onsdag 7 mars 2012

iPhone 5 2012-03-07

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

FINNER/INGA/ORD


Läs mer

Hjälp Gordon bli androidälskare

Ge mig era bästa tips! Något som vi ofta får höra här på Feber från er läsare är att vi hatar Android, är applefanatiker och liknande. Jag k22...
Läs mer

Rockar Förbannat

God Dag Nu är arbetsdagen klar för idag och nu ska det tittas efter nya hörlurar får hoppas på något fynd! Se vad jag läste nyss: som vanligt höga po2...
Läs mer

Svar på Farmorsfrågan nr 2013, vad jag skapar just nu.

Jag trodde förstås att jag reste hit till Las Palmas för att fortsätta skapa på min roman. Och det har jag också varit väldigt disciplinerad med. 8 timmar om dagen...
Läs mer

good kisser?

hemma från skolan idag, är typ sjuk och har väääldigt ont i skallen... laddade ner "good kisser" eller vad det hette ( till iphone) man ska typ pussa ett par l22...
Läs mer

Samsung stämmer Apple i Sydkorea

Eftersom det är omöjligt att hänga med i patentsvängarna så brukar jag bara skriva om lite större händelser, och denna kvalificerar väl in under den kategorin....
Läs mer

Vakna till en frågesport??

Det här är sannerligen inget för mig. Jag har ju världens sämsta morgonhumör. Men Lufthansa tycker att vi ska ställa klockan på morgonen med deras app, Anywak...
Läs mer

young and wild and free

sitter nu och har världens längsta so-lektion -.-' ska dra efter denna lektionen, efter skolan ska jag träffa melanie. Sen vet jag inte riktigt. igår var jag iallafall i stallet m...
Läs mer

Ikväll utannonseras nästa iPad och Apple TV

Rubriken är lite missvisande, för även om det är självklart att Apple kommer utannonsera nästa iPad ikväll – iPad 3, iPad HD, iPad 2S (inte så troligt), eller...
Läs mer

Köp mjölk- få gratis ljudbok

Vi får tacka vEronica för detta tipset! Så här gör du: 1. Samla kvitton i ett kuvert som visar att du köpt 4 stycken valfria Arla® laktosfria produkter. Skr...
Läs mer

Ibland har man tur

Jag tappade min Iphone i diskhon för ett par veckor sedan så den blev fylld med vatten. Den har varit inlämand på Telenor och igår skulle jag hämta den och när jag...
Läs mer

I remember that feeling of drowning, just sinking down to the bottom. And not even trying to do anything about it

Blev just klar med idrotten! Kom just på att jag har tvätt i maskinen som borde hängas upp....uhm orkar jag? Nä. Hoppas jag orkar fixa de imorn bitti... Fast nä haha. Kommer...
Läs mer

Nu finns uppdaterat iWorks, GarageBand och iMovie

För iOS 5.1 alltså Strax efter att iOS 5.1 dök upp så dök också de första apparna som kräver 5.1 upp. Ett gäng av dem (Hitta min iPhone, iBooks, Remo...
Läs mer

Den bara dog!!! :(

Min mobil bara dog... slockna...la av.... WHAT???!! Kan inte ens sätta på den!! :( Ahhh vad gör man nu då???
Läs mer

FML !

Nu dör jag ! Nu har laddaren slutat funka, fuck Iphone !Har 19% kvar och kommer inte kunna ladda den förens imon kväll. Kommer inte kunna ringa någon eller göra något. N...
Läs mer

äkta iPhone4s , samsung galaxy NOTE

100% äkta NEW ::: APPLE IPHONE 4S 16GB, 32GB, 64GB :: SAMSUNG GALAXY SII :: BLACKBERRY 9900 BOLD :: IPAD 2 64GB :: BLACKBERRY P9981 (Porsche Design) Minimum: 5 st. Bulk Beställning Finns...
Läs mer

Nya iPad är här

Apple presenterade i kväll nya modeller av  iPad. Den största nyheten är som väntat en Retina-skärm på 264 ppi, vilket är dubbelt så hög uppl...
Läs mer

Godnatt

Ska sova nu är jätte trött. Tack pappa och Lotta för iTunesen som jag fick förut ska bara få min iPhone att funka så man kan använda den. Godnatt alla fina och...
Läs mer

Genomgång av kvällens lansering av den nya iPaden.

Förväntningarna är enorma och salen är fylld av journalister som spekulerar och diskuterar vad den ny iPad kommer att erbjuda. Det är som vanligt vid en presentation av en n...
Läs mer

Bloggat från min mobil

Klockan är ställd på halv fyra väskorna är packade! Snart åker jag till Anna i Tyskland! :D Är där exakt en vecka jag lämnar min kära...
Läs mer