söndag 8 juli 2012

iPhone 5 2012-07-08

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Hemma!

Nu har jag precis kommit hem från en gryym helg på törebodafestivalen!! Men mer än så kommer jag inte säga ikväll, har gjort iordning lite kvällsmat och nu ska...
Läs mer

BLOGGA FRÅN MIN IPHONE!:D

| Rubriken förklarar allt;) Nu kommer jag nog (förmodligen) blogga mer från mobilen:D
Läs mer

Pimp my iphone

Ska pimpa min iphone imorgon när jag har lim, men frågan är om jag ska göra korset eller det på andra bilden, vad tycker ni?
Läs mer

Nattiblogg!

Tänkte skriva ett inlägg nu mitt i natten med några svar från min sjukt tråkiga jävla frågestund som jag hade på min gamla blogg! Snälla jag är vaa h...
Läs mer

Dina guldbruna ögoon, har jag förälskat mig ii.. <3

Hejsan hoppsan!!  Förlåt att jag inte skriver så mkt på sommaren men det ska bli en bättring på det nu! Jag tror det blir minst 3 gånger i veckan så h2...
Läs mer

SÖNDAG

Ego, piercing, smile, happy, bracelet / iphone / Det är redan söndag wow vad veckorna går fort. Helt sjukt faktiskt. Börjar få lite ångest över att sommarlovets slu...
Läs mer

godmorgon.

tjena.. vaknade för typ en haltimma sen och är fortfarande jättetrött :/ KBRY....                          1...
Läs mer

Shop until you drop

Igååår fick jag med mig några riktiga "kap"!! Hade bara ... Knappt tio min på mig? Hahaa så hann aldrig pröva de o så... en jättesöt prick...
Läs mer

Fixar...

heeeeeeejj sitter och lägger över allt jag hade på min gamla mobil till datan, och samtidigt fixar med min nya mobil, iphone 4s (4s var det visst hehe) sen så ska jag hoppa in i...
Läs mer

1Password och rea - sista dagen idag?

Hej! Jag har nu ordentligt tänkt tanken att köpa mig 1Password för både min Mac och för iPhone och iPad. När jag tittar på deras hemsida - Agile Blog | News a...
Läs mer

ANLEDNINGEN TILL EN IPHONE

Denna är anledningen till att jag vill ha en iphone. Alla avundsjuka blickar när jag håller i en sån.
Läs mer

en roligt lista helt enkelt

Du och din familj.Hur gammal är du?- 15!Hur lång är du?- no idea, maybe 1.68Hur mycket väger du? - no ideaÄr du nöjd med dig själv? - njae, ibland kanske(;Din h22...
Läs mer

Kvällsdopp i solnedgången

Så där romantiskt som det bara kan bli när en liten familj bestämmer sig för att strunta i att duscha. Duscha är för mesar. Kvällsdopp i solnedgången 22...
Läs mer

8:e juli

Tjena! Har inte direkt hunnit\ orkat blogga de senaste dagarna, dock vet jag inte varför. I förrgår var jag iaf bara hemma tills på kvällen då familjen drog till min kus...
Läs mer

Long time ago

Hej!   Fyfan va min bloggning suger! Och jag vet ej varför, har lixom ingen lust att blogga bara, vill verkligen få tillbaka suget att blogga men nu är det bara tråkigt och d...
Läs mer

for some reason - I can't come over us.

Oskar  hatar dom här jävla känslorna som tar övertag! Bloggar inte längre för jag väntar på att denhär jävla BP Appen ska komma till iphone...
Läs mer

La la love

den låten sätter sig verkligen i huvudet . men jag blir ialla fall glad av den .Men när den sitter i huvudet kan den var riktigt irriterande . Dålig skrivuppdatering , har inte ha...
Läs mer

En liten inblick i min helg på Power Big Meet

Det blev inte så hemskt mycket bilder tagna, för min iPhone har i stort sett inte fungerat på hela helgen på grund av begränsad tillgång till ström, glömd ladd...
Läs mer

MIN KLASS KOMPIS GER MIG KOMMENTARER HELA TIDEN PÅ FB!

jag satt och spelade lbp2 och min iphone var inloggad på min fb/facebook. jag fick för hellvete typ 21 kommentarer typ av min klass kompis som är ingenb jävla kompis för mig!...
Läs mer

ahhhhh!

Nej nu orkar jag inte vänta mer på bloggplatsens app till Iphone!! Hoppas den kommer snart!
Läs mer

Woop Woop!!

Tjabba!! Bloggar lite från min nya iPhone!! Min bebis
Läs mer

Lista: 10 besynnerliga iPhone-spel du bör testa!

Om du vill ta en liten paus från Wordfeud, Angry Birds och Cut the Rope, finns det naturligtvis galet många andra spel att välja och vraka bland på App Store. En del är rikti...
Läs mer