tisdag 6 mars 2012

iPhone 5 2012-03-06

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Mobilsurfandet ökar på Feber.se

iPhone nu över 10% Ja, vi håller på och tittar på en app men tills dess att den är klar fokuserar vi på att göra sidan så bra som möjligt i mobilen....
Läs mer

Inte som jag tänkt mig...

Nej. Hur ofta blir det egentligen som man tänkt sig? Nu är en sån gång. Jag hade ju tänkt slänga upp ett helt annat inlägg just nu men med tanke på att com hem...
Läs mer

Ännu en sömnlös natt

Pga jobb, visserligen, men vem klagar?! ;) mitt enda klagomål är att min älskling inte är här, eller jag hos honom. Saknar honom ännu mer när jag ser våra bild...
Läs mer

Med Futulele blir din iPhone och iPad en ukulele

Något att dra fram vid lägerelden kanske? Förstora klippet …
Läs mer

Bloggar från Mattes IPhone<3

Hejsan! Är på väg hem från en lång dag i skolan. Började med bild, sen HK och sen hade va syslöjd där jag har börjat skissa på min klänning jag...
Läs mer

Blå himmel!

Idag har vi njutit av att andas och av att se solen. Himlen har varit klarblå, barnen har fått vara utomhus på rasten och luftkvaliteten har visat på "good" ( http:...
Läs mer

Tisdagstema

Tisdagstema en utmaning för din kamera varje tisdag Vecka: 10:2012 Flytande: Filmcement är flytande lim som luktar väldigt mycket. - Skrivet med min iPhone 4s via appen blogpress. Likn...
Läs mer

Svar på kommentar!

Svar; För att ha Instagram måste man ha ipod touch,Ipad eller iphone :) /Olivia
Läs mer

House of Metal 2012 - Summering

Det är än en gång ett faktum. Årets House of Metal festival var den bästa i raden, vilket jag nog säkerligen även sade efter förra årets festival. Det fin...
Läs mer

Ny Ipad i morgon kväll - vad kan vi vänta oss?

I morgon kväll klockan 19 svensk tid börjar presentationen av nästa Ipad. Bland annat. Prylbloggen kommer att vara på plats och rapportera live. Frågan är bara vad det...
Läs mer

Steve Jobs – en biografi av Walter Isaacson

Klicka på bilden för att komma till Bokus! Jag är ingen Apple-människa. Min första dator var en pc med Windows 3.11 och sedan har jag fortsatt med pc och Windows, just nu Wi...
Läs mer

Äre lungt om jag kallar dig baby ? :)

Tja snyggingar ;)) Bilder från igår, och helgen osv osv ;) Kommer om en liten stund, märkte nyss at väskan med sladden är där nere och vi har sånna som bygger hem...
Läs mer

börjar om från noll.

Nu har jag sålt min älskade men uttjatade iphone. skaffat mig en ny lur och börjar om från noll. jag kan ju verkligen inte ett skit om denna så inte så jäkla konsti...
Läs mer

Alltså, jag fattar det inte…

Jo, alltså jag fattade för tio-femton år sedan hur spammarna tänkte. I början gick till och med jag på en del av bluffarna. Ja, inte så att jag lämnade ut upp...
Läs mer

10 visste ni att?

Jag är beroende av min iphone, pillar på han hela tiden. <3 Jag hatar känslor och kärlek mest av allt, för att det inte finns. Skulle jorden gå under och jag fick r...
Läs mer

GODNATT

Jag vet att denna är gammal, lyssnade på den för några månader sedan. Men gud vilka minnen jag får när jag hör den! Tänker skitmycket på nyår, f...
Läs mer

Alva..

Jag hade en del anteckningar i min iPhone som jag var lite rädd om.. Vet du var de tagit vägen?
Läs mer

Litet tips..

Idag när jag var ute och sprang använde jag mig av NRJ-appen till att lyssna på musik, det bästa är att de inte har alls mycket reklam och nästan bara musik. Musik g24...
Läs mer

10 udda övningar:)

Samhället har på olika sätt skapar hinder och försvårar våra möjligheter till vardagsmotion. Tyvärr är det en sak som inte kommer förändras unde...
Läs mer

Alla älskar att slajsa frukt med händerna

Fruit Ninja Kinect når 1 miljon nedladdningar Frukt är väldigt nyttigt. De innehåller massor av olika vitaminer. Och vitaminer behöver vi för att kunn…
Läs mer

Iphone 4s, I've got it!

Iphone 4s som den heter är enligt mig en bra telefon, men den skiljer sig inte alls mycket från Iphone 3gs som jag hade innan. Det enda jag hittils upptäckt är bättre är...
Läs mer