fredag 16 mars 2012

iPhone 5 2012-03-16

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Mr Tortillaface!

Skickat från min iPhone
Läs mer

Nummer 4 2012

Stackars Sandra Bullock! Efter Jesse James hade man ju hoppats på att hon skulle hitta kärleken i armarna på en stabil, vettig kille. Men inte. Istället dejtar hon nu Hollywoods s...
Läs mer

Projekt renovering ska snart återupptas

God dagens! Försökte blogga redan innan, så det är inte mitt fel att ni har fått vänta till nu. Det är blogg.se's app som suger.. Den har så många fel at...
Läs mer

Protective Silicone Bumper Frame for iPhone 4S – Purple

Beställ Protective Silicone Bumper Frame for iPhone 4S – Purple redan idag. Protective Silicone Bumper Frame for iPhone 4S – Purple för endast $2.30 USD. Vill ni se vad det blir i da...
Läs mer

Sexy Heat Sensitive Male Stripper Pattern Protective PC Back Case for iPhone 4 / 4S – Black

Beställ Sexy Heat Sensitive Male Stripper Pattern Protective PC Back Case for iPhone 4 / 4S – Black redan idag. Sexy Heat Sensitive Male Stripper Pattern Protective PC Back Case for iPhone 4 /...
Läs mer

Sexy Heat Sensitive Female Stripper Pattern Protective PC Back Case for iPhone 4 / 4S – Black

Beställ Sexy Heat Sensitive Female Stripper Pattern Protective PC Back Case for iPhone 4 / 4S – Black redan idag. Sexy Heat Sensitive Female Stripper Pattern Protective PC Back Case for iPhone...
Läs mer

AC Power Adapter w/ USB Data Charging Cable for iPhone 4 / 4S – White

Beställ AC Power Adapter w/ USB Data Charging Cable for iPhone 4 / 4S – White redan idag. AC Power Adapter w/ USB Data Charging Cable for iPhone 4 / 4S – White för endast $4.30 USD. Vi...
Läs mer

ny iphone igen?

inte vet jag om de är en gammal rubrik eller om de kommit en ny igen eller ska komma jag har då ingen alls och vill inte ha nån heller så de bryr jag inte mig om, jag tycker dom ...
Läs mer

Lunch

Då har mer än halv fredagen gått. Slutar 15 idag, hur skönt? Patrik jobbar 5 minuter ifrån mig så han plockar upp mig efter jobbet. Sen bär det av! Nu sitter jag oc...
Läs mer

Asus Lamborghini

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Related keywords: moto…
Läs mer

Några app-recensioner.. (Bluefire reader, Matpriskollen iPhoto)

Share this on Facebook Push this on Pusha Tweet This! Email this to a friend? Get Shareaholic Börjar med att recensera min personliga favorit. Men stor sannolikhet den appen jag använder me...
Läs mer

Nattblogg:*

Hejsan bloggen!<3 Förlåt för den extremt dåliga uppdateringen idag! Men jag har inte haft tid, och än mindre haft tillgång till dator! Varit igång sen imorse n...
Läs mer

Längtar till påsk och Responsive design

Börjar längta till påsken nu. Det ska bli skönt med lite semester. Trots att vi på Mediastrategi har fått nya anställda är det fullt fart som vanligt. I kombin...
Läs mer

Apple tappar greppet?

Vi är vana att Mac World visar bilder från släppet av nya äppelprylar. Nu har det varit släpp på Ipad 3 och Mac World har inte visat några bilder från hysteri...
Läs mer

+ ska jag falla då ska det finnas tid att falla fritt

Såhär har jag gått klädd idag, ingen märkvärdig klädsel men det är dock inte så lätt att klä sig med vad man vill på benen med gips upp til...
Läs mer

Unga som vill forma framtid och samtid

Idag ungdomsriksdag. Tillsammans med några andra i RUS, riksdagens unga Socialdemokrater Bemannade jag vårt ”bokbord” i kammarfoajen. En härlig dag! Imorgon blir en härlig dag m...
Läs mer

Bedrägeri

Läste häromdagen att det förekommer bedrägeri om Pokémon på självaste APP store, det verkar som om de som är såpass skrupelfria att de vill blåsa bar...
Läs mer