu byta om och lägga oss och sova. Imorgon åker vi till jobbet tillsammans.. Vem tror ni det är jag ska skeda med ? Självkla...
Läs mer

För oss som inte kan somna

Du vet att du ska upp tidigt imorgon. Du vet att du behöver vara på topp för presentationen du ska hålla. Du vet att klockan snart är två på natten, och du vet att...
Läs mer

Daglig sammanställning för March 11th

Checked in at Hemma Bra väder gör inte att folk handlar mer kökshandtag eller oljerockar, det är ett som är säkert. ehandel @UrbaLill @cyberworker Ajaj, Carema Begravni...
Läs mer

iPhone!

Nu har jag nyss sett på Taken tillsammans med familjen. Det var rätt länge sen alla vi kollade på film tillsammans, men mysigt var det iallafall. Och Taken är en av mina favo...
Läs mer

Pod2g arbetar på ett jailbreak till iPhone 4S och iPad 2

För bara några dagar sedan släppte Musclenerd ett tethered jailbreak till äldre iOS-enheter. Dock fick alla med en iPhone 4S och en iPad 2 inte samma glada nyhet men det kan h22...
Läs mer