fredag 9 mars 2012

iPhone 5 2012-03-09

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Android eller Iphone?

Den numera väldigt aktuella frågan. Ja, Android eller Iphone? Bra fråga, jag var själv inne på att byta till Iphone ett tag, men har nu hört alldeles för mycket d...
Läs mer

14:41

Har du fått en kyss den närmsta veckan? int en kyss direkt. Vem kommer du tillbringa  minst två timmar med idag? Malin! Hur lång är du? 147cm Vilken är den senaste...
Läs mer

HJÄÄÄÄLP!!! vilken mobil ska man välja?!

Godmorgon! :)   sitter här på 3:s hemsida och tänkte beställa hem en ny telefon! MEN vad ska jag ha ? ;o har funderat på en samsung galaxy s2, htc sensation xl eller...
Läs mer

Skadad

Hej bloggen det blir ett snabbt inlägg nu från min IPhone idag är jag hemma från skolan för att igår på träningen så stukade jag foten :( Jag kan inte ens...
Läs mer

Men hejsan !!!

Digidigidigidigidigidigi ding ding här glider KINGEN IN! :D  skön låt faktikt xD  haha   Det var länge sen jag bloggade har kanske gjort några lissna f246...
Läs mer

Borta bra med hemma bäst

Kom hem för ett litet tag sen med ett riktigt tjutande ljud i öronen, kanske är så att jag håller på få öroninflamation, kan säga att slutet av flygresan...
Läs mer

i gotta feeling, that tonight's gonna be a good night

sitter just nu i datasalen bara för att blogga. min kompis, virra, har inte velat ladda ner nattstad appen så att jag kan blogga.. och min pappa har ju tagit min iphone. men min lärare...
Läs mer

När Telia fick mig att tjuuuuta av skratt

Trodde aldrig att Telia skulle få mig att nästan dö av skratt, men vad vet man? Min man beställde en ny iPhone av dem förra veckan som kom med posten i onsdags. I paketet fa...
Läs mer

I Need Summer

A picture I took last summer. Uppdatering från min iPhone.Det är lite grått och tråkigt här just nu. Ännu värre blir det när jag tittar på Teneriffas v2...
Läs mer

träning

Har hunnit tränat, duschat och ätit lite frukost. Sen så har jag hunnit rensa min iPhone på bilder för om ett tag så ska mamma få den ju med jag har en ny mobil....
Läs mer

Jailbreak IOS 5.1, Ipad 3, Facebook och Dropbox redesign…

Fredag Denna fredag är det snöslask och eländigt ute.Då är det skönt att sitta inomhus och leta genom nätet efter lite matnyttiga it nyheter… It notiser :Facebooks...
Läs mer

Rubrik saknas

Hej emma igen. Danilo kunde inte blogga för att han är sjuk. Jag tänkte ta och prata lite om vad jag brukar göra på datan. 1. Jag skriver historier/beretelser/noveller. Jag...
Läs mer

Trött

Hej fina läsare! Helt död. Sitter just nu och geekar min älskade iPhone medans mina kära vänner Ellen och Jessica gör samma sak.. SOCIALA TJEJER FAN. Vi ska väl t...
Läs mer

Ser ni vem det är?

Har bytt lakan och allt sånt i min säng (förutom lakanet de gjorde mamma för de var för svårt), har damsugit mitt rum och fixat lite så nu är allt rent. Jag oc...
Läs mer

Ont i halsen!

Jätte ont i halsen, kan knapt prata!  Kan inte vänta mera nu! Okej ska berätta varför. Ska spara pengar och köpa en iphone 5. Just nu har jag bara en dålig Son...
Läs mer

Ny Iphone!!!!

Äntligen!!! Idag köpte jag äntligen en ny Iphone 4 S ... Och hoppas på att den kommer fungera bättre och hålla längre än vad Iphone 4 gjorde.. Fyfan vad missn...
Läs mer

Allt och lite för mycket.

Jo, vi tar väl allt från början ?  Stallet igår var super, red Fjarki och fick privat lektion för Carmen, övade på Öppna, tölt, trav och gallop och k...
Läs mer

Boys >.<

Heej! Skolan har varit grym idag! Börjat greppa decimaltal :) Jag, S och killarna drog ner till stora fotbollsplanen klockan 17 och var där i en timme :3 vi spelade fotboll och körd...
Läs mer

Haninge !

JA hej igen idag har jag varit i skolan, slutade 5 över 12 fett chill..  Aa efter vi hade slutat åkte jag med johanna och sofia till haninge centrum, det va väldigt kul där...
Läs mer

Kvällen

Macki hämtade mig vid halv fyra sen så körde vi hem till han. Lite efter fem så åt vi tacos, Mumms! Efter så spelade vi lite kort med hans föräldrar. Men till...
Läs mer

Mys

En iPhone skulle ju inte vara helt fel att ha, kunna blogga när som helst och sånt. Tillsvidare får jag använda Jonnas :)...
Läs mer