söndag 22 juli 2012

iPhone 5 2012-07-22

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Sparrow – köpta av Google

Usch och fy! Ibland är besvikelsen stor i världen av appar. Jag har just blivit riktigt nöjd med en alternativ mailklient, Sparrow. Den funkar superbra med Gmail och finns till b229...
Läs mer

Hej jag heter Oliwer..

..och idag blir jag två månader. Jag är en stor kille nu. - Posted using BlogPress from my iPhone
Läs mer

The Walker

Jag har börjat gå. Och gå. Och gå. Det började under våren. Jag började gå omkring mer för att lära mig något om staden jag faktiskt bor i, och...
Läs mer

30 sanningar om mej

1. jag är kär  2.jag är vänsterhänt 3.jag  tkr om att få söta sms<3 4.jag kan spela piano, gitarr, trummor  lite gran och sjunga 5. musik är...
Läs mer

Woooooopwooooop

Min helg har varit en bra helg. Fredagen tillbringades hemma , sju på morgonen kom jag i sängs. Fick min iPhone fixad min älskade bebis är numera rosa ! Som jag saknat denna tele...
Läs mer

17:12

Nu sitter jag i soffan och är skapligt trött efter att ha varit hos lina i natt och dygnade nästan med Linnea, sovstockarna lina och Ebba somnade och Linnea och jag kollade runt p229...
Läs mer

Systrar i (iphone) ?

Sitter o mekar med petras mobil, fan vilken snäll syster jag är !:)
Läs mer

söndag

Då var det söndag igen. Vart tar veckorna vägen? Det är lite skrämmande hur fort det går. Tråkigt att sommaren aldrig kom, kanske kommer den i agusti? Vi kan ju hop...
Läs mer

Home!!

Heeeeej!! Sitter äntligen hemma!! Kommer inte lämna in min iPhone förens i slutet på augusti!! Asså det är inga stora problem med den det är bara mikrofonen p229...
Läs mer

Krångel.

Just nu krånglar det att blogga från min iphone, därför ett ofullständigt inlägg nedan.
Läs mer

Hemma..

Äntligen är jag hemma efter 4 timmar i en tråkig bil!!   Jag tog inga bilder typ för min iphone behövdes laddas , glömde laddaren:/   Men här kommer...
Läs mer

Förlåt så mycket

Förlåt för att jag inte har bloggat på ett bra tag. Men eftersom släkten är här så vill jag umgås med dom så mycket som möjligt! Men nu har ja...
Läs mer

Bekännelser

Jag hatar när folk nyser helt öppet istället för att hålla för. Lyssnar oftare på äldre låtar än nya låtar. Jag använder nästan all...
Läs mer

I want to go home but then she is follow me home.

Hej alla fina! Sitter just nu i min kusins stol och har tråkigt. Jag skulle igentligen vilja fara hem men hon har sin stuga bredvid min stuga så hon följer med mig ner på och vill...
Läs mer

Lördag- Mariefred!

Igår drog vi ju till Mariefred på morgonen med Syster barnen. Va där hela dan och hade det trevligt, firade Wenche lite och gav presenter, hon fick en Tunika, leggings 2 na...
Läs mer

Craziness

Ligger och spelar "craziness" med min lillebror :) det är kul så länge man klarar banorna, sen tappar jag tålamodet. Och så spelar man ju lite mega run också,...
Läs mer

01:18.23.7.12

Hallå där, idag åkte jag ifrån min pojkvän och i helgen har vi haft rätt kul :) går dagen gick bra, vi var ute och tog några bilder och idag packade vi ihop...
Läs mer

Tidsfördriv

FÖRHÅLLANDEN Är du singel? ja Tror du på kärlek vid första ögonkastet? ja Är du kär just nu:nej   OM DIG När fyller du år? 30 juni Vad har...
Läs mer

Yummi!♥

Min kycklingsallad, yummi yummi! Igår sjöng jag som sagt på bröllop och det gick super. Det var jättefint väder och vigseln var utomhus vid en å. Vattnet glittrade,...
Läs mer

New in

Hittade ett skal till min iPhone igår på hm faktiskt.. älskar rosa och glitter så var tvungen att köpa det.
Läs mer

YOUNG HOMIE

Hallååå! Sofia här, ska från och med nu börja blogga tillsammans med Hannis här så får hoppas det blir bra.  Kommer nog bli rätt så tr...
Läs mer

iMac G4 fyller tio

Mitt exemplar har varit i min ägo sedan den köptes ny. Fantastisk maskin, med en tillhörande fantastisk reklamfilm: Mer läsning:Från lanseringen av Xserve 2002 Särskilt...
Läs mer

Igår idag imorgon

Okej, skriver lite kort om vad som hänt och vad som kommer hända.. Igår så träffa jag kusin och Mimmi å några andra. Martin och Mattias va med mig hos pappa och sov...
Läs mer

Söndag!

Jag och Hugo kom ner en halvtimme senare än de andra och då till dukat bord!! Tjejerna borta på kalas 12-14... Jag vek tvätt i solen på altanen, tvättade och till lu...
Läs mer

Söndag – avsked, Johannelundsbadet, IKEA, avsked igen och en PW

Denna vecka kommer söndag efter torsdag Magbubbel ikväll men mycket sallad ger en del bubbel. Jag äter nyttigt nu… men i morgon blir det ingen sallad. Idag har Anton och Wilmer var...
Läs mer