onsdag 4 juli 2012

iPhone 5 2012-07-04

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Dags för ett nytt avsnitt av Macradion, #96 – MBP(r)

“Macolyter i alla länder, förenen eder! Kamrat Esse klargör i veckans Macradion varför mer pixlar på skärmen är att föredra framför mer pengar på ban...
Läs mer

Infografik – iPhone förändrade världen

För fem år sedan lanserade Apple sin iPhone och på den här korta tiden har det blivit en helt enorm succé som totalt har förändrat teknik- och mobilbranschen. H22...
Läs mer

Teknik i församlingens tjänst

Baptisternas Världsallians har haft ett seminarium om teknologi i församlingens tjänst, "Technology is here to stay". Rand Jenkins konstaterade bland annat: "... if on...
Läs mer

GODMORGON ALLA BLOGGLÄSARE

Nu ligger jag och smsar. Vaknade tidigt idag igen kan nog bara bero på en sak.. Idag ska jag till Marstrand vi åker vid 8.. Ska försöka köpa ett par nya iPhone hörlurar...
Läs mer

Sorry glömde bloggen!

Sorry glömde att blogga vart så iriterad på min iphone råkade tappa den i marken och skärmen krånglades till och därför var det omöjligt för mig att...
Läs mer

Älskvärt

Min syster är mycker älskvärd. Jag älskar henne. Jättemycket. Så: JAG ÄLSKAR DIG IDA!   Och ja, jag skriver detta lite för att du nyss hämtade t228...
Läs mer

Trasig telefon...

Hej hej nu var det verkligen länge sedan jag bloggade vet hur länge sedan de var typ fredag, lördag kom på att det bara va onsdag så de var inte så jätte länge...
Läs mer

Innovation och skola, starta ditt egna IT-företag på Palo Alto High School i Silicon Valley

Klicka på bilden. Startupkulturen här i Silicon Valley går allt längre ner i åldrarna, och det är inte så konstigt. De senaste åren har IT-teknologin tack var...
Läs mer

4/7-12, 01.12

Då kör vi andra inlägget.   Hej bloggen. Som bara jag känner till. Eller vänta, min syster fick reda på den också. Hej Ida!   Efter som futureme(how ...
Läs mer

Dag 9

Dag 9, Min mobil: Ja de är ju en ganska hemsk historia. först så hade jag ju min älskade iphone sen så.....   Så gick det så så fick jag ha...
Läs mer

Såå :)

Haha sorry för dålig uppdate. Men jag lovar att förbättra mig från och med nu... Jag skulle lägga upp bilderna fån igår så haha. Vi smög in till st...
Läs mer

Ska aldrig lämna,bara längta.

Antagen till förstahandsvalet,tre år på rudbeck väntar,chek! O_O ostädat rum,måste städas idag..suck. får jag iphone i födelsedagspresent så ska ja...
Läs mer

BILDBOMB FRÅN IGÅR ! :D

Ja, jag var ju med Jasmine igår ju! Så då tog jag med mig systemkameran och blev massvis med foton, jag tar inte alla bilder, för vissa vart mongolidbilder osv... Så tar de b...
Läs mer

Hörby marknad.

Vaknade hos älskling igår, fixa mig å sånt. Sen gick jag till Burlöv Center och träffade Amanda.  Vi gick och kollade i affärer och gick även in på...
Läs mer

Härligt med träning?

Nyss varit ute och joggat/gått, har hunnit käka och nu ska jag fixa mig för vi ska till burlöv Center och sedan efter de ska vi till Kävlinge och hämta ut min Iphone 4s!...
Läs mer

Danmarks haul!

Hej tänkte lägga upp lite bilder på vad jag köpte i Danmark. Jag skriver i svenska kronor. Mapp från Tiger 11.75:- svenska Nagelack från Tiger 11.75:- svenska st L228...
Läs mer

I feel my pain, and it's hurt me, so deep.

Who says a man ain´t supposed to cry? Wish I can crawl under a rock somewhere and just die Just want the pain to go away, today Everbody hurt you, idag mår jag piss, dock blir jag lite gla...
Läs mer

Marknad ;)

Idag GICK hela familjen ner till en marknad typ med grönsaker men vi köpte inte bara grönsaker jag köpte ett par shorts :) när vi kom hem badade jag och Emma as gött, pr...
Läs mer

PC och ANDROID...

det var då ett evinnerligt tjat om mac och ajfån/ ajpäd i tidningen;-) när ska ni börja publicera studio för pc och android? ovanför app sidan, står det ju i...
Läs mer

Filmen på Roy!

Minns ni att jag sa att jag skulle lägga upp en film på Roy? Morsans Movie Maker hatar mig, för den godkänner inte videoformatet från iPhone 4 (jävla Vista-skit). Och p...
Läs mer

Mer bilder! :D

Nämen tjenare! ;o Ser efterbliven ut! ;oooo Jasmine verkar glad iallafall! ;)  Vi köpte massa mer dricka eftersom det var så varmt ute! :o  Fina Jasmine! :D hel...
Läs mer

Klockan är kvart i två och jag är i Göteborg?!

Åh haft en sååååå kul kväll, berättar mer imorgon. Bilderna blev sämst med iPhone men filma mycket som ni kommer få se. Det var väldigt för...
Läs mer

I'AM NOT MAD AT YOU. I JUST HATE THE FACT THAT EVERY TIME YOU NAME LIGHTS UP ON MY IPHONE I FALL FO

Tja skön kväll! Men nu är det nog bra om jag försöker sova.. Ska upp om typ sju timmar.. Hehe,tja halv död imorgon.. Haha nejdå! Ska bli skönt att träffa...
Läs mer

HAPPY

Idag beställde en mamma en Nikon D3100 till mej!! Jag betalar ju mamma senare menmen. Om nån dag kommer den!! Och idag är det världens finaste måne. Den va liksom extra stor...
Läs mer