måndag 30 juli 2012

iPhone 5 2012-07-30

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Just like the alphabet, I come before U

Nu tar bussen mig till stockholm, tänkte att jag skulle kunna hinna med ett inlägg innan det. Jag tar mestadels bilder via min Iphone, eftersom den är mycket lättare att släp...
Läs mer

god morgon

Pigg som en mört idag då (AHAHAH wtf) o ännu en dag på jobbet, fan 2 veckor kvar sen cash is king baby o det betyder att jag kan köpa min kära,kära iphone! Me love...
Läs mer

Can't

Brukar nästan aldrig ha sömnproblem. Klart det händer någon gång ibland men det är sällan. Dock så har jag hamnat i den situationen nu och vad gör man d...
Läs mer

sho

hej ser ni min header som min bestis har fixat tack emmiiss jag blev jätte nöjd jepp  just nu lyssnar jag på musik chattar med några o bara e trött  vi ses imon16...
Läs mer

Nystart!

Det är lite över en vecka sedan som vi tog sista svängen till veterinären. Det va den värsta dagen i mitt liv hittills. De va hemskt och ja va sängliggande några d...
Läs mer

Inte haft lust att blogga!

Hejsan hejsan!    Nu har inte jag bloggat på ett j*vligt braaaaaaa tag! Jag har bara inte haft lust och tid att skriva, inte bra av mig jag vet.. men det är inte så må...
Läs mer

Dejt nr 1 med kille nr 1

Hej!    Ja nu kan jag dra hela dejten haha!    Jag gjorde mig i ordning igår kväll, sminkade mig, fixade håret lite grann och åkte till Riverhead, det gick ova...
Läs mer

KALMAR RESAN

Hej på er! Det var typ en vecka sen jag skrev och jag ber om ursäkt att jag inte skrivit mer.. men jag har verkligen inte haft tid eftersom att jag har gjort så mycket annat! Men efter...
Läs mer

Going to town

>iPhone bild med sprucken kamera(pricken)<
Läs mer

Vart med cassy typ hela dan .

Tack för iPhone mamma <3
Läs mer

Hos Malin Robin

Sitter hemma hos Malin Robin nu väntar på att våra män ska komma hem efter att ha jobbat hela dagen. Vete fan när dom kommer men det är ju verkligen inte kon...
Läs mer

fallen ängel

hello, kom hem för en stund sen. Var på stan med tjejerna, först drog vi till stadsbibloteket, hahah fråga inte vad vi gjorde där.. jaja, sen drog vi till donken chilla...
Läs mer

Plötsligt är QR-koden överallt

Detta är en QR-kod och det är en ny standard för kodning av adresser, betalningskoder och mycket annat som kan läsas av en exempelvis en mobilkamera. Nu syns den exempelvis i...
Läs mer

Iphone hit och iphone dit...

Gud vilket snack om dem här iphoneeeeeeees. Alltså,om jag fick en skulle jag väl inte bli ledsen eller så men asså det känns typ som alla har dem.. :0 föresten tyck...
Läs mer

Nattstad till iPhone uppdaterad

Idag släpptes v2.6.1 av Nattstad till iPhone Den nya versionen innehåller * Visa statistik för din blogg * Blockera medlem * Buggifxar - bl a fel datum om man är utomlands n...
Läs mer

Här exploderar hans Iphone – i fickan

Nyhet: En 3-månader gammal iPhone har, om man ska tro på en film på nätet, börjat brinna i en ung killes ficka och sedan exploderat. Jag tror att detta absolut kan vara sant....
Läs mer

kan inte sova.

yess, kan fortfarande inte sova så jag ska sätta på en ny film eller kolla in tv6 play eller något sånt. Är röksugen också men vågar inte gå ner, kol...
Läs mer

Nolife.

Okej, glöm förra inlägget! 70% försvann av texten jag skrev :( , har ingen aning om hur man tar bort inlägg, så ja. De får va kvar ett tag framöver. Jo men som...
Läs mer

Första inlägget

Hej!  Har en ny blogg "igen". den förra blev misslyckad.. för att det blev dåligt bloggande och då kom det inga läsare. Men skit i det nu. Nu blir det nya tag...
Läs mer

Teknik och jag, perfect match

01.05 Hellu! Ligger och lyssnar igenom high school musical låtarna på Spotify. Blev så där sentimental efter jag kollade Aladdin med mina män. Ligger samtidigt och pratar med...
Läs mer

Ny blogg..

Börjar om med en ny blogg hade en annan på blogg.se innan men gillar inte den bloggportalen alls. Sen att appen funkade typ aldrig så kunde inte mobilblogga från min iphone eller...
Läs mer

Ring och SMSa Gratis från mobilen

Viber är en gratis App för smartphones som tillåter dig att ringa och SMSa gratis mellan alla mobiltelefoner som har denna App installerad, helt oberoende av landsgränser, dvs gra...
Läs mer

iPhone-bilder.

Här ser ni lite bilder från Stockholm från min IPhone. Några hittar ni på instagram. Heter @elinrylander där! Följ mig gärna!
Läs mer