torsdag 12 juli 2012

iPhone 5 2012-07-12

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Nalle – interaktiv sångbok

I “Nalle” letar man upp kända svenska barnvisor, framförda av en symfoniorkester, som gömmer sig bland buskar och träd.Klicka här för att läsa hela inlägget!
Läs mer

På väg

Sitter på bussen på väg till jobbet. Regnet hänger i luften. Måsarna skränar. Jag är trött. Läser mail och skriver dagordning. Fördelen med att...
Läs mer

Tillbaka till Singö

… vänder Mannen och Skatan och StinaFina idag. Färdbeskrivning till Singö - Ska ni inte bo kvaaar? Det hade vi verkligen tagit för givet. Vi bjuder ju inte till lunch för...
Läs mer

Godmorgon!

Nu är jag uppe och ska strax ta på mig ridkläder och åka till stallet för att sedan hoppträna. Igår var jag ju på Falsterbo och det var riktigt kul! Aldrig var...
Läs mer

Dagens mått!!

Skickat från min iPhone
Läs mer

Remote Control Beetle Style Joke Toy Controlled by iPhone / iPad / iPod – Orange

Beställ Remote Control Beetle Style Joke Toy Controlled by iPhone / iPad / iPod – Orange redan idag. Remote Control Beetle Style Joke Toy Controlled by iPhone / iPad / iPod – Orange för e...
Läs mer

External 2200mAh Power Battery Charger Protective Case for iPhone 4 / 4S – Black

Beställ External 2200mAh Power Battery Charger Protective Case for iPhone 4 / 4S – Black redan idag. External 2200mAh Power Battery Charger Protective Case for iPhone 4 / 4S – Black för e...
Läs mer

Jag har en mobil!

Äntligen! Nu har jag en japansk mobil så att jag kan ha kontakt med folk utanför mitt rum med Internetkopplad dator! Det känns helt underbart för någon som är s22...
Läs mer

Måste återställa skiten!!

Min iTunes har fuckat upp sig totalt så att jag måste återställa min iPhone.. WTF?!?!??!?! Kan ju fan inte göra någonting alls, varken lägga in saker eller ta bort...
Läs mer

iPhone skal

Idag köpte jag ett skal som skyddar främre skämten lite mer oxå ;) Här är mina skal
Läs mer

new stuff from www.tillmobil.se and a nice outfit

Jag blev kontaktad av en kille på 17år, han heter Alec Ahlgren och han är från Malmö som nyss startat eget företag som säljer unika iphoneskal o...
Läs mer

Packlista!!

Efter att simmat tusen meter i regnet ännu en gång sitter jag nu i min säng, sjunger och skriver packlista! Efter alla mina läger med konfan och resor på egen hand har jag nu...
Läs mer

hej hörni!

hur mår ni? dålig uppdatering förlåt, men har inte hunnit. Imorse så vaknade vi runt halv 11, sen så fixade jag mig mamma hämtade mig på vägkanten...
Läs mer

Snart snart.

Ja, jag läste nyss att appen har kommit till Android. Men tyvärr så har jag en Iphone. Så vi får vänta några dagar extra. Men det blir inte många. Jag har f2...
Läs mer

iPhone 4s

Hej Idag när jag kom hem från Thea stod det ett paket på min säng och i det låg det en vit iPhone 4s  Dock kan jag inte skicka sms eller ringa för det va n22...
Läs mer

iPhonereparation.se

Jag skulle vilja tipsa er om en väldigt aktuell butik som heter iPhonereparation.se. Där kan ni som ni säkert förstått reparera er iPhone/iPad. Ni som använder er utav e...
Läs mer

my legs are dangling of the edge

såhär ledsen är jag när sandra fick en iphone. men in her face, nu har jag också en !  idag har jag sovit, varit med lo, sovit, osv.  trololo, hon kommer snart h...
Läs mer

Gekåååås

Oops, glömde blogga, ny dag idag haha, nej men blir ett nattinlägg! I gekås hittade jag :) : Borste,Strumpor, Väska, Ramar, Volleyboll :), iPhone väska typ, sån man ha...
Läs mer

Sometime i pretend to be normal. But that gets boring, so I go back to being me

Ååh äntligen kan jag säga att jag är lite stolt över mig själv!! Har faktiskt cyklat till och från jobbet idag, o det är typ EN MIL fram och tillbaka!!! U...
Läs mer

Dream, but do it in real.

Idag har jag mestadels suttit i bilen. Vi har åkt runt och tittat på massor av olika ställen där mamma var uppväxt och så.  Helt otroligt vilken skillnad det ä...
Läs mer

HERREGUD! :O

HERREGUD förlåt mig men jag har inte bloggat på typ 100 år! Förlåt det va riktigt dåligt av mig alla mina läsare,ska aldrig hända igen så då f...
Läs mer

Ny feleton

Mobilbloggar från nya mobien! Vänta er bättre uppdatering nu ;D blev en iPhone 4S :) godnatt nu är bajstrött
Läs mer

BLOGG!

hej har precis börjat blogga med en kompis.. vi har denna tillsammans ;D Och har precis fått en Iphone som jag har spenderat pengar på även en dator.. 11 tusen.. känndes lite...
Läs mer

Torsdag natt!

De är på natten som min blogg uppdateras. Finner liksom ingen tid på dagarna längre. Sen har jag dessutom bytt telefon så appen finns inte..  Värdelöst.. Men m...
Läs mer

Innan läggdags..

Hade helt glömt bort min mail som jag faktiskt inte hade kollat sedan jag uppdaterade min iPhone. Men nu så, ska jag rada mig igenom mina 50 olästa meddelanden och det är inte bar...
Läs mer