onsdag 21 mars 2012

iPhone 5 2012-03-21

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Byword

Markdown har efter att John Gruber presenterade sitt projekt 2004 äntligen börjat ta fart. Det har lanserats ett antal textredigerare de senaste året där iA Writer varit den kansk...
Läs mer

- FÅ EN GRATIS SMARTPHONE !!!

Sorry för att jag inte har uppdaterat bloggen idag! Har kollat på massa serier o sen har ja haft telefonsamtal halva dagen.. Massa papper som de vart strul med.. Men nu e jag hä...
Läs mer

- FÅ EN GRATIS SMARTPHONE !!!

Sorry för att jag inte har uppdaterat bloggen idag! Har kollat på massa serier o sen har ja haft telefonsamtal halva dagen.. Massa papper som de vart strul med.. Men nu e jag hä...
Läs mer

- FÅ EN GRATIS SMARTPHONE !!!

Sorry för att jag inte har uppdaterat bloggen idag! Har kollat på massa serier o sen har ja haft telefonsamtal halva dagen.. Massa papper som de vart strul med.. Men nu e jag hä...
Läs mer

- FÅ EN GRATIS SMARTPHONE !!!

Sorry för att jag inte har uppdaterat bloggen idag! Har kollat på massa serier o sen har ja haft telefonsamtal halva dagen.. Massa papper som de vart strul med.. Men nu e jag hä...
Läs mer

Du kan ge utan att älska, men du kan inte älska utan att ge

idag har jag inte gjort mer än att ligga i sängen under mitt täcke, sovit och kollat på V.Mars. så tråkigt att vara sjuk, mår lite bättre nu här på...
Läs mer

- FÅ EN GRATIS SMARTPHONE !!!!

Sorry för att jag inte har uppdaterat bloggen idag! Har kollat på massa serier o sen har ja haft telefonsamtal halva dagen.. Massa papper som de vart strul med.. Men nu e jag hä...
Läs mer

4 from TOPSHOP

Eftersom jag ligger sömnlös i min säng... Nej. Enbart för att en av mina käraste vänner lämnat en påminnelse, läs ett klagomål, kände jag att de...
Läs mer

- FÅ EN GRATIS SMARTPHONE !

Sorry för att jag inte har uppdaterat bloggen idag! Har kollat på massa serier o sen har ja haft telefonsamtal halva dagen.. Massa papper som de vart strul med.. Men nu e jag hä...
Läs mer

Livet lever

God Eftermiddag Dagens lunch blev sent. Älskling gjorde lite köttfärssås och makaroner. Det var jätte gott. Innan lunchen vilade jag 1,5 timme men senare ikväll ska jag...
Läs mer

hjälp?

Mamma e lite orolig om att jag förstör min hörsel med hög musik i mina vanliga iphone hörlurar som man stoppar in i örat, darför har hon tänkt sponsra för...
Läs mer

Mobilt – siffror och statistik som imponerar

Jag håller just nu en kurs på Berghs om Content Management. När jag suttit och förberett den andra lektionen har jag uppdaterat mig lite på statistik kring Internet-anvä...
Läs mer

Varför försöker jag ibland vara någon annan?

Men för fasen, jag vill ju vara mig själv!  Men ofta blir det inte så. Varför ska livet vara så larvigt egentligen? Varför ska man gå efter ett par speciella...
Läs mer

Ny iPhone

Igår var jag o Venus på en presentation av ett företag där vi höll på döööö av skratt för att en kille som inte kunde så bra svenska f246...
Läs mer

onsdag!

Hej idag är ja med julia. vi slutade klockan 12 idag så gött. uhmm det är fubbgt för julia ficksin iphone 4s idag. vi var på dollar store innan för att julia skulle...
Läs mer

60 dagar

Om exakt 60 dagar så får jag min IPHONE 4s gud längtar grymt för mi mobil som jag har nu laggar sönder. Hehe när jag var på förlunda match för 2 måna...
Läs mer

Två nya iphoneskal!

Fick hem ett paket idag med två nya skal till min nya fina iphone 4s ! Hur nice!!! Hihi  Skalen kommer från http://www.skinza.se  Finns jätte mycket snygga bil...
Läs mer

3 Underbara Saker

God Dag Tidigare var jag far till Nora. Och nu har man en ny bil:) min gamla pärla har tackat för sig men vi ska behålla den. Det är nämligen så att jag äger...
Läs mer

Upptäcktsfärd

I dag är ju vädret så jävla bra, så jag valde att vidga mina vyer. Stack till gallerian och strosade runt lite Kollade på mobiler, är sugen på en Android lur....
Läs mer

snart sova..?

Hejsvejs! har suttit o segat framför amandas iPhone en stund nu.. börjar fan bli trött xD haha, prao i morron då.. shit jag orkar inte.. ska upp vid typ 7 halv 8 elr ngt xd...
Läs mer

Vinterviste i Las Palmas – utvärdering.

En blogg jag brukar läsa är Jennys Författarblogg. Hon flydde från kylan och vintern och julen till Kanarieöarna (La Gomera) i sju veckor. Precis som jag skulle hon...
Läs mer

Mani

Mamma säger att jag lider av mani, när jag kommer på någonting nytt så blir jag helt besatt. Det kan handla om resor, jobb, skola, träning, vänner och allt möj...
Läs mer

New cover

Hej på er mina fina! Har haft ett par riktigt upptagna dagar, A-Day och sådant, så jag har inte riktigt funnit tid att blogga. Imorn är det min farmors begravning också, s2...
Läs mer

Guerilla-inspelningen

I februari kom Ann Olsson (@writtenbyann) i kontakt med mig och frågade mig ifall jag var intresserad att skapa en kortfilm med henne inför den månatliga Social Media Club GBG lun...
Läs mer

No life...

Var är du född? I Västervik tror jag Hur gammal är du? 13 Vem är du? Ebba Larsson Vad vill du bli när du blir stor? rik, veterinär eller bäst i världen p...
Läs mer

MIN RUMPA DÖDAR MIG!!

Åh, sitter just nu och försöker beställa hem ett iPhone skin, fanimig lättare sagt än gjort.. Så jo, jag är lite småirriterad, nana. Men jag gläder m...
Läs mer

I N S T A G R A M

För ett tag sedan skaffade jag en ny telefon - en iPhone. Ganska snabbt därefter skaffade jag det populära instagram. Följ mig där vetjag - rebeeccam! :)
Läs mer

Min Bells

Jag tänkte tipsa om en blogg som jag läser varje dag. Nämligen Bells blogg! Hon heter ju egentligen Isabella men Isabella blev Bella och Bella  Bells. Hon bloggar om åsikte...
Läs mer