tisdag 24 juli 2012

iPhone 5 2012-07-24

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

24 JULI 2012

Today:Elle//Ray Ban-Mammas som jag lånar//Iphone med JB i öronen
Läs mer

Natten till idag.

Plus: Aston sov hela natten utan några uppvak alls! Minus: Dexter sov i vår säng. Vilket innebar att jag sov på soffan. Vanligtvis lägger vi Dexter i vår säng och...
Läs mer

Corefrukost

Guten morgen! Iphone och dess appar är fantastiska. Jag har en app som heter Nike Training, med flera olika träningsprogram på olika nivåer, som man kan utföra hemma. Nu p2...
Läs mer

You make me feel so beautiful

Eftersom jag har morgonen ledig från stallet idag ska jag passa på att byta till min nya fina vita iphone 4S som jag fick igår. Är så glad! Känns samtidigt lite sorgligt...
Läs mer

Modevisning

Fanny har gått modevisning här på morgonen. Allt hon hittar vill hon sätta på huvudet eller hänga runt halsen. Tyvärr är det svårt att ta bilder, f2...
Läs mer

Jag ska, inte vill

Hej, Jag ska bli fotbollsproffs som ni kanske redan vet, alla säger till mej att det heter vill, men jag tycker att det heter ska om man verkligen har bestämt sig för att bli någo...
Läs mer

Söndags

Börjar med att visa en sten som jag fick av P när vi var o badade. Ser ut som ett hjärta! Sött! I söndags så fick patrik vara med tjejerna själv. Har ju varit...
Läs mer

Renovering och regnbågar

När vi var iväg på marknaden fick jag ett MMS av sonen som skickade denna bild: "Nu är det igång" har jag lagt till på bilden, men det var det han skrev till m...
Läs mer

Att åka till världens vackraste land, utan en kamera

Jag äger två kameror, en systemkamera och en digitalkamera. Båda Canon. Systemen fick jag våren 2008 och digitalen något år senare. Jag älskar dem. Jag älskar...
Läs mer

Ny dag och nya krafter!!

Skickat från min iPhone
Läs mer

Sylvia

Hej tisdag. Jag vaknade imorse av ett non-stop vibrerande av min iphone som jag var nära att kasta in i väggen. Klockan var då åtta. Jag hade alltså sovit i fyra timmar efter...
Läs mer

bad+sol = PERFEKT !

Perfekt dag idag jag badade 7 gånger tror jag sen va jag juh oxå och gjorde andra saker med Ebba,Fredrika :) Ebbas blogg: http://bunnyjump.blogg.se/   I jul kommer bloggning...
Läs mer

Vill ha min kamera nu!

Ja, jag är supersugen på att få köpa en "riktig" kamera att fota med! Just nu använder jag min mobil (Iphone 4S) den är ju super, men jag vill gå upp ett...
Läs mer

Lyyysekil

Har äntligen gjort mig i ordning. Men nu måste jag verkligen packa till pappa, gjorde aldrig det förut. Fastnade framför Tvn sååååklart;) Ska bli kul att tr...
Läs mer

Inställning av ny programvara pågår...

Nu fastnade jag vid datorn för att lyckas (och våga) uppdatera min telefon. Haha, ja jag har en iphone utan iOs 5 osv.... Hehe. Men har inte haft tid eller vågat. Många har sagt a...
Läs mer

LITE DANMARK I BILDER ÄN SÅ LÄNGE

Sista kvällen i Danmark, vi myser med katterna på bilden för vi bor på en bedbreakfast som det finns massa djur på. Idag har vi bara legat på stranden exakt hela da...
Läs mer

Hemgjord pizza

Ligger nu och kollar tv , är trött av all sol jag fått idag och färg det har jag med fått ! Pappa gör nu hemgjord pizza , redigt länge sen jag åt det ! S229...
Läs mer

Så här är Springsteens andra konsert i Bergen

Bruce Springsteen fortsätter sitt segertåg i Europa. På tisdagen är det dags för "Bossen" och E Street Band att göra den andra spelningen i norska Bergen. Ex...
Läs mer

Så här är Springsteens andra konsert i Bergen

Bruce Springsteen fortsätter sitt segertåg i Europa. På tisdagen är det dags för "Bossen" och E Street Band att göra den andra spelningen i norska Bergen. Ex...
Läs mer

Min dag har vart såhär...

Jag började med att stiga ur sängen, haha nej ska inte börja så långt fram;) Äh först hjälpte jag farmor med att göra två stora jordgubbs tårtor...
Läs mer

Låt andra hitta dig med Glympse

Vad sägs om en app som låter dig ge andra en realtidslokalisering av dig under en specifik tidsperiod? Glympse är en app som låter andra se var du befinnder dig på en karta i...
Läs mer

Mot skåne!

Imån/idag bär det av till skåne med anna!:) vi ska bo hos en gammal kompis till fredag så kmr antagligen inte blogga x)    Idag gick iaf jag o pappa runt gerdsken innan...
Läs mer

Tisdag

Hej på er! Idag har jag unnat nästan hela dagen i solen och har fixat till en snygg bränna! (y) riktigt stolt över mig själv att jag verkligen orkade ligga kvar där ute...
Läs mer

Molnlagring

Det är lite trendigt, och väldigt behändigt, att ha lagring i molnet för den som använder flera olika datorer t.ex. en på jobbet och en hemma – eller bland den växa...
Läs mer