måndag 2 juli 2012

iPhone 5 2012-07-02

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Hahaha jävla iPhone !

Hahaha omg såg nyss inlägget jag gjorde Fyfan vilka stavfel lol jävla iPhone ... Håret blir så jävla brännt ska det stå o inte bränner hahaha *dö24...
Läs mer

Måndaaaaaaag

ah gud, måndagar suger, dock ska jag snart hämta min iphone, vilket äger. Sen ska jag hem till min pojkvän o mysa massa! och ge han present oså, nu ska jag dra , puss
Läs mer

slö måndag

hehej, vaknade runt 10 och åkte till Motala och lämnade in min iphone, eftersom batteriet pajade, sen gick jag och pappa och köpte lite kläder till honom och en släkting som...
Läs mer

Shabalej

Hej hej! Är med Filippa nu. Först var vi ute och filmade med hennes Iphone... Hihih. Sen kom vi upp i min lägenhet och filma lite till sen gick vi till datan och ja typ spela Mario.......
Läs mer

Apple testar ny form på Genius Bar

Kanske får vi se detta i Stockholmsbutikerna? Mer läsning:Memoarer från en Apple Genius Stephen Hackett: One evening, a guy named James came in ...Apple rekryterar butikspersonal i...
Läs mer

EBAY

Halloooooojjjjjjjjjjj!!!! (inget a med prickar eller o) Jag gick in pa ebays hemsida och hittade nagra JATTEEEE s?ta iphone skal. Just nu e jag ju i Brasilien s? jag kan inte k?pa n?gra nu. Men n?r...
Läs mer

sslevis.blogg.se

Tävling  på www.sslevis.blogg.se Vinn ett Iphone skal till värde av hela 299kr och du får göra din egna  design alltså Bild och Text själv och dessut...
Läs mer

Äntligen iPhone igen ..!:D


Läs mer

We are the people who rule the world

Två lite sugiga iphone bilder från igår.   Gårdagskvällen spenderades med ingen mindre än Hannah Mattsson. Först tog vi en fika på espresso house och snac...
Läs mer

Störst på mobilsurf

Net Applications har återigen publicerat ny statistik gällande våra surfvanor. Det mest anmärkningsvärda är att mobilversionen av Safari fortsätter att plocka...
Läs mer

r.i.p iphone

okej, död är den inte. men den har blivit misshandlad, sort of. eller tappad på golvet.  fast min pappa blev inte arg, trodde han skulle bli det. MEN DET ÄR BARA ATT BÖ...
Läs mer

shooshoocan

hej, nu ska jag berätta lite kort om mig. Namn: Stephanie cantillana Ålder: 14år Smeknamn: steffi och hundra andra ;) Bor: i jakobsberg ( jakan) i en lägenhet med m...
Läs mer

jaa hur ska man börja , enkelt FUCK YEE

jaa som sagt tanken var vell att skriva om den här typ JÄVLIGT händelserika helgen som varit då men jag väntar lite med det tilla jag fått bilder som jag kan slänga...
Läs mer

Efter en veckas längtan!

Efter en veckas längtan så är hon äntligen här och hemma hos mig! Jag pratar så klart om Matilda! Tjohooo!  Hon kom hem i söndags runt 9 och kom hem till mig n...
Läs mer

USB-minnet används av ett annat program. Var vänlig vänta.

Asssssssåååå bajs bajs bajs på min fuckade mobil!! Skulle överföra bilderna till datorn så att jag kan lägga upp de men ÅÅÅHH DET FUNKAR FA...
Läs mer

skaffa iphone MALIN

Skriver just nu med Ellen på fb om att Malin borde skaffa en Iphone ! Ska lägga mig snart , ska upp 9 imorgon :) Hej !
Läs mer

Studenten genom min iPhone

Inne i Valhalla, sista gången.. Älskade Midgård, bättre skola får man leta efter! Valhalla som var omgjord till Fylke från Sagan om Ringen. Rektorns entré ska ja...
Läs mer

Dag 15 - Det här hade jag på mig idag

Dagens outfit!  Tröja: Gina Tricot Byxor: Carlins  Klocka: Ur Penn Solglasögon : New Yorker (iPhone-skal - Telenor; Limited edition! :P )    Ps. Tänkte l228...
Läs mer

Vart är världen påväääg

Tjatja,kollade vad laddaren till datorn kostade så åker ner till stan för att köpa den imorgon med pappa trorjag (om han hinner innan jobbet dåra)  så då uppda...
Läs mer

Aldrig försent för ett förlåt!

Ett av det värst jag vet är när folk aldrig kan ha mage att säga förlåt om de skadat eller gjort så någon annan mår dåligt. För inte så l...
Läs mer